Třetinu uživatelů služby Outlook.com získal Microsoft od Googlu

Outlook.com, který má dostat Microsoft v oblasti e-mailových služeb zpět na výsluní, přechází z beta verze do ostrého provozu. Doménu hotmail.com si firma ponechá.

Po půl roce od svého spuštění přechází Outlook.com z beta verze do ostrého provozu. Microsoft představil novou e-mailovou službu loni koncem července. V budoucnu se má stát náhradou za dosluhující Hotmail. Ten letos 4. července, tedy na Den nezávislosti, oslaví své již 17. narozeniny. Dospělosti se ale podle všeho nedočká.

Microsoft se totiž rozhodl, že Hotmail již nebude aktualizovat a začne s novou službou, s novou značkou a s čistým štítem. Důvod nepřímo nabídl Ian Mouister, produktový manažer z britské pobočky Microsoftu. Ten v rozhovoru pro server TechRadar.com uvedl, že značka Hotmail je uživateli špatně vnímaná a Microsoftu se nedaří to změnit.

Za půl roku se podařilo Microsoftu pro novou e-mailovou službu získat přes 60 milionů uživatelů. Více než třetina z nich jsou lidé, kteří dříve používali Gmail. Microsoft se v minulosti netajil tím, že Outlook.com by se měl stát službou, která by mu měla přivést zpět ztracené uživatele, kteří od Hotmailu přešli právě na Gmail.

Uživatelé Hotmailu zatím mohou o přechod na Outlook.com požádat. Povinná migrace by měla proběhnout v průběhu letošního roku, přesný harmonogram, ale ještě nebyl zveřejněn. Objevily se ale už informace, že na nové rozhraní Outlooku by měly být uživatelé Hotmailu překlopeni v průběhu léta.

Microsoft si hodlá ponechat doménu hotmail.com a uživatelé Hotmailu tak mohou i nadále využívat své e-mailové adresy s koncovkou hotmail.com. To samé se týká i koncovek msn.com a live.com. Svoji původní e-mailovou adresu si mohou po přechodu na Outlook.com ponechat i uživatelé Gmailu.

MIF16


Firma také spouští reklamní kampaň, ve které ukazuje, jak je nový Outlook.com propojen s ostatními online službami a nástroji, a to nejen z kuchyně Microsoftu.

Zdroj: Engadget.com

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 2. 2013 15:51

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»