Tři mrtví hokejisté slouží spamu na Facebooku

Těsně poté, co Rachůnek, Vašíček a Marek zemřeli při letecké tragédii, se objevily na Facebooku Stránky připomínající jejich smrt. Dnes slouží spamu

Jakákoliv společenská událost s šancí na získání fanoušků je na Facebooku důvodem k okamžitému vzniku i desítek Stránek, které se snaží z ní vytěžit maximum. Tragická smrt tří hokejistů v září 2011 nebyla výjimkou. Stránky vyjadřující „podporu“ a „úctu“ se objevily okamžitě a začaly masivně nabírat fanoušky. A roky po tragedii slouží poslední a největší z nich spamu.

Karel Rachůnek, Josef Vašíček a Jan Marek R.I.P s 56 tisíci fanoušky slouží až pro několik desítek příspěvků denně snažících se přivádět fanoušky (aktuálně zejména) na slevové servery. Pomáhají tomu klasicky nesmyslné obrázky nakradené ze všech koutů Internetu i obsah lákající například na video, ale opět přivádějící na některý z českých slevových serverů. Slevín, NewGo, SlevaDnes.cz, Sexy Váha, Sexy Kvíz, prostě co se zrovna hodí a buď si někdo zaplatil (a nejspíš ani netuší, kde se objeví) nebo kde se dá těžit z affiliate.

Pod příspěvky najdete nesouhlasné komentáře nešetřící sprostými slovy („Ty jsi takovy stupidni hovado nebo nemas mozek udelej si svoji normalni stranku necpi sem takovy picarny. Chudaci kluci se museji v hrobe obracet co ty jsi za frufru…“) i opakované informace o tom, že Stránka byla nahlášena. 

MIF16

Klasicky to není nic platné, protože tuhle Stránku cenzoři Facebooku z Indie nikdy nepochopí. A pokud se podíváte dobře, také záplavu fanoušků, kteří vůbec netuší, jak přestat být fanouškem něčeho takového. 

DODATEK 26. 8. 2013 14:40 – Stránka není dostupná. Po několika letech se tedy konečně Facebook rozhoupal. 

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 8. 2013 13:09

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »