Hlavní navigace

U:fon spustil pro své zákazníky internetovou samoobsluhu

Jiří Macich ml.

Alternativní telekomunikační poskytovatel U:fon spustil po vzoru například konkurenčního mobilního operátora Vodafone internetovou službu Samoobsluha. Jeho klienti tak mohou prostřednictvím webového prohlížeče přistupovat k podrobnému výpisu hovorů, informacím o vyúčtování, aktuální provolané částce či množství dat zbývajících do vyčerpání datového limitu, nastavení služeb a objednání nových atd. (upozornil Karel Jírovec – děkujeme)

Alternativní telekomunikační poskytovatel U:fon spustil po vzoru například konkurenčního mobilního operátora Vodafone internetovou službu Samoobsluha. Jeho klienti tak mohou prostřednictvím webového prohlížeče přistupovat k podrobnému výpisu hovorů, informacím o vyúčtování, aktuální provolané částce či množství dat zbývajících do vyčerpání datového limitu, nastavení služeb a objednání nových atd. (upozornil Karel Jírovec – děkujeme)

U:fon zhruba v polovině prázdnin výrazně snížil cenu koncových zařízení – modemů. Minulý týden představil nový datový tarif bez paušálu se zpoplatněním po 15 minutách připojení, ovšem s cenovým stropem 800 korun měsíčně. Pokračuje i budování sítě, jejíž pokrytí zatím není úplně optimální. V posledních dnech U:fon oznámil, že ve Zlínském kraji a Olomouckém kraji dosáhl pokrytí přes 80 procent a zároveň zde otevřel své značkové pobočky.

Našli jste v článku chybu?
25. 8. 2008 9:59
uživatel si přál zůstat v anonymitě
Nějak nevidim důvod proč by nemohl být U:fon jen "telekomunikační poskytovatel".. jak se pozná alternativní od nealternativního/plnohodnotného/běžného?
25. 8. 2008 8:37
amazon (neregistrovaný)
Jelikož o2active moc věcí neřeší, je poslední, kdo musí zaměstnávat drahé školené operátory a vznikají pak nejednoznačné situace. Co je per huba není pro uživatele 100% platné nikdy. Sám raději rozvážně přečtu pár řádků a udělám změnu přes monitor než abych poslouchal někoho na drátě a ptal se a reagoval a doufal, že mi nenabídl skrytě nějakou habaďuru o jejíž vyúčtování se dozvím až z další faktury. Přece platební příkazy už také běžně nepodáváme přes telefon, není to prostě přehledné! Snad se…