U:fon bude za příchozí hovory rozdávat slevy

U:fon, nejmladší mobilní operátor na našem trhu, představil poměrně zajímavou novinku týkající se jeho hlasového tarifu Za nula, což je služba kombinující tradiční paušál a předplacené karty. Zákazník každý měsíc platí jen za uskutečněné hovory a odeslané SMS zprávy. Neplatí tedy žádný pevný paušál a nemusí se starat o dobíjení kreditu. Novinkou jsou bonusy za příchozí hovory z cizích sítí.

U:fon, nejmladší mobilní operátor na našem trhu, představil poměrně zajímavou novinku týkající se jeho hlasového tarifu Za nula, což je služba kombinující tradiční paušál a předplacené karty. Zákazník každý měsíc platí jen za uskutečněné hovory a odeslané SMS zprávy. Neplatí tedy žádný pevný paušál a nemusí se starat o dobíjení kreditu. Novinkou jsou bonusy za příchozí hovory z cizích sítí.

MIF16

Za každou minutu hovoru příchozího z ostatních mobilních sítí nebo pevné linky U:fon svým klientům strhává jednu korunu z aktuálního účtu. Pravidelný měsíční účet tak lze díky těmto bonusům za příchozí hovory srazit až skutečně na nulu. Nepočítá se přitom jen celá minuta, ale vždy třicet sekund. Například hovor o délce jedné minuty a dvaceti sekund bude započítán jako jednominutový hovor, ovšem hovor o délce jedné minuty a třeba pětatřiceti sekund bude započítán a odměněn jako dvouminutový hovor.

Tento revoluční koncept jsme se rozhodli vyzkoušet u tarifu Za Nula a pokud se osvědčí, tak jej rádi představíme i pro zbytek našich mobilních tarifů, říká Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona. Bonusy nelze převádět do dalšího měsíce a není možné se dostat k zápornému vyúčtování. Dochází také k sjednocení ceny za odeslanou SMS zprávu napříč nabídkou tarifů U:fona. Za odeslanou krátkou textovou zprávu jeho zákazníci zaplatí jednu korunu. (Tisková zpráva)

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 9. 2008 18:51

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »