Hlavní navigace

U:fon poskytuje zákaznickou podporu i na Facebooku

Jiří Macich ml.

Mobilní CDMA operátor U:fon hodlá zákazníkům poskytovat podporu nejen přes své stávající call centrum, ale také na komunitním serveru Facebook, kde má svou stránku. Dotazy je možné psát přímo na zeď. Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu, tvrdí Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.

Mobilní CDMA operátor U:fon hodlá zákazníkům poskytovat podporu nejen přes své stávající call centrum, ale také na komunitním serveru Facebook, kde má svou stránku. Dotazy je možné psát přímo na zeď. Přestože většina firem v Česku už dnes se svými zákazníky přes Facebook komunikuje, rozhodně se zatím nedalo mluvit o skutečné péči, jak ji známe z klasických zákaznických center, která fungují především po telefonu, tvrdí Oleg Vojtíšek, ředitel péče o zákazníky U:fona.

Se zákazníky zde komunikují pracovníci call centra každý den od 8:00 do 20:00. Do budoucna ale počítáme i s tím, že nám tento nástroj umožní výrazně prodloužit provozní dobu, dodává Oleg Vojtíšek. A za jak dlouho se zákazníci dočkají odpovědi na svůj dotaz položený přes Facebook? V pilotním provozu byla naše reakční doba na dotazy cca 15 minut, rádi bychom ji udrželi i do budoucna, říká ředitel péče o zákazníky. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
7. 3. 2010 23:00
komunikace se zákazníkem je ostuda ufon.cz spíš vůbec neodpovídají a nebo posílají šablonové marketingové odpovědi.
24. 2. 2010 7:10
Q (neregistrovaný)
pořádně pral do Ufonu. Vím, že sdělovací prostředky mohou trochu "upravit" názor na věc. Ale neměl jsem pochyby, že tam nezvládají základní pravidla slušnosti při komunikaci se zákazníky. Od takové firmy pryč.