Times Online prý po zpoplatnění přišel „jen“ o dvě třetiny čtenářů

Zpravodajský web Times Online britského listu The Times přišel po zpoplatnění o dvě třetiny návštěvníků. Tvrdí to alespoň list Observer s odvoláním na data analytické firmy Experian Hitwise. Zpoplatnění Times Online bylo oznámeno letos v březnu a zavedeno nyní v červenci. Eventuální ztráta dvou třetin návštěvníků paradoxně ale není až takové fiasko. Některé odhady věštily propad o 90 procent. Bude tedy zajímavé sledovat další vývoj. (Reuters)

Zpravodajský web Times Online britského listu The Times přišel po zpoplatnění o dvě třetiny návštěvníků. Tvrdí to alespoň list Observer s odvoláním na data analytické firmy Experian Hitwise. Zpoplatnění Times Online bylo oznámeno letos v březnu a zavedeno nyní v červenci. Eventuální ztráta dvou třetin návštěvníků paradoxně ale není až takové fiasko. Některé odhady věštily propad o 90 procent. Bude tedy zajímavé sledovat další vývoj. (Reuters)

Zpoplatnění obsahu pro koncového čtenáře je žhavým tématem posledních měsíců. O aktuálním vývoji si můžete přečíst v našich článcích Slovensko hledá Superstar zpoplatnění obsahu a TIME magazine pouze na iPadu nebo na papíře.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 7. 2010 16:05

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »