já si objednal na Vltavě film na DVD (千と千尋の神隠し) tak před půl rokem a nedošlo mi doteď, na jednu stranu mi to nevadí, protože jsem až zpětně zjistil, že ten film je bez originálního zvuku, což není moc košer
takže na Vltavě bych neplatil předem ani omylem
Názory k článku
Trpělivost vánoční dárky přináší
Jiří Sedláček - Frettie (neregistrovaný)
11. 12. 2007 9:52
Nový
Re: nevím co mám zatrhnout :)
celé vlákno
mozna autora úvahy, taky nemam idealni zkusenosti s vltavou, ale tohle je prasarna. lupa je zpravodajstvi, ne pravni magazin.
mewe (neregistrovaný)
11. 12. 2007 14:36
Nový
Re: nevím co mám zatrhnout :)
celé vlákno
A teď všichni se mnou a nahlas: GLOSA. G-L-O-S-A. Ne zpravodajství. Glosa. Je to napsáno hned tady nahoře. Zpravodajství je v tom úzkém sloupečku vlevo na hlavní stránce. :-)
Karel K. (neregistrovaný)
11. 12. 2007 9:16
Nový
neplatit předem....
celé vlákno
První chyba: platba předem. Tu bych provedl opravdu JEN u důvěryhodného obchodu (tj. takového, se kterým mám zkušenost) a JEN u zboží, které opravdu mají na skladě.
Navíc: když má obchodník na skladě 1 ks a to zboží si objednají dva zákazníci, přičmž jeden zaplatí předem a druhý chce dobírku, komu obchodník pošle zboží? Ten, co zaplatil, už může/musí počkat a u toho, který si objedná na dobírku, hrozí riziko, že v mezičase sežene zboží jinde (třeba i levněji) a ode mne ho pak ani nevyzvedne....
Takže předem neplatím opravdu skoro nikdy.
Navíc: když má obchodník na skladě 1 ks a to zboží si objednají dva zákazníci, přičmž jeden zaplatí předem a druhý chce dobírku, komu obchodník pošle zboží? Ten, co zaplatil, už může/musí počkat a u toho, který si objedná na dobírku, hrozí riziko, že v mezičase sežene zboží jinde (třeba i levněji) a ode mne ho pak ani nevyzvedne....
Takže předem neplatím opravdu skoro nikdy.
11. 12. 2007 9:24
Nový
Re: neplatit předem....
celé vlákno
Já u některých (velmi) ověřených e-shopů předem platím. Snížím si tak o pár kaček náklady a nemusím nosit na poštu hotovost.
je však pravda, že bez referencí a osobních (dobrých) z kušeností bych tak u e-shopu v žádném případě nedělal
Z vltavou mám až na jednu výjimku stejné zkušenosti. Takže u ní pokud možno nenakupuju.
je však pravda, že bez referencí a osobních (dobrých) z kušeností bych tak u e-shopu v žádném případě nedělal
Z vltavou mám až na jednu výjimku stejné zkušenosti. Takže u ní pokud možno nenakupuju.
mewe (neregistrovaný)
11. 12. 2007 14:38
Nový
Re: neplatit předem....
celé vlákno
Osobně je mi to už jedno - pošta se stejně zásilky nenamáhá doručovat až do bytu, takže na poštu musím tak jako tak. Platba dobírkou je jen dodatečná pojistka, že mi zásilku obchod pošle včas a že ji nestopí pošťačka.
chris (neregistrovaný)
80.188.215.---
13. 7. 2009 12:35
Nový
Re: neplatit předem....
celé vlákno
Naprosto souhlasím!!Největší hloupost platit předem!!Jediná 100% jistota tzv. "z ruky do ruky"
Jirka (neregistrovaný)
11. 12. 2007 10:31
Nový
Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
Tak už víme, kde jsou problémy, ale mohl by nám tedy autor prozradit ty osvědčené a spolehlivé? Raději dělám reklamu tomu co je dobré.
11. 12. 2007 10:44
Nový
Re: Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
Nechtěl jsem, aby článek vypadal jako reklama konkurence Vltavy, ale když už se ptáte takto přímo ... Knihy kupuji k plné spokojenosti na Kosmas.cz. S hudbou a filmy je to horší. Původně jsem byl hodně spokojen se Showpark.cz, ale poslední dvě zásilky už silně připomínaly mé zkušenosti s Vltavou. Na filmy teď zkouším Dvdedice.cz, ale ještě nemám moc prověřené :-)
11. 12. 2007 11:02
Nový
Re: Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
Mám to podobně. Vltavu jsem již dávno "opustil" přesně kvůli důvodům, zmíněným v glose.
