včera jsme seděli v jedné lepší restauraci na břehu a na uvolněné místo se začal cpát neměc (je tam fronta tak na 5-10 minut čekání na stůl).
Jinej člověk se proti tomu ohradil, ten první se začal vztekat nicméně využil nabídky jiného němce a sedl si po něm Přišel pinkl dal tam cedulku rezervace a čekal že odejde (i mu to řekl) něměc že nikam nepujde že je "gaste" a zůstane sedět. Přišel manager řekl mu že stůl muže užívat jak dlouho chce a nikdo ho nebude obsluhovat. Vydržel asi 5 minut než změkl a nasraně odešel i s manželkou.
Personalu to imho bylo jedno ale bylo třeba ukázat těm čekajícím že tam nečekají jako trubky nez zastání.
Však ať se každý demokraticky vyjádří :-) Ale musí počítat s tím, že ostatní mají také své práva... Takže ona se může vyjádřit a oni ji mohou neobsloužit :-).
Líbí se mi jak si někteří lidé představují pod "svobodou slova", že mohou každému nadávat, kritizovat bůhvíco a ten druhý má povinost stát, poslouchat to, usmívat se a děkovat jim za to :-D
Jasně, že měla odejít, a možná se k tomu i chystala, kdyby jí neobtěžoval ten pingl s telefonem nějakýho "jájsempánatysinicporoučímtišpíno" hejska. Měla mu říct, že si nechce zasmradit ruku, a měla vypadnout, to je fakt.
Ale chudáčci malý, poškozený. Až bych se nad tim manyžerem telefonujícím rozbrečel. Přece názory musej bejt jen správný a dobrý, jinak to není ta správná demokracie.
Z takovejch názorů se mi chce blejt.
Nikoliv, nemusí to ani poslouchat, ani se usmívat, ani jim za to děkovat. Ale nemá se chovat jak ublíženej debílek, a dotyčnýho vyhodit. Třeba mohl jen říct: "A proč tedy tady ještě sedíte?" Místo: "Já jsem ó nejvyšší pingl, tady mám na telefonu ó nejvyššího manyžera, a on, jako šéf světa, kterýho musíte poslouchat, vám chce říct, abyste vypadla, protože fuj fuj, psát kritický názory na ó pána majitele v kravatě, to se přece nedělá."