Hlavní navigace

Názory k článku TomatoEdge: online reklama koketuje s mobily

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 11. 2006 9:48

    anonymní
    A proc vlastne neni reklama pridavana do hovoru? Treba kazdych 20s 5 minutova reklama. Hovorne by bylo o korunu levnejsi, to by si zakznici urcite dali. V TV take reklamy kazdy vyzaduje.
  • 6. 11. 2006 13:41

    milan (neregistrovaný)
    To jsou veci... telefony, co umi jen telefonovat se budou vyvzovat zlatem...
  • 6. 11. 2006 19:07

    Martin (neregistrovaný)
    Ad 1: "Společnostem zaměřujícím se na přímý prodej a bazírujícím na míře konverzního poměru TomatoEdge asi nebude imponovat."
    "Nekonkurujeme PPC systémům, přinášíme svěží alternativu inzerentům, kteří tlačí brand a uvědomují si, že jim bannerová reklama nebo televizní spoty nepřináší tak velký efekt."

    Ad 2: "TomatoEdge je vhodný zejména pro inzerenty, kteří typicky směřují své budgety do nadlinkové reklamy."
    "Ještě do konce roku chystáme spuštění několika kampaní pro velké inzerenty, které využijí další typy contentu."
    "Chceme jít cestou hlubší segmentace naší demografie."

    WTF? OMG!
  • 7. 11. 2006 16:12

    Lukas Korinek (neregistrovaný)
    Ahoj Jakube,

    ja myslel, ze se povazujes za bojovnika na poli mobilni zabavy...

    Mobilni telefony maji jeste hodne pred sebou, at uz se jedna o nove technologie, sluzby nebo moznosti v marketingu.

    V soucasne dobe je clovek,za jeden den, bombardovan 3 500 reklamnimi lakaci (odhad). Billboardy, TV reklama, inzeraty v tiskovinach, letaky v obchodech, radia. Ja osobne to uz ani nevnimam.

    U mobilnich telefonu samozrejme hodne zalezi na zpusobu pojeti techto moznosti. Avsak porad to je pole neorane.

    Standartne aplikuji propojeni AAA gaming contentu a non-gaming contentu s nasimi technologiemi (mobilni aplikace, internetove reseni, sms/mms sluzby, ruzne akce s bluetooth, product placement v hrach vyrobenych na miru klientovi atp.)

    Hlavni zamereni je vsak na technologie a sluzby. Klasicky mobilni obsah nema zrovna ruzovou budoucnost.

    Vyuziti kompletniho reseni umozni klientovi daleko sirsi zaber na cilovou skupinu. Formou ruznych darku/akci nebo sluzeb, ktere mu umozni udrzet si klienta na delsi casovy usek a vetsim uspechem kampane.

    Redboss v blizke dobe bude spoustet sve technologie a sluzby do ostreho provozu, castecne zamerene i na kazdodenni zivot a jeho potreby. Cilovym klientem jsou firmy s aktivnim zajmem budovat svuj brand a prichazet s novym druhem reklamy v relativne novem prostredi.

    Mrzi mne, ze si autor clanku nezjistil dalsi informace o marketingovych moznostech v mobilnich telefonech a cerpa ze zdroje jedne firmy na trhu. Produktove portfolio CT je jen zacatek vsech moznych sluzeb, ktere uz standartne nabizime par mesicu. Clanek mohl byt zajimavejsi...

    Lukas Korinek
  • 7. 11. 2006 17:46

    Lukas Korinek (neregistrovaný)
    Pane "uživatel si přál zůstat v anonymitě", tato diskuze je zamerena na moznosti mobilniho marketingu/reklamy a novych sluzeb v mobilnich telefonech.

    Co diskutovat o tomto tematu? Je to zajiste zajimavejsi tema nez anonymni napadani v internetove diskuzi.
  • 7. 11. 2006 16:12

    Lukas Korinek (neregistrovaný)
    Ahoj Jakube,

    ja myslel, ze se povazujes za bojovnika na poli mobilni zabavy...

    Mobilni telefony maji jeste hodne pred sebou, at uz se jedna o nove technologie, sluzby nebo moznosti v marketingu.

    V soucasne dobe je clovek,za jeden den, bombardovan 3 500 reklamnimi lakaci (odhad). Billboardy, TV reklama, inzeraty v tiskovinach, letaky v obchodech, radia. Ja osobne to uz ani nevnimam.

    U mobilnich telefonu samozrejme hodne zalezi na zpusobu pojeti techto moznosti. Avsak porad to je pole neorane.

    Standartne aplikuji propojeni AAA gaming contentu a non-gaming contentu s nasimi technologiemi (mobilni aplikace, internetove reseni, sms/mms sluzby, ruzne akce s bluetooth, product placement v hrach vyrobenych na miru klientovi atp.)

    Hlavni zamereni je vsak na technologie a sluzby. Klasicky mobilni obsah nema zrovna ruzovou budoucnost.

    Vyuziti kompletniho reseni umozni klientovi daleko sirsi zaber na cilovou skupinu. Formou ruznych darku/akci nebo sluzeb, ktere mu umozni udrzet si klienta na delsi casovy usek a vetsim uspechem kampane.

    Redboss v blizke dobe bude spoustet sve technologie a sluzby do ostreho provozu, castecne zamerene i na kazdodenni zivot a jeho potreby. Cilovym klientem jsou firmy s aktivnim zajmem budovat svuj brand a prichazet s novym druhem reklamy v relativne novem prostredi.

    Mrzi mne, ze si autor clanku nezjistil dalsi informace o marketingovych moznostech v mobilnich telefonech a cerpa ze zdroje jedne firmy na trhu. Produktove portfolio CT je jen zacatek vsech moznych sluzeb, ktere uz standartne nabizime par mesicu. Clanek mohl byt zajimavejsi...

    Lukas Korinek
  • 6. 11. 2006 9:13

    Jakub Mach
    CrazyTomato skutečne disponuje zajímavou invencí a tento nový produkt je toho důkazem, nicméně nevěřím, že tento způsob reklamy bude fungovat. Nepochybuji o tom, že uživatel, který si nechá poslat obsah na mobil a bude následně přesměrován na stránku inzerenta, tak že tuto stránku okamžitě zavře.

    Proč si to myslím? No jednoduše proto, že pokud si něco zajímaveho objednám, tak mě bude primarně zajímat právě toto (například hra), takže s netrpělivostí budu sledovat mobil a nikoliv na jakou komerční stránku jsem přesměrován.

    Mám také určité pochybnosti o výběru contentu, protože za avizovanou cenu stažení pro inzerenta, určitě nebudou v nabídce premium hry apod., čímž se sníží zájem z řad uživatelů a potažmo efektivita inzerce.

    Praxe ukazuje, že pokud má fungovat spojení reklama a mobilní zábava, musí reklamní sdělení obsahovat přímo content např. java hra. Jenže to už není tak jednoduché jako redirect ;-)

    Každopádně se těším s čím dalším CrazyTomato příjde, protože ty nápady jsou minimálně dobré k zamyšlení.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).