Twitter spustil statistiky k účtům. Bohužel jen velmi základní statistiky

Dlouho očekávané doplnění účtů na Twitteru o statistiky úspěšnosti bylo oficiálně spuštěno. Ale jsou opravdu velmi základní

Pokud chcete vidět statistiky svého účtu na Twitteru, stačí navštívit analytics.twitter.com a přihlásit se. Moc neřešte všudypřítomnou námitku upozorňující na to, že stále žijeme ve špatné části světa, nahoře v tmavé liště najdete Analytics a možnost vyvolat statistiku timeline a statistiku sledujících.

Ta první je funkční, ale je opravdu velmi velmi základní a pokud používáte nějaké externí analytické nástroje, je velmi pravděpodobné, že vám toho nabízejí podstatně více.

Ta druhá, týkající se sledujících, bohužel vrací pouze „Sorry, there is not enough data to display analytics at this time. Try again later.“ a nic se nedozvíte.

DODATEK 17:00 – Twitter na dotaz týkající se prázdných statistik odpověděl, že se aktualizují jednou týdně a je tedy nutné počkat na jejich naplnění:

Content

Followers dashboard metrics are updated on a weekly basis. If you have just recently started advertising with us, you may not see any data on that dashboard yet. Hang tight! If you don't see this dashboard populate within the week, please respond to this ticket to let us know.

Pokud byste potřebovali nějaké analytické nástroje pro Twitter – www.twitonomy.com, followerwonk.comtwitalyzer.com (momentálně částečně mimo provoz), www.twentyfeet.com, twittercounter.com, ww.tweetarchivist.com, www.tweetstats.com, foller.me/garin

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »