Hlavní navigace

Účinnost e-mailového marketingu roste

Mirek Zeman

Americká společnost DoubleClick tvrdí, že úspěšnost e-mailového marketingu výrazně roste: že stoupá účinnost legitimních reklamních mailů, a i další faktory potvrzují výhodnost realizace těchto kampaní. Některá čísla, jsou těžko uvěřitelná, ale společnost má v internetové reklamě dobré renomé a stěží by si dovolila prezentovat čísla silně vzdálená skutečnosti. Více Jiří Hlavenka ve svém komentáři.

Americká společnost DoubleClick tvrdí, že úspěšnost e-mailového marketingu výrazně roste: že stoupá účinnost legitimních reklamních mailů, a i další faktory potvrzují výhodnost realizace těchto kampaní. Některá čísla, jsou těžko uvěřitelná, ale společnost má v internetové reklamě dobré renomé a stěží by si dovolila prezentovat čísla silně vzdálená skutečnosti. Více Jiří Hlavenka ve svém komentáři.

Našli jste v článku chybu?