Hlavní navigace

Tisíc minut pro nové zákazníky Českého Telecomu

Vladimír Gajdoš

Český Telecom přidal na intenzitě v boji o nové zákazníky. Od února do března 2006 každý nový zákazník získá tisíc minut volání zdarma při objednávce nové pevné linky. V tomto období novou pevnou linku pořídí za symbolickou jednu korunu. K novým telefonním linkám poskytne Český Telecom automaticky službu Přátelé a zdarma doplňkové služby: Přesměrování hovorů, Malá konference, Čekající hovor, e-účet a další. Tisíc bezplatných minut je určeno pro volání v pevné síti v rámci České republiky, na…

Český Telecom přidal na intenzitě v boji o nové zákazníky. Od února do března 2006 každý nový zákazník získá tisíc minut volání zdarma při objednávce nové pevné linky. V tomto období novou pevnou linku pořídí za symbolickou jednu korunu. K novým telefonním linkám poskytne Český Telecom automaticky službu Přátelé a zdarma doplňkové služby: Přesměrování hovorů, Malá konference, Čekající hovor, e-účet a další. Tisíc bezplatných minut je určeno pro volání v pevné síti v rámci České republiky, na jejich vyčerpání mají zákazníci čtvrt roku.

Aby akčních nabídek nebylo málo, od února 2006 je také s novou řadou Internet Expres pro zákazníky připravena akce – zřízení služby za 1 korunu, jeden měsíc užívání služby za 1 korunu a ceny modemů za speciální ceny. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?