Twitter se dohodl s Googlem, tweety se rychleji objeví ve výsledcích hledání

Obnovení dohody, kterou měly firmy uzavřenou už před několika lety, by mělo přinést větší viditelnost tweetů ve vyhledávání Googlu.

Dobré dohody se vracejí. Twitter se po čtyřech letech znovu domluvil s Googlem na tom, že bude vyhledávači poskytovat přístup ke speciálnímu feedu se všemi publikovanými tweety, zjistila agentura Bloomberg.

Tweety by tak měly být ve vyhledávání Googlu lépe a hlavně rychleji dohledatelné. Google má změnu nasadit v první polovině roku. Dnes je vyhledávač odkázaný na to, co dokáží z veřejně dostupných dat vydolovat jeho indexovací roboti.

Podobnou dohodu měl Twitter s Googlem už mezi lety 2009 a 2011. Po jejím vypršení ovšem smlouvu neprodloužil – podle Bloombergu kvůli tomu, že se nechtěl o data o tweetech dělit.

MIF16

Dnes se ale Twitter naopak snaží co nejvíce otevřít, aby dokázal tweety dostat k co nejširšímu publiku a posílit příjmy z reklamy. Koncem loňského roku tak konečně spustil například vyhledávání ve svém kompletním archivu – uživatelé se tak mohou dostat ke všem tweetům, které kdy kdo napsal.

Firma se snaží také nasednout na současnou multimediální vlnu – nedávno proto zprovoznila natáčení videí a jejich vkládání přímo do tweetů. A po letech nepřátelského chování k aplikacím, které využívaly jeho API, vypsal Twitter první vlastní startupovou soutěž.

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »