Hlavní navigace

Názor k článku TopNotch Care je nonstop podpora, kterou si můžete pronajmout od Flasi - 1. tohle je vlákno o tom, že praxi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 7. 2012 18:58

    Flasi (neregistrovaný)

    1. tohle je vlákno o tom, že praxi nebývá velký rozdíl mezi vlastním zaměstnancem a zaměstnancem dodavatele. Že ty technické i procesně-politické věci se dají nastavit oběma stejně (stejně dobře, nebo stejně špatně)

    2. to, že jste nikdy neviděl systém, kde se opravdu hlídají a vyhodnocují uživatelské přístupy může mít mnoho důvodů.
    Jeden z nich je, že většina firem si spočítá, že si bezpečnosti svých dat zase až tak necení, protože zase tak strašně tajné nejsou (a databáze objednávek většiny firem opravdu žádnou zásadní cenu nemá)
    To je ale v původní diskuzi opět argument, že není zásadní důvod se více bát zaměstnanců dodavatele, než vlastních

    3. Tak jistěže máte přístup ke všem zákaznickým účtům. Ale pokud někdo považuje svoje data za citlivá, tak není problém kontrolovat, ke kterým účtům přistupujete a pokusy o "vysátí" detekovat. A není problém zajistit, že i kdybyste si ta data nějakým skriptem stáhl do nějakého svého adresáře, tak ty data odtamtud nedostanete "ven". Pochopitelně může admin udělat chybu, ale lidi, co pracují na helpdescích obvykle nebývají žádní hackeři.

    4. Vůbec neznám právní předpisy týkající se kamer v práci. Jenom vím, že kamery reálně jsou na mnoha různých pracovištích, takže pochybuji, že by byla pravda, co píšete. Pokud má někdo data takové povahy, aby se vyplatilo dělat jednotlivé snímky obrazovky mikrokamerou v propisce, tak to je asi zcela mimo rozsah téhle diskuze a to fakt nemá cenu řešit.

    3

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).