Knihy kupuji u kosmas.cz, DVD, občas nějaké to CD, či hru u dvdexpress.cz, CD nárazově i na curepink.cz, originalcd.info, DVD občas i "u zdroje" levneknihy.cz (allah jim žehnej za staré japonské věci (a pár asijských, ehm, mírně nestandardních filmů), Kurosawu, Bergmana a tak vůbec), ritkavideo.cz...
Knihy kupuji u kosmas.cz, DVD, občas nějaké to CD, či hru u dvdexpress.cz, CD nárazově i na curepink.cz, originalcd.info, DVD občas i "u zdroje" levneknihy.cz (allah jim žehnej za staré japonské věci (a pár asijských, ehm, mírně nestandardních filmů), Kurosawu, Bergmana a tak vůbec), ritkavideo.cz...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2007 12:40
Nový
Re: Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
kde nakupovat u nás filmy od Ghibli studia?
mewe (neregistrovaný)
11. 12. 2007 14:47
Nový
Re: Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
No tak to bych taky rád věděl, vzhledem k tomu, že valná většina jich tu nikdy nevyšla. :-( Ale osobně je beru z Amazonu, disneyovské edice - jsou moc hezké, krabičky mají papírový "rukáv" a uvnitř je docela dost bonusů.
Věra Pohlová (neregistrovaný)
11. 12. 2007 20:50
Nový
Re: Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
a mají originál zvuk?
u nás pokud vím, ofiko vyšli もののけ姫 (Monomoke Hime) a již zmiňovaná 千と千尋の神隠し (Sen to Chihiro no Kamikakushi)
u nás pokud vím, ofiko vyšli もののけ姫 (Monomoke Hime) a již zmiňovaná 千と千尋の神隠し (Sen to Chihiro no Kamikakushi)
mewe (neregistrovaný)
11. 12. 2007 14:44
Nový
Re: Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
Já si na filmy celkem oblíbil Filmcity.cz - naprostá většina věcí mi od nich přišla do týdne a několikrát sehnali i titul, u kterého měli napsáno, že už není.
Věra Pohlová (neregistrovaný)
11. 12. 2007 21:02
Nový
Re: Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
koukal jsem na to Film city a vypadá dobře, dokonce jsem koukal třeba na Papriku a tam ji mají s originálním zvukem zatímco jinde bez originálního zvuku (alespoň podle popisu)
Ondrej (neregistrovaný)
12. 12. 2007 12:23
Nový
Re: Ale které jsou ty dobré?
celé vlákno
Všichni prodejci samozřejmě nabízejí stejnou Papriku, ale zatímco FilmCity se v tomto případě řídí obsahem disku, ostatní se řídí popisem na krabičce (který je chybný).
no-name (neregistrovaný)
11. 12. 2007 14:26
Nový
To si asi děláte srandu nebo co?!
celé vlákno
Pane Macichu,
po tak subjektivní kritice Vltavy bych od Vás čekal plnou stránku prověřených a důvěryhodných serverů ... A z Vás vypadnou s bídou tři - to je síla! Kdyby Vás Vltava chtěla popotahovat, ani bych se nedivil.
po tak subjektivní kritice Vltavy bych od Vás čekal plnou stránku prověřených a důvěryhodných serverů ... A z Vás vypadnou s bídou tři - to je síla! Kdyby Vás Vltava chtěla popotahovat, ani bych se nedivil.
11. 12. 2007 14:44
Nový
Re: To si asi děláte srandu nebo co?!
celé vlákno
Vltava by mě měla popotahovat, protože jsem nedělal otevřenou reklamu její konkurenci? ;-) To snad ne ...
A proč si myslíte, že s opravdu tristní, dlouhodobou a opakovanou zkušeností s jedním obchodem souvisí desetistránkový seznam "prověřených a důvěryhodných serverů"?
Jak jsem psal, nechci dělat reklamu konkurenci Vltavy, ale když se mě čtenář psal, kde nakupuji místo Vltavy, tak jsem mu odpověděl. Nepsal jsem test e-shopů, ale glosu o špatných zkušenostech s jedním konkrétním a podle ankety tyto zkušenosti nemám sám. Jinak nakupuji v desítkách e-shopů u nás i v zahraničí.
No a pokud by snad Vltava chtěla podávat nějakou žalobičku nebo trestní oznámení, což je u nás už skoro národním sportem, prosím. Alespoň bude námět na další glosu :-)
A proč si myslíte, že s opravdu tristní, dlouhodobou a opakovanou zkušeností s jedním obchodem souvisí desetistránkový seznam "prověřených a důvěryhodných serverů"?
