U:fon zavádí jednotný hlasový tarif pro mobily i pevné linky

U:fon představil nový hlasový tarif, kterým nahrazuje ty své dosavadní. Jde o universální tarif pro novou klientelu určený jak pro mobilní telefony, tak pro pevné linky. I ty jsou samozřejmě v případě U:fona bezdrátové, ale koncové přístroje jsou určeny ke stacionárnímu užití. Nový tarif nese název Unifon a počítá s měsíčním paušálem 290 korun i s DPH. Volání a textové zprávy jsou v rámci sítě zdarma. Volání na pevné linky z jiné sítě vyjde na 90 haléřů za minutu a volání na mobily z…

U:fon představil nový hlasový tarif, kterým nahrazuje ty své dosavadní. Jde o universální tarif pro novou klientelu určený jak pro mobilní telefony, tak pro pevné linky. I ty jsou samozřejmě v případě U:fona bezdrátové, ale koncové přístroje jsou určeny ke stacionárnímu užití. Nový tarif nese název Unifon a počítá s měsíčním paušálem 290 korun i s DPH. Volání a textové zprávy jsou v rámci sítě zdarma. Volání na pevné linky z jiné sítě vyjde na 90 haléřů za minutu a volání na mobily z konkurenčních sítí stojí 2,90 Kč. O korunu méně zákazníci zaplatí za SMS zprávu odchozí do jiné sítě. Součástí tarifu je 30 volných minut na volání do ostatních českých sítí a jiných pevných evropských sítí. Za 390 korun je pak Unifon k dispozici pro dvě telefonní čísla. Ostatní ceny v této tzv. duo variantě zůstávají stejné a na každé číslo připadá 20 volných minut. K tarifu půjde přiobjednat datové služby a i další volné minuty.

Unifon je určen především těm zákazníkům, kteří své účty při volání velmi hlídají, snaží se vejít do první minuty, používají spíše SMSky nebo se vzájemně prozvánějí. My jim chceme umožnit levnější volání, při kterém se už nebudou muset jakkoli omezovat. Naše pokrytí není a ani v dohledné době nebude dosahovat 100 % území. Na druhou stranu všichni, kdo mají v místě svého bydliště dobré pokrytí, pohybují se především v jeho okolí a netráví většinu času na cestách, mohou na volání s U:fonem významně ušetřit, říká Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka společnosti MobilKom, která U:fona provozuje. Její slova jenom potvrzují dříve avizovanou změnu strategie, která by se stručně dala charakterizovat takto: ještě více se zaměřit na klienty vyhledávající levné služby a více zdůrazňovat fakt, že U:fon nechce a nemůže konkurovat současným GSM operátorům. (Tisková zpráva)

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 2. 2010 22:04

Školení: Práce s leady v digitálním prostředí

  •  
    Jaké online kanály používat pro získání leadu
  • Jakým způsobem pracovat s leady
  • Jak vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu

Detailní informace o školení Práce s leady v digitálním prostředí »