Hlavní navigace

Ticketon.cz Martina Kasy vstupuje do kulturního přehledu Informuji.cz [DOPLNĚNO]

 Autor: Informuji.cz
David Slížek

Startup nabízející promotérům prodej vstupenek a propagaci akcí na Internetu ohlásil vstup do portálu, který přináší pozvánky na kulturní akce.

Po loňském podzimním vstupu do služby Navecer.cz Ticketon.cz vstupuje také do kulturního přehledu Informuji.cz, který se zabývá zveřejňováním pozvánek na kulturní akce a také psaním recenzí a sběrem uživatelských hodnocení.

Zakladatel Ticketonu Martin Kasa si od spolupráce slibuje větší možnosti, jak na akce přivádět návštěvníky. 

„Naše investice jde ruku v ruce s hlavním obchodním záměrem Ticketonu, tedy dělat ticketing a dodávat návštěvníky na akce. To první zvládají i staré ticketingové společnosti, to druhé však nikoliv a zde je hlavní oblast, ve které se s Informuji skvěle doplňujeme,“ napsal Kasa v tiskové zprávě.

Doplněno 18:20: Martin Kasa Lupě odpověděl na několik doplňujících otázek:

Kolik Ticketon.cz do Informuji.cz/Nepropasni.cz investoval a jak velký podíl získal? 

Ve společnosti jsme získali 10 % s opcí až na 25 %. Spolupráce bude probíhat na všech synergických úrovních. 

Proč Ticketon vstoupil právě do těchto portálů, čím jsou podle vás výjimečné?

Naším cílem je nejen nízkonákladový ticketing, ale zejména dodávání návštěvníků na akce. A proto hledáme tyto strategické spojence. Samozřejmě jsme otevřeni spolupráci všem možným subjektům na tomto poli i bez majetkové účasti. Náš systém umožňuje provozovatelům kulturních portálů možnost prodeje vstupenek přímo ze stránek portálu. 

Loni na podzim Ticketon obdobně vstoupil do Navecer.cz – jak tento krok po několika měsících hodnotíte? 

Spolupráce se společností Navečer.cz je zatím skutečně na začátku a teprve před pár týdny došlo k napojení systémů. Pro podobné servery dnes nabízíme API. Od spolupráce si slibujeme zejména nové zákazníky. 

Můžete zveřejnit nějaká čísla o provozu Ticketonu? Kolik vstupenek se přes něj v průměru měsíčně prodá? Jaký je obrat? Jaké jsou průměrné ceny vstupenek? 

V současné době je v prodeji něco přes 200 akcí a velké množství se nyní připravuje ke spuštění pro letní sezónu. V současné době prodáváme týdně vysoké stovky vstupenek. V případě spuštění prodeje větších akcí pak v řádu jednotek tisíc týdně. Průměrná cena vstupenky prodávané přes Ticketon je 720 Kč. Tato částka je trochu vyšší než je průměr, jelikož prodáváme vstupenky na mnohé konference. Naším odvážným cílem pro letošní rok je prodat 250 tisíc vstupenek.

Ticketon.cz vznikl v roce 2012 a krátce po vzniku vyhrál v soutěži Křišťálová Lupa 2012 kategorii E-commerce inspirace, ve které hlasovala odborná porota.

Portál Informuji.cz vznikl před třemi lety a podle svého majitele Miroslava Pancíře nabízí měsíčně pozvánky na 3 tisíce akcí, které si přečtou tisíce návštěvníků denně.

„Doteď pro většinu nebylo možné, aby rovnou online a pohodlně nakoupili vstupenky. Účelem ticketingu 21. století je podle nás nejen prodej vstupenek, ale i získávání nových návštěvníků akcí,“ popisuje spolumajitelka serveru Lenka Šachlová.

Na Informuji.cz mohou pořadatelé své akce do systému sami zadávat. Uživatelé pak mohou koncerty, výstavy či filmy hodnotit a součástí systému jsou i sociální funkce jako možnost sledovat aktivity uživatelů nebo vytvářet seznamy přátel.

Našli jste v článku chybu?
Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Test Philips 24PFS5231 s Bluetooth repro

Test Philips 24PFS5231 s Bluetooth repro

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč