Hlavní navigace

Televizní program TIVIKO vstupuje na trh americký

Marek Janouš

TIVIKO, televizní program na webu, a také jako mobilní aplikace, provozovaný vsetínskou společností RM Progres CZ, byl včera uveden pro trh americký, pro nějž nyní nabízí programy zhruba stovky nejrozšířenějších televizních kanálů.

V budoucnu by mělo přibýt i dvacet tisíc stanic místních, a společnost chystá další expanzi také do Kanady, do Brazílie, do Argentiny a do dalších zemí Ameriky jižní.

Radek Přikryl, spolumajitel RM Progres CZ, Lupě sdělil, že TIVIKO vnímá jako potenciálně významné reklamní médium. Již nyní se třem stům tisíců uživatelů z Evropy a z Indie zobrazuje měsíčně kolem tří milionů reklamních prokliků, a to s vysokou mírou proklikovosti 4 %. Reklamní prostor v této aplikaci je podle Radka Přikryla hodnotný i proto, že uživatelé si aplikaci pouštějí pravidelně, a nikoli jen občas a náhodně.

Aby společnost mohla potenciál aplikace lépe a rychleji využít, jedná s několika nejmenovanými zájemci o investici — se dvěma z Česka, s jedním z Německa a s jedním z USA. Získaná investice by pomohla jednak v rozšíření na další platformy, včetně například „chytrých“ televizorů, dále společnost zamýšlí vyvinout získávání programových dat přímo od vysílatelů a obejít se bez zprostředkovatelů, a především uvažuje o vývoji vlastního reklamního systému pro aplikaci TIVIKO, kterým by nahradila nyní užívaný systém od Googlu.

Našli jste v článku chybu?

22. 12. 2012 21:55

ASDASDASD (neregistrovaný)

I kdyby to byla pravda tak "že TIVIKO vnímá jako potenciálně významné reklamní médium." se cte a vyslovuje jako "fail, fail fail fail, the fail of fails, fail fail". Lidi stahujou serialy z netu aby se nemuseli s**t s reklamama, kazdy je otraven tim "koukam se tak vklidu na reklamy a najednou mi do toho pustej 5 min filmu/serialu".....

22. 12. 2012 14:30

Přemysl Grabowitz (neregistrovaný)

Podnik z moravské obce Hovězí, romský podnikatel Ján Konček a slovenský vývojář s tajemným jménem Daniel Novák chtějí obhospodařovat americký nebo britský a německý televizní trh?

Je toto vtip, nebo začala předvánoční okurková sezona a Lupa publikuje koniny?

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vitalia.cz: Cena stejného léku se liší i o tisíce

Cena stejného léku se liší i o tisíce

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla