Tesco začne prodávat potraviny přes Internet i na Brněnsku

Od čtvrtka budou moci u Tesca nakupovat potraviny a další sortiment přes Internet i obyvatelé Brna a přilehlého okolí. Objednávky je připraveno rozvážet 6 dodávek.

Ve čtvrtek vyrazí do brněnských ulic poprvé dodávky obchodního řetězce Tesco a začnou zákazníkům rozvážet zboží, které si objednali prostřednictvím e-shopu. Služba Potraviny on-line, která zatím funguje v Praze, na Kladensku, Mladoboleslavsku a Kolínsku tak bude dostupná i pro obyvatele Brna a přilehlého okolí. Dostupnost služby je možné ověřit zde.

Firma tak naplňuje plány expanze internetového obchodu, který v rozhovoru pro Lupa.cz začátkem února nastínil Jan Koutný, manažer společnosti Tesco zodpovědný za službu Potraviny on-line.

Brňané budou moci vybírat ze sortimentu 20 tisíc druhů zboží, zejména potravin a drogerie. Zboží, které si zákazníci objednají, bude následující den ráno vybíráno přímo z regálů v kamenných prodejnách a ve stanovený čas doručeno speciálními dodávkami na místo určení. Takových dodávek se bude zpočátku po Brně a okolí pohybovat celkem šest. Jejich počet se ale do budoucna může ještě zvýšit, záležet bude na tom, jaký zájem služba u Brňanů vyvolá.

Na území Brna budeme službu provozovat z obchodů Tesco v obchodním centru Futurum na Vídeňské ulici a z Nákupního centra Královo pole, říká Jan Koutný.

Ten v únoru prozradil, že zákazníci Tesca v e-shopu nakupují obvykle jednou za týden až jednou za měsíc. Velkou část zákazníků tvoří rodiny s dětmi. Zákazníky jsou nejčastěji ženy ve věku 25 až 45 let. Struktura nákupů je trochu překvapivě velmi podobná běžnému nákupu v kamenné prodejně.

EBF16

Tesco nedávno představilo také mobilní aplikaci, která umožňuje na e-shopu nakupovat. Dostupná je zatím pro telefony s operačním systémem Android. Začátkem května by se měla v AppStore objevit i verze pro iOS.

Zdroj: tisková zpráva

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 4. 2013 21:58

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »