Twitter zneužil uživatele, v reklamní kampani vytvořil falešné tweety

Falešené tweety skutečných uživatelů se objevily v reklamní kampani na inzertní platformu Twitteru, uživatelům se to pochopitelně nelíbí. Firma už se za pochybění omluvila.

Reklamní kampaň na inzertní platformu Twitteru připravila překvapení pro řadu uživatelů, ti se totiž v kampani objevili jako autoři tweetů. Vyjadřují se v nich k televizní kampani. Problém je v tom, že tito uživatelé nikdy nic takového nenapsali. Twitter vytvořil falešné tweety coby součást kampaně a doplnil k nim skutečné uživatele, včetně jejich profilových fotografií.

Uživatelé se samozřejmě o zneužití v inzerci od Twitteru nijak předem nedozvěděli, ani k použití svých tweetů pro tyto účely nedali souhlas. Jejich falešné tweety se přesto objevily i na blogu Twitteru a byly poslány prostřednictvím @Twitterads stovkám tisíc dalších uživatelů. Falešné tweety se uživatelům samozřejmě nelíbí a někteří z nich se cítí poškozeni.

Mluvčí Twitteru se už nechal slyšet, že společnost předmětné tweety vymění a veřejně se omluví. To také posléze udělal, tweety v reklamní kampani nyní pocházejí od zaměstnanců společnosti. 

Content

Na @twitterads se společnost omluvila postiženým uživatelům: „Hey @Neil_Gottlieb, @WilliamMazeo, @subhash_tewari – so sorry about the confusion earlier today. We're fixing the problem now.

Zdroj: Twitter fakes real users’ tweets to promote ad platform

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »