U:fon prý do srpna pokryje polovinu obyvatel Česka

Telekomunikační operátor U:fon oznámil další rozšíření svého pokrytí. Aktuálně by jeho vlastní síť měla pokrývat třicet procent obyvatel a v srpnu již polovinu obyvatel České republiky. Výhodou je, že většina vysílačů je umisťována na již existující stožáry, takže jejich instalace je rychlejší a vyžaduje jen minimální zásahy do okolní krajiny, říká Luboš Bôrik, generální ředitel společnosti Mobilkom, která U:fona provozuje.

Telekomunikační operátor U:fon oznámil další rozšíření svého pokrytí. Aktuálně by jeho vlastní síť měla pokrývat třicet procent obyvatel a v srpnu již polovinu obyvatel České republiky. Výhodou je, že většina vysílačů je umisťována na již existující stožáry, takže jejich instalace je rychlejší a vyžaduje jen minimální zásahy do okolní krajiny, říká Luboš Bôrik, generální ředitel společnosti Mobilkom, která U:fona provozuje.

Content

Na srpen má U:fon naplánovanou údajně rozsáhlou reklamní kampaň, která potenciálním zákazníkům představí U:fonovy produkty a služby. Chceme se prezentovat jako česká společnost, která má ke svým klientům blízko a hovoří s nimi srozumitelným jazykem. Naší cílovou skupinou jsou nyní především domácnosti, tedy rodiny žijící ve městech i na venkově, které potřebují levné připojení k Internetu a ocení i volání v rámci sítě zdarma, říká Marek Sláčík, výkonný ředitel MobilKomu pro marketing a prodej.

Spuštění komerčního pilotního provozu U:fona bylo doprovázeno převážně zklamáním. Viz květnový článek U:fon má novou síť, ale zastaralé modemy (a anketa pod ním). U:fon ale slibuje, že svou nabídku brzy poupraví – zmiňuje například FUP. Jak si mobilní připojení přes U:fona rychlostně zatím vede napovídají čísla z nedávného článku DSL.cz: první naměřené rychlosti U:fona. (Tisková zpráva)

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 7. 2007 21:32
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»