Jak jsem psal, nechci dělat reklamu konkurenci Vltavy, ale když se mě čtenář psal, kde nakupuji místo Vltavy, tak jsem mu odpověděl. Nepsal jsem test e-shopů, ale glosu o špatných zkušenostech s jedním konkrétním a podle ankety tyto zkušenosti nemám sám. Jinak nakupuji v desítkách e-shopů u nás i v zahraničí.
No a pokud by snad Vltava chtěla podávat nějakou žalobičku nebo trestní oznámení, což je u nás už skoro národním sportem, prosím. Alespoň bude námět na další glosu :-)
as400 (neregistrovaný)
11. 12. 2007 15:23
Nový
kvalita obchodů
celé vlákno
Chápu autora, ale být jím, tak bych brzdil.
Přece jenom jde o jednu zkušenost, pravda silně negativní, ale jedna zkušenost. Každý máme občas nějaký ten výpadek a hned o nás nepíší na veřejnosti.
Už jsem udělal spoustu zkušeností u spousty internetových obchodů, obchody skupiny vltava/cybex mně už taky pořádně vytočily (nemá smysl to extra rozebírat, taky by to bylo na ,,hezký článek"), ale po pravdě - to se podařilo asi už všem, se kterými jsem měl kdy co do činění.....
Přece jenom jde o jednu zkušenost, pravda silně negativní, ale jedna zkušenost. Každý máme občas nějaký ten výpadek a hned o nás nepíší na veřejnosti.
Už jsem udělal spoustu zkušeností u spousty internetových obchodů, obchody skupiny vltava/cybex mně už taky pořádně vytočily (nemá smysl to extra rozebírat, taky by to bylo na ,,hezký článek"), ale po pravdě - to se podařilo asi už všem, se kterými jsem měl kdy co do činění.....
11. 12. 2007 15:53
Nový
Re: kvalita obchodů
celé vlákno
Ne, ne. Nejde o jednu zkušenost. Kdyby byla jedna, tak bych se pod Váš názor podepsal. Ono jich ale bylo bohužel více, máte to úvodem napsané v glose. To popisované byla už poslední kapka.
Vladimír Švehla - Vltava Stores (neregistrovaný)
11. 12. 2007 16:33
Nový
Podnět k diskuzi
celé vlákno
Dobré odpoledne, pane Macichu.
Za problémy s dodáním Vámi objednaného zboží, které popisujete ve svojí glose, se Vám jménem naší společnosti omlouvám.
Naše společnost v současnosti nabízí zdaleka nejširší sortiment v rámci elektronických obchodů v celé ČR. Tento fakt sebou ale bohužel přináší i riziko v podobě možných problémů s dodáním zboží. Jak již zaznělo ve Vaší glose : "Konkurence Vltavy, se kterou mám o něco lepší zkušenosti, jej neměla v nabídce..."
Dovolte, abych doplnil čísla, která mohou být zajímavá : Každý den vyřizujeme cca. 2 tisíce objednávek. V nabídce máme přes 1 mil. položek zboží, nakupuje u nás více než 550 tis. zákazníků. V tomto objemu čas od času dochází nevyhnutelně k problémům, které operativně řešíme. V celkových číslech problematické objednávky, jako je právě ta Vaše, tvoří řádově promile až procenta. Můžeme se prosím pomocí této diskuze pustit do menší veřejné debaty?
Dle údajů z našeho systému jste v obchodech rodiny Vltava Stores (konkrétně Cybex.cz, Vltava.cz) vytvořil celkem 7 objednávek čítajících dohromady 26 položek. Opět budu citovat Vaši glosu : "Nakupoval jsem tam už mnohokrát a nepamatuji si na jednu jedinou objednávku, se kterou by nebyly potíže." Dle údajů s informačního systému tento fakt není pravdivý.
Jak byste tedy odpověděl na následující anketu?
Pan Jiří Macich ve svých glosách vždy :
1) píše nepravdivě
2) píše pravdivě
3) neznám pana Macicha
P.S. Odpusťte, pokud jsem svým příspěvkem znevážil svoji omluvu. Ta stále platí. V posledním odstavci pouze reaguji - glosuji - jako čtenář, který rád čte regulérní a pravdivé údaje a nikoliv jako zaměstnanec společnosti VltavaStores.
S pozdravem
Vladimír Švehla
Za problémy s dodáním Vámi objednaného zboží, které popisujete ve svojí glose, se Vám jménem naší společnosti omlouvám.
Naše společnost v současnosti nabízí zdaleka nejširší sortiment v rámci elektronických obchodů v celé ČR. Tento fakt sebou ale bohužel přináší i riziko v podobě možných problémů s dodáním zboží. Jak již zaznělo ve Vaší glose : "Konkurence Vltavy, se kterou mám o něco lepší zkušenosti, jej neměla v nabídce..."
