U:fon mění prodejní kanály, slučuje marketingové a obchodní oddělení

Telekomunikační poskytovatel U:fon mění oficiálně k 1. lednu 2010 strukturu svých prodejních kanálů. V praxi to znamená, že zavírá své současné kvarteto značkových prodejen, ruší podomní nabídku služeb a využívání externích call center. Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v České republice, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny, tvrdí Jana…

Telekomunikační poskytovatel U:fon mění oficiálně k 1. lednu 2010 strukturu svých prodejních kanálů. V praxi to znamená, že zavírá své současné kvarteto značkových prodejen, ruší podomní nabídku služeb a využívání externích call center. Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v České republice, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny, tvrdí Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka společnosti MobilKom, která své služby poskytuje právě pod značkou U:fon.

Jana Studničková tedy vede nově spojené marketingové a obchodní oddělení. Dříve byla zodpovědná jen za marketing a public relations. Dosavadní obchodní ředitel Marek Dvořák ze společnosti odchází. U:fon bude nadále své služby nabízet ve vlastním e-shopu i v internetových obchodech třetích stran. Více zapojit do hry hodlá i prodej prostřednictvím dalších velkoobchodních a maloobchodních partnerů. Využívat bude již jen vlastní call centrum. Všechny tyto kanály již U:fon využívá a jsou mnohem efektivnější, doplňuje Jana Studničková. (Tisková zpráva)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 1. 2010 23:13

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »