Tomáš Hodboď se stává pátým podílníkem Mitonu

Na jaře odešel po šesti letech z vybudované Heuréky. Čtveřice zakladatelů Mitonu mu nabídla, aby se stal jedním z nich.

Miton CZ v pondělí stručně oznámil na svém blogu, že čtveřice partnerů‑zakladatelů Mitonu se poprvé rozšíří, a to o Tomáše Hodbodě. Ten v Mitonu začínal v roce 2007 a šest let, až do letošního jara, vedl srovnávač Heureka, jeden z projektů Mitonu, který mezitím, i s Tomášem v čele, postupně od Mitonu odkoupilo Allegro. Co Tomáš Hodboď s Heurékou dokázal, zejména proti zavedenému Zboží.cz, to je jistě úctyhodné, a nyní se Tomáš navrací do Mitonu, ale už jako podílník.

Lupě k tomu napsal:

Portfolio projektů Mitonu považuji v oblasti ‚consumer internetu‘ za jedno z nejhodnotnějších na našem trhu. Hlavní pro mě je, že za jednotlivými projekty stojí silné nezávislé týmy, které fungují samostatně, nejsou svázány zbytečnými procesy a ve svých oblastech patří mezi inovativní tahouny trhu. Toho si vážím nejvíc.

Z dosavadní zkušenosti vím, jak je někdy těžké skloubit náladu a cíle v několika firmách tak, aby skupina jako celek byla stále schopná řídit a inovovat ambiciozní projekty.

Na Mitonu si cením především toho, že v jednotlivých týmech převládá startupový duch a lidé mají svobodu dělat vlastní rozhodnutí. Zároveň jsou jednotlivé firmy stále otevřeny novým nápadům a vzájemnému sdílení know‑how.

Nabídky vstupu do Mitonu si nesmírně vážím a být partnerem pro mě osobně znamená závazek tuhle fajn atmosféru dál pomáhat rozvíjet.

Pokud jde o mou konkrétní činnost, rád přispěju u těch projektů, kde můžeme nejvíce využít zkušeností a mého přehledu o e‑commerce. Dále už nyní hledám nové kvalitní týmy, které nám pomohou s realizací nových příležitostí, a příští velké pecky, které mají velké ambice. Nejvíce svého času pak budu věnovat zcela novému projektu, který zatím držíme pod pokličkou, ale jehož obrysy poodhalíme už v září.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 8. 2013 21:28

Školení web copywritingu

  •  
    Jak strukturovat text na webové stránce.
  • Tajemství atraktivního a úderného titulku.
  • Optimalizace webového textu pro vyhledávače.

Detailní informace o školení psaní pro web »