Ušetřete

Názory k článku
Tojecool pokračuje výhrůžkami žalobou

kdokoliv
kdokoliv (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
22. 3. 2012 10:40 Nový

Re: Tojecool pokračuje výhrůžkami žalobou

držím palce

Filip Procházka
22. 3. 2012 10:41 Nový

Re: Tojecool pokračuje výhrůžkami žalobou

IInfo je cool! Fandím :)

Johny
Johny (neregistrovaný) 85.132.153.---
22. 3. 2012 10:52 Nový

Re: Tojecool pokračuje výhrůžkami žalobou

Takhle na ně, držím palce :)

Bedi
Bedi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 11:01 Nový

Re: Tojecool pokračuje výhrůžkami žalobou

Nezvazujte. To trestni oznameni prosim podejte.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 11:01 Nový

Dobrý

celé vlákno

Iinfo dobrý, po zklamání s křišťálovou lupou a necyklopedií to rozhodně kladně oceňuji :-)

.
. (neregistrovaný) 82.142.88.---
22. 3. 2012 11:09 Nový

Re: Dobrý

celé vlákno

souhlas, ještě tak 4 podobné kauzy jako tojecool a možná si tu zničenou reputaci s křišťálovou lupou napraví

MX
MX (neregistrovaný) 46.183.64.---
22. 3. 2012 12:35 Nový

Re: Dobrý

celé vlákno

Souhlas, taky poslednou dobou Lupa sla hodne dolu. Ale tohle silne napravuje reputaci a zacinam opet fandit. Uz jsem myslel, ze redakce a majitele zapadli do sedi a jejich puvodni naboj od vzniku se nevrati. Ale pokud tohle je znak zmeny, jsem rad, ze jsem se mylil.

Radim Hasalík aura:99
22. 3. 2012 11:04 Nový

Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Děkuji Lupa.cz za informace kolem kauzy. Není mi jedno, že stát investuje do nesmyslných projektů. Proto jsem včera na základě zveřejněných informací podal trestní oznámení na neznámého pachatele. Do trestního oznámení jsem doplnil své odhady nákladů na tento projekt (na základě zkušeností z ITBIZ.cz, kde jsem měl na starosti rozpočet a vedení projektu). Vytvořit magazín za dva miliony je opravdu trochu drahý špás.

Vítek
Vítek (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
22. 3. 2012 11:11 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Super. Tomu říkám muž činu..:)

Michal Breškovec aura:55
22. 3. 2012 12:09 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Tomu říkám kout železo, dokud je žhavé. Myslím, že odborná způsobilost zmíněné společnosti je každému jasná hned po prvním spatření stránek jejich firmy. To je katastrofa kterou vidím i já jako laik. Každopádně držím palce a doufám, že se objeví informace jak to probíhá.

Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný) 31.7.242.---
22. 3. 2012 12:11 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Super, tak to jsme byli dva

Zdenek@miton
Zdenek@miton (neregistrovaný) ---.grepnet.cz
22. 3. 2012 12:13 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

tohle je webík max za 50.

Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný) 31.7.242.---
22. 3. 2012 12:16 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

To si nemyslím - jestli platí to, co napsali ze středočeského kraje, jako že v tom je správa, psaní autorských článků, koupě grafiky atd. (nevím ale na jakou dobu a jestli tam náhodou ještě není nějaká měsíční platba), tak to klidně může být více. Jinak samozřejmě web jako takový je opravdu tak za 50 maximálně.

Radim Hasalík aura:99
22. 3. 2012 12:21 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Ono by stačilo, aby krajský úřad byl trochu více transparentní a nechal nás nahlédnout do rozpočtu a projektové dokumentace. Ale když se podíváte na odpovědi tiskové mluvčí, tak příliš transparentní zatím nejsou. Kopíruji sem svůj komentář z Facebooku:

Max. 100k za grafický návrh + redakční systém (mají Wordpress). Hosting 10 800 Kč ročně (900 Kč měsíčně). Grafika ke článkům zdarma ze SXC.hu a dalších zdarma fotobank, redakce 180 000 Kč ročně (15k měsíčně), plat projektového manažera / šéfredaktora 480 000 Kč (40k měsíčně), 60 000 Kč ročně do AdWords / Sklik, správa FB stránky 36 000 Kč. To jsme na 866 800 Kč za rok. Snad jsem počítal dobře. Zbývají ceny do soutěží, ale ty lze vyměnit za partnerství a propagace soutěží lze také zajistit jiným způsobem. Rozhodně bych chtěl návratnost, takže prodej inzerce, Google AdSense ve článcích atd.