Dovolte, abych doplnil čísla, která mohou být zajímavá : Každý den vyřizujeme cca. 2 tisíce objednávek. V nabídce máme přes 1 mil. položek zboží, nakupuje u nás více než 550 tis. zákazníků. V tomto objemu čas od času dochází nevyhnutelně k problémům, které operativně řešíme. V celkových číslech problematické objednávky, jako je právě ta Vaše, tvoří řádově promile až procenta. Můžeme se prosím pomocí této diskuze pustit do menší veřejné debaty?
Dle údajů z našeho systému jste v obchodech rodiny Vltava Stores (konkrétně Cybex.cz, Vltava.cz) vytvořil celkem 7 objednávek čítajících dohromady 26 položek. Opět budu citovat Vaši glosu : "Nakupoval jsem tam už mnohokrát a nepamatuji si na jednu jedinou objednávku, se kterou by nebyly potíže." Dle údajů s informačního systému tento fakt není pravdivý.
Jak byste tedy odpověděl na následující anketu?
Pan Jiří Macich ve svých glosách vždy :
1) píše nepravdivě
2) píše pravdivě
3) neznám pana Macicha
P.S. Odpusťte, pokud jsem svým příspěvkem znevážil svoji omluvu. Ta stále platí. V posledním odstavci pouze reaguji - glosuji - jako čtenář, který rád čte regulérní a pravdivé údaje a nikoliv jako zaměstnanec společnosti VltavaStores.
S pozdravem
Vladimír Švehla
11. 12. 2007 17:29
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
No právě, že v nabídce máte zřejmě i to, co nejste schopni sehnat :-)
Na anketu bych odpověděl jasně - samozřejmě možnost číslo dvě. Marně vzpomínám na alespoň jednu objednávku, kdy mi byla celá objednávka odeslána v řádném termínu (Cybex nepočítám). Nevěšte ale hlavu, vaše konkurence Showpark už na tom podle mých posledních zkušeností začíná být podobně.
Na anketu bych odpověděl jasně - samozřejmě možnost číslo dvě. Marně vzpomínám na alespoň jednu objednávku, kdy mi byla celá objednávka odeslána v řádném termínu (Cybex nepočítám). Nevěšte ale hlavu, vaše konkurence Showpark už na tom podle mých posledních zkušeností začíná být podobně.
Vladimír Švehla - VltavaStores (neregistrovaný)
11. 12. 2007 19:36
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Objednávek jste měl na našich obchodech celkem 7. Je mi líto, že jste tak rychle zapomněl, že jste s nimi problémy neměl. Proč jste tedy při tak špatných zkušenostech využil náše obchody dohromady 7x?
11. 12. 2007 20:11
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Protože jsem asi nepoučitelný ;-) Když už se tak hezky díváte do statistik, tak byste také mohl vědět, že těch sedm objednávek bylo za několik let, což zase není tak vysoké číslo.
Vladimír Švehla - Vltava Stores (neregistrovaný)
12. 12. 2007 9:56
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Do statistik jsem se díval po přečtení Vaší glosy, proto jsem i reagoval tak jak jsem reagoval ve svém prvním příspěvku. Nebudu do detailu psát, kolik z těchto Vašich objednávek není starších než dva roky, však Vy to víte sám velmi dobře. Pouze bych zde opakoval anketní otázku, kterou jsem již napsal.
Zeptám se Vás tedy na něco jiného. Jaký je podle Vás rozdíl mezi bloggerem a novinářem píšící pro seriózní zpravodajský server? Jaký je rozdíl mezi bulvárem a seriózním zpravodajstvím? Chápu, že Vaše glosa je glosou, tj. nemusí obsahovat objektivní informace. Chápu Vaše rozhořčení, které popisujete a dokáži se vžít i do rozpoložení ve kterém jste zřejmě byl, když jste článek psal. Ale již nechápu jak může novinář uvádět záměrně nepravdivé údaje, ať již jej omlouvá cokoliv. Jaký je Váš názor - existuje vůbec v dnešní době ještě něco jako novinářská etika?
Pevně věřím, že ano...
P.S. Váš dovětek "Cybex nepočítám" je dosti vypovídající. Cybex a Vltava jsou dva obchody jedné firmy - Vltava Stores a.s. (www.vltavastores.cz)
Vladimír Švehla
Zeptám se Vás tedy na něco jiného. Jaký je podle Vás rozdíl mezi bloggerem a novinářem píšící pro seriózní zpravodajský server? Jaký je rozdíl mezi bulvárem a seriózním zpravodajstvím? Chápu, že Vaše glosa je glosou, tj. nemusí obsahovat objektivní informace. Chápu Vaše rozhořčení, které popisujete a dokáži se vžít i do rozpoložení ve kterém jste zřejmě byl, když jste článek psal. Ale již nechápu jak může novinář uvádět záměrně nepravdivé údaje, ať již jej omlouvá cokoliv. Jaký je Váš názor - existuje vůbec v dnešní době ještě něco jako novinářská etika?
Pevně věřím, že ano...
P.S. Váš dovětek "Cybex nepočítám" je dosti vypovídající. Cybex a Vltava jsou dva obchody jedné firmy - Vltava Stores a.s. (www.vltavastores.cz)
Vladimír Švehla
12. 12. 2007 11:12
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Prošel jsem si e-maily za poslední roky a napočítal jsem jen letmým pohledem tři položky, kdy jste mě "natahovali" několik týdnů a nakonec vůbec nesehnali. Cybex do toho netahejte, ten v glose vůbec zmíněn nebyl. Proč tam nebyl? Protože s ním prostě špatné zkušenosti nemám. S objednáváním filmů na DVD a hudby na CD na Vltava.cz je to bohužel horší a vaše vzývání novinářské etiky na tom nic nezmění.
Vladimír Švehla - Vltava Stores (neregistrovaný)
12. 12. 2007 11:58
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
A kolik jste viděl jen letmým pohledem položek dodaných?
Ona nedodaná položka o které píšete bylo CD, nebo DVD?
Nebo opět dochází k úmyslnému zkreslování informací?
P.S. Neodpověděl jste mi na mé předchozí otázky...
Vladimír Švehla
Ona nedodaná položka o které píšete bylo CD, nebo DVD?
Nebo opět dochází k úmyslnému zkreslování informací?
P.S. Neodpověděl jste mi na mé předchozí otázky...
Vladimír Švehla
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2007 17:36
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Kdyby byl pan Macich svine, tak by na Vas poslal UOOU. Prave jste predvedl mooc hezky priklad toho, jak e-shop muze zneuzit osobni informace.
Predstava, ze muj obchodnik nekde vyvesuje seznam mych transakci je opravdu velmi neobvykla.
Jak byste odpovedel na nasledujici anketu:
Pokud by muj obchodnik zverejnil moje transakce s nim, tak bych:
a) Uz u nej nikdy nenakoupil
b) Nakupoval bych u nej dal
c) Podal bych na nej stiznost u UOOU a zivnostenskeho uradu
Predstava, ze muj obchodnik nekde vyvesuje seznam mych transakci je opravdu velmi neobvykla.
Jak byste odpovedel na nasledujici anketu:
Pokud by muj obchodnik zverejnil moje transakce s nim, tak bych:
a) Uz u nej nikdy nenakoupil
b) Nakupoval bych u nej dal
c) Podal bych na nej stiznost u UOOU a zivnostenskeho uradu
11. 12. 2007 17:54
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Myslím, že dvěma čísly zase tolik vyzrazeno nebylo, takže ÚOOÚ bych nechal spát :-)
Vladimír Švehla - VltavaStores (neregistrovaný)
11. 12. 2007 19:41
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Seznam transakcí? Poměrně přesný popis...
Mohu se zeptat, jak byste na glosu, která neuvádí pravdivé údaje a poškozuje dobré jméno firmy reagoval Vy? Předpokládám, že poklidným mlčením. Firmy bohužel nemají k dispozici UOOU...
Na Vaši otázku bych pochopitelně odpověděl za a) pokud bych používal stejnou metodu vytržení z kontextu jako autor glosy. V případě porovnání Vašeho příspěvku s tím mým pak Vaše otázka ztrácí smysl...
Vladimír Švehla
Mohu se zeptat, jak byste na glosu, která neuvádí pravdivé údaje a poškozuje dobré jméno firmy reagoval Vy? Předpokládám, že poklidným mlčením. Firmy bohužel nemají k dispozici UOOU...
Na Vaši otázku bych pochopitelně odpověděl za a) pokud bych používal stejnou metodu vytržení z kontextu jako autor glosy. V případě porovnání Vašeho příspěvku s tím mým pak Vaše otázka ztrácí smysl...
Vladimír Švehla
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2007 21:02
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Nikolivek, napsal bych, ze podle nasich zaznamu u nas pan Macich nekolikrat nakupoval a ze seznam jeho transakci mame v systemu a ze pokud s tim bude souhlasit, tak je zverejnime.
12. 12. 2007 13:53
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Chcete říct, že si ve vašem obchodě může kdokoliv jen tak bezdůvodně čumět do seznamu objednávek a tahat odtamtud beztrestně údaje X let dozadu?
To si snad děláte srandu!
U vás opravdu nakupovat nebudu.
To si snad děláte srandu!
U vás opravdu nakupovat nebudu.
