Twitter nabízí detailnější analytická data, místy jsou ale méně použitelná

Pokud máte štěstí, má váš účet na Twitteru přístupné analytické informace. V nové podobě se dočkáte více grafů. Bohužel ale postrádají jakékoliv možnosti třídění či filtrace.

Pokud na adrese ads.twitter.com/ narazíte pouze na varování, že váš účet není použitelný pro inzerci, protože jste ve „špatné části světa“, je velmi pravděpodobné, že nenajdete ani přístup k analytickým informacím o vašem účtu – ty jsou v horní černé liště pod „Analytics“ a čerstvě se dočkaly řady změn.

Detailní informace ke konkrétnímu tweetu.

Nové analytické informace.

Nové analytické informace obsahují nové grafy, srovnání s předchozími obdobími a řadu detailnějších informací ke každému tweetu. Bohužel postrádají jakékoliv možnosti třídění či filtrace. A už také není možné snadno vidět jenom tweety, které byly úspěšnější než ostatní – což byla jedna z užitečných schopností předchozí verze těchto výstupů.

UX16

Analytika k sledujícím beze změny

Příjemné je doplnění Exportu dat – získáte CSV, ale opět je to tak nějak na půl cesty k dokonalosti. Rozsah dat do historie je omezený a delší období nastavit nemůžete, stejně jako to nejde přímo v samotných výstupech na webu.

Webová analytika také beze změny.

Nezměnily se výstupy týkající se sledujících (Followers), Twitter Cards ani Websties. V posledně jmenovaném  umožňuje Twitteru „napojit“ vaše webové stránky a poté poskytuje informace o příchodech návštěvníků z Twitteru na váš web. Ani zde ale nečekejte delší časové období, maximum je 90 dní. 

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 7. 2014 18:40
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »