Na složky už taky pomalu rezignuji a používám jich čím dál tím méně. Už od začátku ale nejvíc proklínám složku odeslaná pošta - nevidím, žádný důvod dávat odeslanou poštu do nějaké zvláštní složky. Když něco hledám tak potřebují vědět co jsem napsal já i druhá strana (na citace se spolehnout nelze).
Naštěstí s novějšími klienty to jde nastavit aby se odeslaná pošta dávala do inboxu (pak ale nemá smysl tomu říkat inbox).
Kromě pár tématických složek mám složky archiv2011, archiv2010, ... kam se pošta z inboxu automaticky po měsíci přesouvá.
Docela mě to zaujalo :-) pokud máte cca milion mailů, tak to je jako dostat cca 137 mailů denně 365 dní ročně po dobu 20 let :-) při 16 hodinové pracovní době celoročně bez přestávky byste měl na jeden mail jen 7 minut na vyřízení každého mailu. Můžete mi prozradit, jak rozumně lze přijít k takovému množství mailu a potom, jak jej vůbec zpracovat?
Protože osobně jediné co mě napadá je, že:
a) lžete
b) nepoužíváte efektivně e-mail a zajišťujete si záměrně z různých důvodů nesmyslné množství e-mailů (znám 2 takové lidi, kteří si připadají důležití, protože mají množství mailu, jsou to majitelé menší firmy)
c) jak se říká, c je správně a to se nechám podat od Vás :o)
Abyste nemyslel, není to myšleno nijak negativně, jen jsem zhodnotil situaci a vycházejte z mé neznalosti, proto mě to zaujalo...
Díky moc