U:fon oficiálně představil svůj Internet v mobilu

Mobilní operátor U:fon již v rámci své CDMA sítě oficiálně podporuje datové přenosy přes mobilní telefon. Zájemci o jeho mobilní připojení tak již nemusí spoléhat jen na modemy, ale mohou se připojovat i prostřednictvím mobilu. U:fon dle očekávání představil nový mobil a spolu s ním také novou službu nesoucí jméno U:fonův Internet v mobilu. Vychází ze současné služby U:fonův Internet a nabízí tedy připojení v průměru o rychlosti 40 až 60 kbit/s. Ovšem jde o doplňkovou službu k mobilnímu…

Mobilní operátor U:fon již v rámci své CDMA sítě oficiálně podporuje datové přenosy přes mobilní telefon. Zájemci o jeho mobilní připojení tak již nemusí spoléhat jen na modemy, ale mohou se připojovat i prostřednictvím mobilu. U:fon dle očekávání představil nový mobil a spolu s ním také novou službu nesoucí jméno U:fonův Internet v mobilu. Vychází ze současné služby U:fonův Internet a nabízí tedy připojení v průměru o rychlosti 40 až 60 kbit/s. Ovšem jde o doplňkovou službu k mobilnímu hlasovému tarifu.

EBF16

Nový datový tarif je zkrátka koncipován pro připojení prostřednictvím mobilního telefonu a nemusí jít jen o AiJi AM110 nově zařazený do nabídky. Současní klienti U:fona, který využívají některý z jeho čtyřech mobilních tarifů, mohou U:fonův Internet v mobilu využívat také, protože i současné mobily technicky datová spojení podporují. Nyní tedy stačí tarif aktivovat a dokoupit datový balíček obsahující USB kabel a samoinstalační CD. Balíček stojí 220 korun. Samotný datový tarif vyjde na rovné dvě stokoruny měsíčně, takže je o 37 korun levnější než samostatný U:fonův Internet.

A pokud jde o zmíněný mobil AiJi AM110, tak ten bez závazku stojí 2000 korun s paušálním tarifem nebo 2500 korun u tarifu bez paušálu s bezplatným voláním v rámci sítě, k čemuž je ještě nutné připočítat 500 korun aktivační poplatek. Při podepsání smlouvy na dva roky jej zájemci mohou získat už od 500 korun. Nový terminál je k dispozici ve dvou barvách (černomodrá a perleťově modrá), nabízí designovou alternativu ke stávajícímu mobilnímu telefonu a osloví tak další zákazníky, např. ženy. Je zároveň lehčí a nabízí jinou ergonomii ovládání telefonu především díky klasickému designu kláves, říká na adresu AiJi AM110 Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona. (Tisková zpráva)

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »