Hlavní navigace

U:fon se pouští také do reklamních telefonních budek

Jiří Macich ml.

Telekomunikační operátor U:fon se po mobilním internetovém připojení a mobilních hlasových službách pouští také do provozu telefonních budek. Ne snad, že by v tomto ohledu chtěl U:fon konkurovat budkám Telefóniky O2, z nichž je řada ztrátových. V případě U:fona se totiž jedná o marketingovou akci, v jejímž rámci se speciální zelené telefonní budky s bezplatným voláním budou stěhovat po různých obchodních domech v České republice.

Telekomunikační operátor U:fon se po mobilním internetovém připojení a mobilních hlasových službách pouští také do provozu telefonních budek. Ne snad, že by v tomto ohledu chtěl U:fon konkurovat budkám Telefóniky O2, z nichž je řada ztrátových. V případě U:fona se totiž jedná o marketingovou akci, v jejímž rámci se speciální zelené telefonní budky s bezplatným voláním budou stěhovat po různých obchodních domech v České republice.

První dvě budky budou tento víkend k vidění a využití v Praze na Černém Mostě a v obchodním domě Andy Česká Lípa. Nakupující si tak bude moci jednoduše vyzkoušet, jak chutná opravdové volání zdarma, a vžít se tak do kůže našich zákazníků. Především ale mají zákazníci možnost si osahat a vyzkoušet U:fonův mobil, pokrytí signálem ve svém regionu, kvalitu hovoru, a budou tak schopní se lépe rozhodovat o výhodnosti a dostupnosti mobilních služeb na českém trhu, osvětluje neobvyklou propagační akci Lukáš Antoš, marketingový ředitel U:fona. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?