Hlavní navigace

Týden.cz propustil redaktorku za krádeže článků

Patrick Zandl

Český server Týden.cz propustil redaktorku, která své články přebírala ze slovenského eTrend.sk bez povolení a bez uvedení zdroje, vydávala jejich překlady do češtiny. Týden.cz se promptně omluvil, články stáhl a s redaktorkou ukončil spolupráci. Zdroj: eTrend.sk, twittnul Adam Javůrek.

Český server Týden.cz propustil redaktorku, která své články přebírala ze slovenského eTrend.sk bez povolení a bez uvedení zdroje, vydávala jejich překlady do češtiny. Týden.cz se promptně omluvil, články stáhl a s redaktorkou ukončil spolupráci. Zdroj: eTrend.sk, twittnul Adam Javůrek.

Našli jste v článku chybu?
4. 2. 2009 0:43
…pláče někde hluboko pod monitorem, patříc na podobné perly: "Vydávala jejich překlady do češtiny, které byly doslovnou až na překlad doslovnou kopií původního článku." :-)
7. 2. 2009 14:04
Petr Borecek (neregistrovaný)
Ano samozrejme. Presto kazda agentura ma i sve verejne vystupy nejcasteji portal. Z ktereho nekeri novynari jen opisuji a ani se to nesnazi skryvat. Vetsina domacich medii, az na male vyjimky v zahranicnim zpravodajstvi jen kopiruje tyto agentury. z vyjimkou obcasnych reportazi ci komentaru lidi s prehledem souvisijici s tematem. Vlastni zahranicni zpravodakstvi je vicemene bohuzel nulove. (Bohuzel se to tyka i CT)