Hlavní navigace

U:fon mění prodejní kanály, slučuje marketingové a obchodní oddělení

Jiří Macich ml. 31. 12. 2009

Telekomunikační poskytovatel U:fon mění oficiálně k 1. lednu 2010 strukturu svých prodejních kanálů. V praxi to znamená, že zavírá své současné kvarteto značkových prodejen, ruší podomní nabídku služeb a využívání externích call center. Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v České republice, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny, tvrdí Jana…

Telekomunikační poskytovatel U:fon mění oficiálně k 1. lednu 2010 strukturu svých prodejních kanálů. V praxi to znamená, že zavírá své současné kvarteto značkových prodejen, ruší podomní nabídku služeb a využívání externích call center. Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v České republice, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny, tvrdí Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka společnosti MobilKom, která své služby poskytuje právě pod značkou U:fon.

Jana Studničková tedy vede nově spojené marketingové a obchodní oddělení. Dříve byla zodpovědná jen za marketing a public relations. Dosavadní obchodní ředitel Marek Dvořák ze společnosti odchází. U:fon bude nadále své služby nabízet ve vlastním e-shopu i v internetových obchodech třetích stran. Více zapojit do hry hodlá i prodej prostřednictvím dalších velkoobchodních a maloobchodních partnerů. Využívat bude již jen vlastní call centrum. Všechny tyto kanály již U:fon využívá a jsou mnohem efektivnější, doplňuje Jana Studničková. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
Podnikatel.cz: Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Poslanci chtějí sebrat majetek Bakalovi

Lupa.cz: Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

Blíží se konec Wi-Fi sítí bez hesla?

120na80.cz: Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Galerie: Čínští policisté testují českou minerálku

Podnikatel.cz: Babiš: Článek Soukupa k EET je plný nesmyslů

Babiš: Článek Soukupa k EET je plný nesmyslů

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Podnikatel.cz: „Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

„Lex Babiš“ Babišovi paradoxně pomůže

DigiZone.cz: Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Mordparta: trochu podchlazený 87. revír

Podnikatel.cz: Babišovy firmy a registr smluv. Co odhalil?

Babišovy firmy a registr smluv. Co odhalil?

Lupa.cz: Bude Google platit médiím za použití článků?

Bude Google platit médiím za použití článků?

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

DigiZone.cz: Samsung EVO-S: novinka pro Skylink

Samsung EVO-S: novinka pro Skylink

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Vitalia.cz: 7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

7 příčin neplodnosti u žen: pravda a mýty

Podnikatel.cz: Vytvořte si web sami. Redakční systém Tumblr

Vytvořte si web sami. Redakční systém Tumblr

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

Vitalia.cz: Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Lupa.cz: Jak se prodává firma za miliardu?

Jak se prodává firma za miliardu?

Vitalia.cz: Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Muž, který miluje příliš. Ženám neimponuje

Vitalia.cz: Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Antibakteriální mýdla nepomáhají, spíš škodí

Podnikatel.cz: ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě

ČSSZ posílá přehled o důchodovém kontě