The Guardian se chystá aktivity na Internetu ve Velké Británii, USA a Austrálii dostat pod jednu značku, TheGuardian.com. A tím také pod jednu doménu. Jakkoliv to může vypadat jako výhodné hlavně pro čtenáře, velmi pravděpodobným zásadním důvodem je výrazné polepšení si jednoho webu v návštěvnosti. A tím lepší pozice vůči inzerentům.
Tanya Cordrey, šéfka digitálu u Guardian News Media změnu komentuje jako „malou změnu adresy, ale velký krok pro Guardian“. Podle Cordrey změna odpovídá i evoluci z respektovaných britských národních novin na vedoucí globální zpravodajskou a mediální značku.
Web The Guardianu je navštěvován zhruba 80 miliony návštěvníky měsíčně a většinou jde o návštěvníky mezinárodní – pouze zhruba třetina návštěvníků je z Británie.
Kdy The Guardian přejde na www.theguardian.com oznámeno nebylo. V aktuální podobě je The Guardian dostupný na www.guardian.co.uk, m.guardian.co.uk, a www.guardiannews.com (US verze). V lednu navíc The Guardian začal působit v Austrálii, pro kterou ale používá www.guardian.co.uk/world/australia
Zdroj: Guardian to launch new platform to streamline access to web content