Úspory:

Například podobný projekt postavit na spolupráci se ZŠ, kdy by články psali samotní studenti bez nároku na honorář. Najdou se tací. Projektový manažer by mohl pracovat na ŽL a chtít za to například 30 000 Kč. Hosting by stačil základní za 200 Kč měsíčně atd.

Petr
Petr (neregistrovaný) 194.228.141.---
22. 3. 2012 12:30 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Nějak mi uniklo nařízení které definuje plat projektového manažera nebo cenu správy stránky FB. Asi mi nepřišel ten správný oběžník z ministerstva, ještě to musím prověřit...

Nemá cenu řešit zda je ten web předražený (samozřejmě, ale NEJDE to dokázat). Má cenu řešit PROČ vůbec vzniknul a KDO je za jeho vznik zodpovědný!

mat
mat (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 3. 2012 3:35 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Lze to prokázat. Existují na to metody - např. srovnávací. Soudy tyto odhady od znalců běžně používají.

MK
MK (neregistrovaný) 46.183.64.---
22. 3. 2012 12:34 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Hlavní otázkou je, proč vůbec ten web má existovat. Taky dokáži vymyslet úplně zbytečnou investici. Ale jde o její návratnost a význam a ten zde nemá cenu ani těch 50.

MR4M0R
MR4M0R (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 14:17 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Asi tak.. Kdyby takový web udělal někdo jen tak,doma, bylo by to chvályhodné.. Kdyby ho udělal stát za 20-50.000 a okecal to "mladí dnes nemají vyžití a my je přece musíme odtáhnout od drog!", bude to nesmysl, ale nad snahou se dá přmhouřit oko.. Ale 2 mega ze státního v době kdy 90 % náctiletých lítá mezi FB,YT a Memebase, navíc za zprávy typu "podívejte se na slona s puntíkama" a použití "fakt jako hustý sprejerský" grafiky z poloviny devadesátých let.. no nevim nevim..

chleba
chleba (neregistrovaný) ---.kancelar.seznam.cz
22. 3. 2012 12:18 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Dobre ty ! Drzim palce jak tobe tak lupe.

Petr
Petr (neregistrovaný) 194.228.141.---
22. 3. 2012 12:26 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

To že je ten web předražený a celá akce "smrdí" je jasné.

Na druhou straně, operovat u tvůrčí práce "odhadem nákladů" je zcela nesmyslné. Ostatně, zeptejte se špičkových právníků čím mají podložené náklady že hodina jejich práce se pohybuje v řádech tisíců nebo i desetitisíců korun. Já se například vsadím, že to čím se živíte vy by někdo jiný dokázal nabídnout za desetinovou cenu. Říká se tomu volný trh a volný tvorba cen.

Je potřeba zdokumentovat KDO, JAK a PROČ tu firmu vybral. Není chybou firmy že měla dost silný žaludek na to aby takovou práci za podobné peníze odvedla. Je chybou státních úřadů, že s takovou firmou vůbec začali jednat!

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
22. 3. 2012 12:49 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

No a proto se musí nejprve zjistit obvyklá cena. To není jen tak nějaké číslo, ale terminus technicus. S tím pak můžete argumentovat, jak je možné vyhrát výběrové řízení s cenou x-krát vyšší.

