Hlavní navigace

Uchýlila se Nova ke komentářovému spamu?

Jiří Macich ml.

Když havaroval vlak u Studénky, české zpravodajské servery se pochopitelně předháněly v přinášení nejčerstvějších informací včetně fotografií a videa. Server DSL.cz přišel s ovšem zajímavou teorií resp. zjištěním. V diskuzích k článkům o tomto neštěstí se objevovaly příspěvky propagující tn.cz a osočující konkurenci z krádeže materiálu. Šlo třeba o diskuze na webu ČT 24 nebo zpravodajských serverech iDnes či Aktuálně.cz.

Když havaroval vlak u Studénky, české zpravodajské servery se pochopitelně předháněly v přinášení nejčerstvějších informací včetně fotografií a videa. Server DSL.cz přišel s ovšem zajímavou teorií resp. zjištěním. V diskuzích k článkům o tomto neštěstí se objevovaly příspěvky propagující tn.cz a osočující konkurenci z krádeže materiálu. Šlo třeba o diskuze na webu ČT 24 nebo zpravodajských serverech iDnes či Aktuálně.cz.

Jednalo se často příspěvky „copy&paste“ na různých serverech i s totožným překlepem. Zajímavější je ovšem možný původ těchto příspěvků. Server DSL.cz si všiml opakující se IP adresy, jejíž stopa vede právě do televize Nova, provozující tn.cz. Dokonce i některé příspěvky souhlasně reagující na ty původní byly odeslány ze stejné IP adresy. Faktem je, že Nova si krátce po neštěstí, při kterém zahynulo sedm lidí, v kontroverzní tiskové zprávě pochválila návštěvnost tn.cz, kterou prý přinesla videa z havárie.

Našli jste v článku chybu?
13. 8. 2008 14:53
Michalek (neregistrovaný)
Zloděj křičí chyťte zloděje? :-) Zrovna nedávno jsem narazil na článek http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/vystraha-miri-na-nas-bourky-hrozi-prudke-zaplavy.html a divil jsem se, kde TN.cz vzali fotku z Varnsdorfu (uprostřed). A hle, moje fotka z http://hasici.varnsdorf.cz/clanek/970/25-6-2008-varnsdorf-vitr-bourka/ s odříznutým copyrightem. Musí se ale nechat, že na tn.cz měly fotky z nehody na internetu první.