Vladimír Švehla - Vltava Stores (neregistrovaný)
12. 12. 2007 14:29
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Dobrý den,
kdokoliv jistě ne a bezdůvodně už vůbec ne.
Nechápu Vaše rozhořčení.
Vladimír Švehla - Vltava Stores
kdokoliv jistě ne a bezdůvodně už vůbec ne.
Nechápu Vaše rozhořčení.
Vladimír Švehla - Vltava Stores
Věra Pohlová (neregistrovaný)
11. 12. 2007 21:14
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
když už jsme u těch nepravdivých údajů, tak vy také na svých stránkách píšete nesmyly, třeba u filmu, který se jmenuje 千と千尋の神隠し (Sen to Chihiro no Kamikakushi) a u nás se distribuuje jako cesta do fantasie uvádíte názeev originálu Spirited Away, což je špatně, na druhou stranu je fajn, že nyní je tento nádherný film včetně originálního zvuku
mohu se zeptat, zda plánujete nabízet u nás i jiné filmy z produkce Ghibli třeba となりのトトロ (Tonari no Totoro), 天空の城ラピュタ (Tenkū no Shiro Rapyuta), 風の谷のナウシカ (Kaze no tani no Naushika) nebo 魔女の宅急便 (Majo no Takkyūbin)?
mohu se zeptat, zda plánujete nabízet u nás i jiné filmy z produkce Ghibli třeba となりのトトロ (Tonari no Totoro), 天空の城ラピュタ (Tenkū no Shiro Rapyuta), 風の谷のナウシカ (Kaze no tani no Naushika) nebo 魔女の宅急便 (Majo no Takkyūbin)?
Vladimír Švehla - Vltava Stores (neregistrovaný)
12. 12. 2007 10:17
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Dobrý den,
toto je přesně ten případ, kdy zboží těžko seženete v jiném obchodě v ČR, včetně těch kamených. Konkrétně na tento titul máme pouze jednoho dodavatele, který zboží dodává ze zahraničí (prosím nezaměňovat s lokalizovanou verzí). Z toho plyne jak dlouhá doba dodání (6 týdnů), tak i riziko, že se daný titul nepodaří sehnat. Na trhu neexistuje alternativní dodavatel a my musíme spoléhat nejen na to, že nám zboží dodáno bude, ale zároveň, že v informacích od dodavatele dostáváme správné popisky včetně názvů apod. Konečná zodpovědnost padá pochopitelně na nás. Stojíme před otázkou jestli zákazníkům toto raritní a vyjímečné zboží nabídnou, i když s popisovanými riziky, nebo jim ho nenabídnout. Zvolili jsme tu první variantu.
Vladimír Švehla
toto je přesně ten případ, kdy zboží těžko seženete v jiném obchodě v ČR, včetně těch kamených. Konkrétně na tento titul máme pouze jednoho dodavatele, který zboží dodává ze zahraničí (prosím nezaměňovat s lokalizovanou verzí). Z toho plyne jak dlouhá doba dodání (6 týdnů), tak i riziko, že se daný titul nepodaří sehnat. Na trhu neexistuje alternativní dodavatel a my musíme spoléhat nejen na to, že nám zboží dodáno bude, ale zároveň, že v informacích od dodavatele dostáváme správné popisky včetně názvů apod. Konečná zodpovědnost padá pochopitelně na nás. Stojíme před otázkou jestli zákazníkům toto raritní a vyjímečné zboží nabídnou, i když s popisovanými riziky, nebo jim ho nenabídnout. Zvolili jsme tu první variantu.
Vladimír Švehla
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 12. 2007 12:18
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
v dnešní době Google, wikipedie, online filmových databází snad není takový problém ověřit si relevantnost informací, už to, že japonský film má anglický název by mohlo dát podnět k ověření infomací
Bochi (neregistrovaný)
13. 12. 2007 18:56
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Pane Svehlo, myslim, ze objemy vasi nabidky, prodeju a pocet nasmlouvanych dodavatelu zakaznika zajimat nemuseji. Cim vetsi jste firma, tim procentuelne mensi mnozstvi problemu bych ocekaval, protoze byste meli mit lepe zvladnuty system nez mensi firmy, ktere si to nemuzou dovolit.
Vladimír Švehla - Vltava Stores (neregistrovaný)
14. 12. 2007 8:42
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Dobrý den,
s Vaším názorem souhlasím. Co je podle Vás větší číslo? Jedno promile ze 100.000, nebo jedno procento z 1.000?
S pozdravem
Vladimír Švehla
s Vaším názorem souhlasím. Co je podle Vás větší číslo? Jedno promile ze 100.000, nebo jedno procento z 1.000?