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
22. 3. 2012 17:28 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

Ukolem statu je zajistti svoje fungovani s minimem nakladu => pokud nekdo dela web za 100Kc/h, tak to sou presne ty naklady, ktere ma vynalozit stat. Pokud vynalozi vic, nekdo nekoho okrad.

ladik
ladik (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 18:19 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

:D jasně, spadls z višně? Dyť za stovku na hodinu ti dneska nechtějí pomalu dělat ani studenti brigádu. Víš kolik si účtuje zedník? Instalatér? Ale pořád doufám, že je to ironická poznámka, nebo ideál čerstvého středoškoláka.

kolemjdoucí
kolemjdoucí (neregistrovaný) ---.tribune.cz
23. 3. 2012 10:20 Nový

Re: Trestní oznámení již bylo odesláno

celé vlákno

To je nebetyčná kravina. Stát by měl vybrat takové řešení, které je efektivní nejen ohledně ceny pořízení, ale také ohledně ceny za správu, údržbu apod. Nemluvě o tom, že i v případě levné hodinové sazby se dost často ukáže, že dotyčný to dělá třikrát tak dlouho oproti člověku, který si řekne o dvojnásobnou sazbu (ergo dražší člověk vyjde nakonec levněji).

Tyhle výběry a hodnocení jen podle ceny pořízení mi neskutečně pijí krev. Koneckonců - když si budete stavět barák, vezmete nejlevnějšího zedníka, nebo si vyberete takového člověka, který je třeba dražší, ale řemeslu rozumí, barák postaví pořádně a vy nebudete muset za půl roku nic opravovat? U státu to často dopadne tak, že i když se najde nějaký rádobypoctivý ouřada, který udělá podle svého nejlepšího svědomí čisté výběrové řízení, tak vybaere nejlevnější variantu a nakonec se ukáže, že vše trvá strašně dlouho, nakonec se polovina věcí opravuje a předělává a náklady jsou násobně vyšší než jiná nabídka.

q
q (neregistrovaný) 62.168.45.---
22. 3. 2012 11:19 Nový

Re: Tojecool pokračuje výhrůžkami žalobou

Drzim palce, jen to do nich.

Ondřej Kučera
Ondřej Kučera (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 11:21 Nový

justice v tom jede taky

celé vlákno

Bohužel, justice v tom jede taky. Tento stát je prodaný celý.

Trestní oznámení je hezká věc, ale bez naděje na úspěch.

Radim Hasalík aura:99
22. 3. 2012 11:26 Nový

Re: justice v tom jede taky

celé vlákno

Podejte ho také. Oni se tím MUSÍ zabývat. Pokud si necháme líbit, že z našich daní jsou vytvářeny projekty typu "hodnocení hotelů" za 100 milionů, podobně nesmyslné projekty budou pokračovat. Jestli se po každém takovém projektu najdou lidé, kteří se budou ptát na účelnost investic, příště si to odpovědní lidé rozmyslí. Máme právo vědět, proč státní instituce investovala dva miliony do webu pro mladé a proč to třeba nedostala nějaká nemocnice či domov důchodců. Tam by to rozhodně někomu pomohlo.

MX
MX (neregistrovaný) 46.183.64.---
22. 3. 2012 12:41 Nový

Re: justice v tom jede taky

celé vlákno

Naprostý souhlas. Proto je nutné se i ptát, proč místo zkvalitnění II. pilíře se buduje druhý, soukromý, kde ale i při jeho krachu opět za něj nese odpovědnost stát a kde není žádná kontrola nad soukromým subjektem a nakládání s těmi prostředky? Proč jsou restituce církví řešené jinak a za jiné ceny, než jiných restituentů (kde asi nikdo si nic neveme od každého z těch tisíců lidí, ale z pár organizací jako církve jo). Proč ekologická zakázka je jedna a nabídky s miliardovým rozptylem nevyvolávají zděšení, že v tom musí být obrovský prostor na úspory a lze to poznat už jen z rozdílů cen nabídek atd. atd. Ten webík je jen miniaturní příklad těch velkých sviňáren.

HaRos aura:100

Držím palce

celé vlákno

A jsem ochoten finančně přispívat na odhalování podobného svinstva...

Jan Pobořil aura:46
22. 3. 2012 13:26 Nový

Re: Držím palce

celé vlákno

Co říkáte na Bernardův fond proti korupci?

Kryštof Novák
22. 3. 2012 11:29 Nový

máte můj obdiv

Dobře Lupo!

michal.ptacek aura:41

dobre!

