KupDnes vám IMHO nejede proto, že to flákáte. Máte sice hezké stránky a tlačenku z ostatních projektů Iinfa, ale nabídky vesměs nezajímavé a hlavně nulovou podporu pro klienty. V diskuzi zásadně na nic nedpovídáte, narozdíl od třeba Slevomatu. Prostě chcete to dělat tak, aby vás to pokud možno nic nestálo a podle toho to vypadá.
Určitě.
Internet Info to ale trochu přehání. Je fajn, že mají slevomat a určitě jim to přináší zajímavé zisky, ale měli by si uvědomit, že historicky byli a stálé spíše jsou technologickou firmou. A server hromadného nakupování technologický rozhodně není. Jediný padnoucí vztah je Vitalia - KupDnes. Problém je, že IInfo to ale tlačí i na Weblogy, Lupu, Root etc.
Dokonce i ředitel pan Krause KupDnes tlačí ten slevomat na svůj soukromý Twitter.
<i>Všichni se na to dívají jako na velmi snadnou monetizaci návštěvnosti, nicméně ono to tak úplně není. Portfolio serverů, které Miton provozuje je různorodé, přeliv uživatelů není rozhodně snadný. Není to tak, že dáte banner a půlka lidí automaticky přejde na slevový server.</i>