Hlavní navigace

Účet si zablokovalo 500 klientů České spořitelny

Jiří Macich ml.

Přibližně 500 klientů České spořitelny si kvůli rozsáhlému phishingovému útoku preventivně zablokovalo svůj účet. Nikdo však zatím bance neoznámil ztrátu peněz ze svého účtu. Pokud by k tomu došlo, podvedení klienti nemají vůbec jistou kompenzaci ze strany banky. Zadání údajů do podvodného e-mailu je porušením smlouvy. Není proto možné přislíbit plošnou kompenzaci. Česká spořitelna bude každý případ posuzovat individuálně a bude hledat takové řešení, které bude pro klienty maximálně vstřícné,…

Přibližně 500 klientů České spořitelny si kvůli rozsáhlému phishingovému útoku preventivně zablokovalo svůj účet. Nikdo však zatím bance neoznámil ztrátu peněz ze svého účtu. Pokud by k tomu došlo, podvedení klienti nemají vůbec jistou kompenzaci ze strany banky. Zadání údajů do podvodného e-mailu je porušením smlouvy. Není proto možné přislíbit plošnou kompenzaci. Česká spořitelna bude každý případ posuzovat individuálně a bude hledat takové řešení, které bude pro klienty maximálně vstřícné, uvedla tisková mluvčí České spořitelny Klára Gajdušková.

Našli jste v článku chybu?
14. 10. 2006 20:31
Martin (neregistrovaný)
Banka nemá uživatelům kompenzovat jejich neznalost, ale je její (přinejmenším morální) povinností předcházet a bránit zneužití účtů svých klientů. Osvětou, chytrými filtry, včasným varováním, ručním sledováním podezřelých přístupů atd. Reakce ČS je tomu na míle vzdálena.