S pozdravem
Vladimír Švehla
gemi (neregistrovaný)
---.net.upc.cz
28. 3. 2009 18:17
Nový
Re: Podnět k diskuzi
celé vlákno
Pochopitelně jedno promile ze 100.000, Vláďo;-)
dejfidek (neregistrovaný)
11. 12. 2007 19:07
Nový
chtelo by to zacit sledovat dobu expedice ... ze?!!
celé vlákno
Ja na Vltava.cz nakupuji a jsem spokojen. Kdyz neco chci hned, tak si vyberu zbozi ktere ma 24 hod. expedicni cas. Takze, kdyz se zadari, nasledujici den mam zbozi co jsem si obednal, nejpozdeji druhy. A kdyz je tam 3 tydny, tak si pockam. Chtelo by to zacit cist co je u zbozi napsano.
PS: nez mne zacne nekdo okrikovat, tak se ohradim tim, ze autor nic o dobe expedice v clanku nepsal. Tudiz nikdo z Vas nemuze vedet, jaka ta doba tam byla napsana, kdyz si zbozi obednaval.
PS: nez mne zacne nekdo okrikovat, tak se ohradim tim, ze autor nic o dobe expedice v clanku nepsal. Tudiz nikdo z Vas nemuze vedet, jaka ta doba tam byla napsana, kdyz si zbozi obednaval.
dejfidek (neregistrovaný)
11. 12. 2007 19:09
Nový
Re: chtelo by to zacit sledovat dobu expedice ... ze?!!
celé vlákno
*objednal
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2007 20:01
Nový
Re: chtelo by to zacit sledovat dobu expedice ... ze?!!
celé vlákno
Tři týdny = 21 dnů. Autor prý čekal jednou tolik a nakonec se z poloviny nedočkal. Chtělo by to začít číst na co reaguješ.
11. 12. 2007 20:09
Nový
Re: chtelo by to zacit sledovat dobu expedice ... ze?!!
celé vlákno
1. vim kolik dni jsou 3 tydny
2. mel by jsi si to cele precist znova ty, ja to udelal, a nic o tom, kolik melo zbozi napsane dobu expozice neni ... akorat potom co jej neobdrzel, ale to uz mohlo byt zmenene X-krat!!
3. pokud to stale vidis, mas asi halucinace ;o))
2. mel by jsi si to cele precist znova ty, ja to udelal, a nic o tom, kolik melo zbozi napsane dobu expozice neni ... akorat potom co jej neobdrzel, ale to uz mohlo byt zmenene X-krat!!
3. pokud to stale vidis, mas asi halucinace ;o))
melkor (neregistrovaný)
12. 12. 2007 12:42
Nový
Re: chtelo by to zacit sledovat dobu expedice ... ze?!!
celé vlákno
Blahopreji!
Zrejme jste jediny spokojeny zakaznik Vltava Stores ...
Ovsem nabizi se otazka, zda nejste take zamestnanec tehoz podniku :-)
Zrejme jste jediny spokojeny zakaznik Vltava Stores ...
Ovsem nabizi se otazka, zda nejste take zamestnanec tehoz podniku :-)
12. 12. 2007 12:45
Nový
Re: chtelo by to zacit sledovat dobu expedice ... ze?!!
celé vlákno
Ne, u Vltava Stores zamestnany nejsem ... ;o)
Tes (neregistrovaný)
11. 12. 2007 20:13
Nový
Tragédie?
celé vlákno
Já bych to tak tragicky neviděla... i když mé DVD, objednané v srpnu, stále nedorazilo. Ale důvodem bude zřejmě vzdálenost. Z Prahy do Brna, cesta daleká. Třeba dojde do dalších letních prázdnin.
Osman (neregistrovaný)
16. 12. 2007 23:50
Nový
Re: Tragédie?
celé vlákno
A neinformovala vás náhodou, že to ani nedodá, protože to není schopna zajistit? Mě takhle informuje normálně, divil bych si, kdyby vás ne.
Nicméně většinou stejně nechává zboží v nabídce - to je ostuda Vltavy bezpochyby.
Mimochodem už se mi na VLtavě 2x stalo, že mi to nedodali, tak jsem si to objednal znovu a ejhle, přišlo to za pár dní. Tak zkuste taky :-)
Nicméně většinou stejně nechává zboží v nabídce - to je ostuda Vltavy bezpochyby.
Mimochodem už se mi na VLtavě 2x stalo, že mi to nedodali, tak jsem si to objednal znovu a ejhle, přišlo to za pár dní. Tak zkuste taky :-)
Bochi (neregistrovaný)
13. 12. 2007 19:01
Nový
Dve chyby
celé vlákno
Ackoliv s autorem glosy soucitim, vytknul bych mu dve chyby:
Nakupoval jsem tam už mnohokrát a nepamatuji si na jednu jedinou objednávku, se kterou by nebyly potíže.Vzdycky jste mel potize, a presto jste u nich mnohokrat nakoupil. To nechapu. Takhle si e-shopy moc "nevychovame".