Respekt! Drzim palce

haha
haha (neregistrovaný) ---.ggg.cz
22. 3. 2012 11:57 Nový

Re: Tojecool pokračuje výhrůžkami žalobou

dobře jim tak!

Lup
Lup (neregistrovaný) ---.14.broadband7.iol.cz
22. 3. 2012 12:08 Nový

Jen do nich!

Nedejte se a vyprašte těm zmetkům kožich!

nt a ng
nt a ng (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 12:26 Nový

lupacz jede!

sledujeme denně vývoj a fandíme lupě ;-)

Shr3k
Shr3k (neregistrovaný) ---.ujezd.net
22. 3. 2012 12:54 Nový

Berill a její team už žhaví mozkové závity

ale zatím jak vidím nestačí mazat tapetáře z facebookové stránky.

chleba
chleba (neregistrovaný) ---.kancelar.seznam.cz
22. 3. 2012 13:05 Nový

tojecool.cz nejede

celé vlákno

Server tojecool.cz ma vypadek z dovodu pretizeni serveru. Tak to bud nekdo DDOSnul ... a nebo to vypnuli z kdo vi jakeho duvodu

Ondřej Kučera
Ondřej Kučera (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 13:15 Nový

Re: tojecool.cz nejede

celé vlákno

No alespoň jsme zjistili, že hostují u station.cz

Neznáte tam někoho, že by se kouknul, jaký mají tarif?

Pak to můžeme konfrontovat, až se zjistí, kolik vyúčtovávají za hosting.

chleba
chleba (neregistrovaný) ---.kancelar.seznam.cz
22. 3. 2012 13:28 Nový

Re: tojecool.cz nejede

celé vlákno

Tak zjistit se to dalo uz jednoduse predtim whoisem ... a podle tech tarifu myslim ze by jim stacil ten little station tarif za 25.- kc mesicne ... tech obrazkus si nemyslim ze by jich meli vic nez 500MB ... a DB taky nebude nejak velka :)

Miloslav Lešetický aura:99

Re: tojecool.cz nejede

celé vlákno

Celý web včetně obrázků a fotografií měl ráno necelých 400 MB.

Ondřej Kučera
Ondřej Kučera (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2012 14:51 Nový

Re: tojecool.cz nejede

celé vlákno

Hehe, vy jste si to celé zkopíroval a proto je vypnuli?

Vtipné :)

Miloslav Lešetický aura:99

Re: tojecool.cz nejede

celé vlákno

To je příliš radikální konspirační teorie, ale ano - celý web jsem si stáhnul. Kdo ví - možná to bude k něčemu dobré :)

negro
negro (neregistrovaný) ---.senat.cz
22. 3. 2012 14:09 Nový

volby

celé vlákno

tak hlavně nezapomeňme, že za něco více než půl roku jsou volby :)

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
22. 3. 2012 14:36 Nový

Re: volby

celé vlákno

A koho tedy máme volit pane senátore? ;-)

_
_ (neregistrovaný) 109.80.59.---
22. 3. 2012 15:41 Nový

Re: volby

celé vlákno

Stranu svobodnych obcanu

Souhlasící
Souhlasící (neregistrovaný) ---.anonymizer.ccc.de
22. 3. 2012 23:58 Nový

Volby - Svobodní

celé vlákno

Přesně tak. Ale napřed si prostuduj alespoň jejich zkrácený program ať neřekneš že ti zase někdo špatně poradil. Hlavně jim jde o tohle:

A) Omezení zásahů státu do svobod občanů
- nízké daně a za ně jen minimum služeb od státu (peníze mají zůstat tomu kdo je vydělal - člověku)
- žádné přerozdělování
- žádné dotace a pobídky
- nezbytné minimum veřejných zakázek a peněz v rukou státu

- vyrovnaný rozpočet
- stabilní prostředí malý přírustek zákonů
- zpětná vazba k politikům, včetně zrušení jejich škodlivé práce a odvolatelnosti (lidové veto)
- žádné financování politiků a politických stran

B) Omezení vlivu a diktátu Evropy
- volné trhy
- volný pohyb osob
- vzájemná tolerance ohledně norem
- a to je vše, žádný koloběh peněz (daně, dotace, fondy, všimné,...)

Ondřej Kučera
Ondřej Kučera (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 3. 2012 10:14 Nový

Re: Volby - Svobodní

celé vlákno

Víte co je pitomé?

Že programům už tady nikdo nevěří.

Tolik jsme jich už četli a nakonec bylo všechno jinak.

Souhlasící
Souhlasící (neregistrovaný) ---.dfri.se
23. 3. 2012 12:30 Nový

Re: Volby - Svobodní

celé vlákno

I když si jsem jistý že uceleně zde podobný program ještě nikdo neměl... co na váš názor říci? Je to prostě váš názor!

Já osobně jsem nevolil už přes deset let, nebylo koho. Tentokrát, zmínění Svobodní, budou mít šanci dostat se do parlamentu a tak to po letech zase půjdu volit. Za pokus to stojí, i když podle mého také jejich činy zaostávají za slovy.
Dobrý prorgram (některé body) mají i jiné strany. Hromada dobrých lidí je leckde. Teď je doba na zásadní změnu a ne na nic polovičatého. Je mi jasné že půjde v případě kohokoli o koalici, o to víc je potřeba nebabrat se, jako to dělala většina z vás (já jsem z toho důvodu nevolil) v minulosti, nějakými počty a mizernými doměnkami - prostě si vybrat filosofii, i takovou která nemá cenu na reálnou aplikaci a tu podpořit.

Vzít do ruky brokovnici a mačetu a vyřídit si to s politiky, kteří mi kurví život, mám případně v úmyslu až propadnu totální beznaději, třeba proto, že už nebo nedokážu najít v systému skulinku jak tu alespoň trochu důstojně žít. Kdyby nás bylo podobně naštvaných dost už dnes, asi bych to neodkládal...

Také si myslím, že ten okamžik je každý rok blíže. Nicméně myslím, že mne předejde pár jakž takž vitálních důchodců, které kolem sebe vídávám - ty vyloženě život netěší, občas mluví o sebevraždě občas o vraždění.

Přemýšlejte o tom?! Ani nevíte jak je těžké se ve správný čas správně rozhodnout.

Odbočil jsem záměrně, ale snad jsem jasně dal najevo že změna starny je minimální snaha o změnu. Co s vámi, když se osobně neangažujete, propadl jste totální skepsi že už ani nechcete nic nového zkoušet... ?! To je konstatování, ne názor, výzměch, diagnóza. Musíte se přes to prostě přenést, překonat to.
Ti důchodci alespoň tiše doufají, a v myšlenkách si pohrávají s představou pomsty...

DraN
DraN (neregistrovaný) 213.195.222.---
29. 3. 2012 21:33 Nový

Re: Volby - Svobodní

celé vlákno

Toto je kvalitní názor.
+1

Kolemjdoucí
Kolemjdoucí (neregistrovaný) ---.gtt-net.cz
23. 3. 2012 13:18 Nový

Re: Volby - Svobodní

celé vlákno

Když jsem volil v minulých volbách Svobodné, všichni známí se mi smáli. Už delší dobu se směju já jim, protože většina volila VV nebo TOP09 bez sebemenšího racionálního důvodu a teď chtějí taky volit Svobodné.

Souhlasící
Souhlasící (neregistrovaný) ---.pastoutafait.net
23. 3. 2012 15:09 Nový

Re: Volby - Svobodní

celé vlákno

To víš, holt někteří nepoznají velkou tlamu s tykadlama ani když už se ty tykadla přemění v rohy...

Woky
Woky (neregistrovaný) 77.78.81.---
25. 3. 2012 23:45 Nový

Palec nahoru

Drzim palce panove, jen do nich.

Adam
Adam (neregistrovaný) ---.comtex.cz
26. 3. 2012 21:28 Nový

Koch & Koch a.s je prostě cool

To je marketing Adam lojza je proste hnup... Zaloba?? Adam ma asi velky koule..Zlodej krici chytte zlodeje

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem