Ještě je brzo na hodnocení. Počkejme, jak to bude vypadat 14. května 2009, dva roky po spuštění. Dva roky jsou tak doba, po které začne být mobilní síť použitelná.
Zdravim, moc se v tehle lowendech nevyznam, ale je mozne, aby ze skupiny `CDMA`, `wifi`, `ethernet/usb switch` v jednom okamziku fungovaly pouze 2 typy pripojeni?
viz obr: http://i.iinfo.cz/urs/b0108103-119973822951316.gif
Stále mi v nabídce Ufona chybí zařízení pro "pomalý" internet, které by se dalo píchnout do USB, nebo do PCMCIA a nosit sebou. Jako nouzovka do terénu by se to hodilo, za 250 měsíčně bych to bral. Bohužel zatím nabízejí jen tu kraxnu se sluchátkem....
Ufon pro mě nebude seriózní firmou, dokud bude používat stejné móresy jako před pár lety tele2 - před měsícem k nám jeden mimozemšťan zavítal, předstíraje, že je zaměstnanec o2 a "jde přeměřit zasíťování linky". Když jsem se ho zeptal, odkud je, odpověděl vtipně, že z Prahy. Nakonec z něj vylezlo, že je od ufona a tím byla celá návštěva u konce... prostě klasika.
No když bude UFON nabízet své služby za takových podmínek,tak může jít do háje.Nehledě na kvalitu a spokojenost stávajících zákazníků.Každý si může udělat obrázek o jeho ochotě řešit reklamace na fóru Mobilmanie.UFON zatím NE
Souhlasím, mam fofr intrernet a je to děs, i přes to že mám plný signál tak dosahuji rychlostí ktere jsou směšné. Co se týká reklamací tak je to děs a hrůza.
Jelikoz je ale ufon jediný operatot který má u nás signál a je rychlejší než gprs tak nemam na výběr.
Mohla to být solidní konkurence, ale zatím se to nepotvrdilo, škoda. Místo toho to vypadá jen na další podvodníky. Před pár měsíci mi od nich volal nějaká slípka, která mi tvrdila, že u fofr internetu je minimální garantovaná rychlost 3,1 Mbit/s (člověk si občas něco přečte, přesto mě tohle tvrzení docela šokovalo), snažil jsem se ji navést na to, že je to možná max. rychlost, ale mlela si svou. A na začátku to uzavírání smluv na 24 měsíců. Tohle má k solidní firmě opravdu hooodně daleko.
Mé zkušenost se službou Ufon FOFR internet je naprosto katastrofální. Služba vůbec nefungovala. Komunikace se zákaznickým centrem je jen pro velmi trpělivé a movité. Nic nedokáží vyřešit. Reklamace jsem s nimi řešila vždy několikrát. Lhůta do 30 dnů je pouze na papíře. Bez urgencí nemáte šanci na nic. Nyní jsem ji vrátila modem. Peníze očekávám již více jak měsíc. Jedním slovem HRŮZA.
mám fofr... a jsem docela spokojen, že jsem při řešení potíží vzniklých úrovní mých znalostí potkal na hot.lince neználka mne nasr... ale za hodinu tam bylo chytré děvče a to byla paráda (škoda že jména vypouštím) a od té doby jsem v pohodě..(2x svižnější než O2) - jsem z P5.
Pobrezni straz v Norsku si ovsem uz 15 mesicu ztezuje na to, ze:
1) delay je cca 1s
2) uspesnost spojeni je 70% (dle naplneni kapacity BTS normalnima datama)
3) zadna nabidka vozidlovek a doplnkovych zarizeni beznych pro radiostanice
Takze co se stalo pred 4 mesici?
To, ze Motorola vyhrala vyberko na celoplosnou sit ve standardu TETRA2 a ukonceni provozu PTT rozhrani CDMA.
Pak vsichni, vcetne pobrezni straze prejdou hezky pekne do TETRY.
To jen jako doplneni lzivejch PR od Ufouna.