Tipsport hlásí velký zájem o sázení přes Internet

Včera se oficiálně pro tuzemské sázkaře otevřela možnost sázet po Internetu u českých společností. Tématu se více věnuje náš včerejší článek Stalo se: dnes je „den S“ českého Internetu. Tipsport, jedna ze šesti sázkových kanceláří, která od ministerstva financí získala povolení pro provoz online kurzového sázení, hlásí značný zájem o novou službu už během prvního dne provozu. Zájem jsme vytušili již během vánočních svátků podle stovek mailových a telefonických dotazů našich…

Včera se oficiálně pro tuzemské sázkaře otevřela možnost sázet po Internetu u českých společností. Tématu se více věnuje náš včerejší článek Stalo se: dnes je „den S“ českého Internetu. Tipsport, jedna ze šesti sázkových kanceláří, která od ministerstva financí získala povolení pro provoz online kurzového sázení, hlásí značný zájem o novou službu už během prvního dne provozu. Zájem jsme vytušili již během vánočních svátků podle stovek mailových a telefonických dotazů našich klientů, ale pondělní dopoledne na pobočkách předčilo naše očekávání. Jen za prvních šest hodin se registrovaly čtyři tisíce sázkařů, takže očekáváme do konce provozní doby poboček přihlášku zhruba šesti tisíc zájemců, uvedl včera odpoledne Lubomír Ježek, mluvčí Tipsportu.

Ministerstvo financí posvětilo internetové sázení pod podmínkou ověření identity (a hlavně plnoletosti) sázkařů prvotní návštěvou kamenné pobočky, kde mají probíhat registrace k sázení online. Tipsport, který na novou službu poutal v reklamní kampani již s značným předstihem, raději včera otevřel většinu svých provozoven mimořádně již v osm hodin ráno, oproti standardní pondělní otevírací době v 10:30. Jen za první den mluvčí Tipsportu odhaduje, že sázkaři si na své virtuální účty dohromady připravili kolem šesti milionů korun. V prvních hodinách si dokonce už jeden člověk nadotoval jednorázově své konto částkou 150 tisíc korun, dodává Lubomír Ježek. (Tisková zpráva)

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 1. 2009 23:43

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »