Hlavní navigace

U zákazníků e-shopů Česká pošta ztráci body

Jiří Macich ml.

Podle statistik vyhledávače zboží Heuréka.cz roste u zákazníků internetových obchodů obliba konkurentů České pošty. Ta je však stále jedničkou v doručování zásilek. V letošním říjnu dodala zboží v 47,9 procentech případů zákazníků e-shopů, kteří vyplnili dotazník hodnotící komfort nákupu a spokojenost s ním u konkrétních objednávek. Ještě v březnu letošního roku ale měla Česká pošta nadpoloviční podíl, přesněji 55 procent. Druhá příčka za říjen patří PPL s podílem 34,8 procenta.

Podle statistik vyhledávače zboží Heuréka.cz roste u zákazníků internetových obchodů obliba konkurentů České pošty. Ta je však stále jedničkou v doručování zásilek. V letošním říjnu dodala zboží v 47,9 procentech případů zákazníků e-shopů, kteří vyplnili dotazník hodnotící komfort nákupu a spokojenost s ním u konkrétních objednávek. Ještě v březnu letošního roku ale měla Česká pošta nadpoloviční podíl, přesněji 55 procent. Druhá příčka za říjen patří PPL s podílem 34,8 procenta.

Z hodnocení zákazníků vyplývá, že jsou spokojenější s přístupem dopravců, kteří před dodáním zboží telefonují a flexibilně se domlouvají na hodině či místě předání.. Zároveň u alternativních dopravců lépe hodnotí rychlost dodání, říká Tomáš Hodboď z internetového srovnávače cen Heuréka.cz. Podrobnější statistiku si můžete prohlédnout na grafu níže (klikněte si pro zvětšení).

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
23. 11. 2010 9:51
kecy (neregistrovaný)

Telefonování a dohadování na hodině: No to jistě. Ale dělají to velmi sporadicky, někdy vůbec. Někdy přivezou, a čuměj, že nikde nikdo. Asi tak. Mimochodem, Česká pošta, tak jak to před lety nedělala ani omylem, dneska to běžně už taky dělává, že když si člověk objedná něco z e-shopu, a jde to obchodním balíkem, maník, co to vozí až daleko po pošťačce autem, má od e-shopu normálně kontakt, a ráno volá, a když nebude nikdo doma (vozí to ve dvou intervalech, dopoledne a odpoledne), přiveze to klid…

23. 11. 2010 12:39
Milos (neregistrovaný)

U PPL se mi nekolikrat stalo, ze se i o den zpozdili(kdyz to bylo neco co spechalo, musel jsem parkrat asi do 10km vzdaleneho depa): Obchodnik poslal balik, druhy den cekam a cekam, odpoledne volam PPL a dozvim se, ze doruceni je v planu az dalsi den(rozumne vysvetleni zadne). Vetsinou predem volaji, aby se domluvili, kdy prijedou. Blby je, kdyz volaji v 6:30 rano, jak maji ve zvyku, prece jen ne kazdy je ranni ptace :) Na druhou stranu jsou flexibilni a ochotni dorucit balik i jinam a v dobu, k…