Hlavní navigace

Deset událostí, které měly největší vliv na e-komerci

Jiří Macich ml.

Organizace Software & Information Industry Association (SIIA) vyhlásila deset událostí, které měly na vývoj e-komerce v poslední dekádě největší vliv. Na prvním místě je příchod Googlu v roce 1998 a následuje dosažení poloviční penetrace broadbandu v USA z roku 2004. Třetí místo obsadilo spuštění online aukční síně eBay v roce 1997. Nepopulární bramborová medaile připadla na internetový obchod Amazon (1997) a první pětku uzavírá reklamní systém Google AdWords (2000).

Organizace Software & Information Industry Association (SIIA) vyhlásila deset událostí, které měly na vývoj e-komerce v poslední dekádě největší vliv. Na prvním místě je příchod Googlu v roce 1998 a následuje dosažení poloviční penetrace broadbandu v USA z roku 2004. Třetí místo obsadilo spuštění online aukční síně eBay v roce 1997. Nepopulární bramborová medaile připadla na internetový obchod Amazon (1997) a první pětku uzavírá reklamní systém Google AdWords (2000).

Druhou polovinu žebříčku začíná Open Standards resp. příchod HTML 4 (1997). Sedmé je WiFi resp. 802.11 z roku 1997. Osmá příčka vyšla na uživatelem tvořený obsah na YouTube (2005). Předposlední místo obsadil hudební obchod iTunes a jako poslední se v žebříčku umístilo BlackBerry. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
28. 8. 2007 11:24
uživatel si přál zůstat v anonymitě
pokud dobre vim, tak to nebyla vltava, ale Computer Press. Ale nejsem si jist, zda byli prvni (tim automaticky nerikam, ze nebyli :)