Konkurence Vltavy, se kterou mám o něco lepší zkušenosti, jej neměla v nabídce, tak jsem si řekl, že Vltavě dám po několika měsících opět šanci.Jestli ono to neni prave tim, ze Vltava nabizi i spoustu zbozi, ktere nema a neni schopna dodat. To se to pak vytvari senzamy jedna basen.
Osman (neregistrovaný)
16. 12. 2007 23:47
Nový
Neodpustím si
celé vlákno
Tak nevím. Na internetu nakupuju cca 8 let. V posledních 3 letech dokonce víc než 50% jakýchkoliv dárků nakupuji přes internet. Podařilo se mi taky nahlédnout pod pokličku několika obchodů a vím, kde může docházet k problémům zmíněným autorem článku. Pro nákupy používám cca 15 obchodů, mezi ně patří i několik obchodů Vltava Stores. U většiny z těch cca 15 jsem se někdy setkal s problémy - nedodali zboží včas, nedodali zboží vůbec (chápu to, katalogy od dodavatelů nejsou vždycky online), sem tam nějaká reklamace, neinformování o tom, že zboží odesílají atd.
VLtava taky občas "zaperlila" a její hlavní problém je asi opravdu to, že nabízí řadu titulů, které v reálu asi nejsou schopni sehnat (navíc nabízí třeba 1 zboží 2x, chybí popisky, mizerná kategorizace apod). Ale cca 95% zakázek mi vyřídili k mé spokojenosti (někdy jsem musel chvíli dýl čekat) a to je pro mě jasný pozitivní výsledek. Totéž se mi poštěstilo i u pár dalších zejména větších obchodů. Jakmile jsem ale zkusil jít do nějakého menšího obchodu a zadal jen trochu náročnější objednávku (a já umím být náročný) s více různými dodacími lhůtami apod. bylo zle.
Takže suma sumárum: Glosa pana Macicha mi přijde spíše trapným pokusem "rádobynovináře". Takovýhle článeček je jistě ideální polívčička pro předvánoční spotřebitelský stůl. Nicméně nepatří na seriózní server, kterým Lupa bývala, ale na nějaký soukromý blog. Pokud by na Lupu něco patřilo, tak serizózní srovnání internetových obchodů na statisticky relevantním a naprosto jasném vzorku sortimentu. Procházel jsem archivem a bohužel se o to žádný z redaktorů tohoto serveru v posledních letech ani nepokusil, všechno skončilo na podobném "glosování".
Pokusil se o to nedávno SOS (Sdružení na ochranu spotřebitelů), ale jejich výsledek byl pro mě až směšný. Počínaje metodikou výběru testovaných serverů, tak i kritizované nedostatky...
P.S: Jen pro jistotu - nejsem zaměstnancem Vltavy ani jiného internetového obchodu.
VLtava taky občas "zaperlila" a její hlavní problém je asi opravdu to, že nabízí řadu titulů, které v reálu asi nejsou schopni sehnat (navíc nabízí třeba 1 zboží 2x, chybí popisky, mizerná kategorizace apod). Ale cca 95% zakázek mi vyřídili k mé spokojenosti (někdy jsem musel chvíli dýl čekat) a to je pro mě jasný pozitivní výsledek. Totéž se mi poštěstilo i u pár dalších zejména větších obchodů. Jakmile jsem ale zkusil jít do nějakého menšího obchodu a zadal jen trochu náročnější objednávku (a já umím být náročný) s více různými dodacími lhůtami apod. bylo zle.
Takže suma sumárum: Glosa pana Macicha mi přijde spíše trapným pokusem "rádobynovináře". Takovýhle článeček je jistě ideální polívčička pro předvánoční spotřebitelský stůl. Nicméně nepatří na seriózní server, kterým Lupa bývala, ale na nějaký soukromý blog. Pokud by na Lupu něco patřilo, tak serizózní srovnání internetových obchodů na statisticky relevantním a naprosto jasném vzorku sortimentu. Procházel jsem archivem a bohužel se o to žádný z redaktorů tohoto serveru v posledních letech ani nepokusil, všechno skončilo na podobném "glosování".
Pokusil se o to nedávno SOS (Sdružení na ochranu spotřebitelů), ale jejich výsledek byl pro mě až směšný. Počínaje metodikou výběru testovaných serverů, tak i kritizované nedostatky...
P.S: Jen pro jistotu - nejsem zaměstnancem Vltavy ani jiného internetového obchodu.