Hlavní navigace

Ufon modernizuje logo

Patrick Zandl

Krátce po změně vlastníka představuje U:fon nové logo, které je drobnou obměnou, omlazením loga dosavadního.  Naše nové logo dál rozvíjí to původní, ale je modernější a navíc vyjadřuje některé změny, kterými U:fon v posledním roce prošel, říká Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKomu, který síť U:fon provozuje. Autorem návrhu je agentura AnFas.

Krátce po změně vlastníka představuje U:fon nové logo, které je drobnou obměnou, omlazením loga dosavadního. 

Ufon - staré a nové logo

Naše nové logo dál rozvíjí to původní, ale je modernější a navíc vyjadřuje některé změny, kterými U:fon v posledním roce prošel, říká Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKomu, který síť U:fon provozuje. Autorem návrhu je agentura AnFas.

Našli jste v článku chybu?
21. 4. 2011 14:20
MoB (neregistrovaný)

Muhehe :) To mě vždycky dostane... "vyjadřuje některé změny, kterými U:fon v posledním roce prošel" - to jako že zaměstnancům ufikli anténky? JAK vyjadřuje změny jinou barvou dvojtečky a chybějící anténkou? Ech ten marketing... to jsou často lidé žijící ve zcela jiném vesmíru.

25. 4. 2011 0:23

Původní logo se mi líbí daleko více, je určitě modernější a je z něj hned lépe poznat, že jde o telekomunikačního operátora, zatímco nové logo u mě vytváří spíše dojem, že jde o napodobeninu nebo neoriginální produkt. Něco jako vietnamský adidas se čtyřmi čárkami namísto tří. Myslím že krok dost špatným směrem, který marketingu spíše uškodí, než pomůže.