Hlavní navigace

To nejzajímavější z českého Internetu se dozvíte už 23. října

Redakce

Za necelé 3 týdny se koná veletrh digitální inspirace – Czech Internet Forum 2014 pořádaný serverem Lupa.cz. Tradičně přinese komplexní a atraktivní pohled na svět internetu.

Program bude probíhat paralelně ve čtyřech sálech. Přednášky zaměřené na internetový byznys, média a marketing doplní na Czech Internet Foru rozhovory a představení úspěšných kampaní a projektů. 

Součástí konference bude i bohatý doprovodný program – výstava technologických vychytávek, ukázky užitečných nástrojů a služeb. Konference bude ukončena závěrečnou afterparty s koncertem kapely Marná snaha.

Ve světové premiéře tak budete moci vidět pre-alpha verzi hry Kingdom Come: Deliverance (ano, to jsou ti z Kickstarteru!). Dále budou k vyzkoušení iPhone 6, telefon s druhým displejem z elektronického papíru YotaPhone, kvadrikoptéra Parrot, 3D brýle Oculus Rift, herní konzole Kinect 2, bezdotykové ovládání Leap Motion, tweetovací lednička Froste od Design Cartel a mnoho dalšího.

Výběr z jednotlivých sálů:

Velký sál

Ředitel marketingu České spořitelny, Josef Hlavenka, bude hovořit o lesku a bídě virálního marketingu v Čechách. Ukáže skvělé i odstrašující příklady a odhalí názory lidí z branže, co oni sami říkají na úroveň virálního marketingu u nás a jestli se jej daří realizovat. Herní designer a grafik Daniel Vávra vystoupí s inspirativní přednáškou s názvem „Dungeons & No Dragons“ aneb vývoj hry bez vydavatele. Prozradí, jak se jeho studiu Warhorse podařilo díky Kickstarteru získat od fanoušků po celém světě v přepočtu neuvěřitelných 37 milionů českých korun na realizaci počítačové hry zasazené do českého středověku.

Marketingový sál

Jak pracovat s cílením kampaní a jaký vliv má segmentace na jejich výsledky? Ukáže Matěj Novák z Czech Publisher Exchange ve svém tématu Behaviorální cílení 2.0: zkušenosti s využitím data management platform. Jak vám data mohou zvýšit prodej a umožnit Programatický branding? Na tuto otázku odpoví Robert Webster ze společnosti Crimtan. Ukáže, jak mohou být data prvních a třetích stran využita pro zvýšení prodejů a jakou hrají roli v efektivních Programatických branding kampaních.

Sál inspirace

Jestli vůbec lze v dnešní době digitálních médií přemýšlet nad výrobou tištěných novin řekne Robert Čásenký, zakladatel investigativního magazínu Reportér, v přednášce na téma Papírový start-up. Konzumace zpravodajství včera, dnes a zítra je téma Hany Friedlaenderové z agentury MEDIARESEARCH, která zodpoví otázky jak internet, mobilní zpravodajství a sociální sítě ovlivnily konzumaci zpravodajství a chování uživatelů.

Technologický sál

Proč je důležité aktivně hlídat firemní data a informace vysvětlí Jakub Mahdal ze společnosti Safetica Technologies v přednášce s názvem Na nebezpečnost informací si vzpomeneme, až když už je pozdě. O chystané evropské regulaci a síťové neutralitě, jejich dopadech na telekomunikační trh bude mluvit Ondřej Malý z Českého telekomunikačního úřadu.

Informace o programu konference a všech řečnících naleznete na stránkách akce:

Registrace probíhá prostřednictvím ONLINE FORMULÁŘE.

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Partnery dále jsou Active24, AdForm, Crimtan, Česká spořitelna, Effectix, EtNetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, Jobs.cz, MojeID, Newcast, T-Mobile. Mediálními partnery jsou Marketing&Media a STRATEGIE. Pořadatelem a odborným garantem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Našli jste v článku chybu?