Hlavní navigace

U:fonův web má být nyní orientován více prodejně

Jiří Macich ml.

Telekomunikační poskytovatel U:fon po několika měsících opět uvedl do provozu novou verzi svých oficiálních webových stránek na ufon.cz. Stránky nyní mají více fungovat především jako e-shop s kompletní aktuální nabídkou všech tarifů a zařízení. Oproti starším verzím je stránka více prodejně orientována a obsahuje daleko podrobnější informace o samotných produktech, obsahuje také sekci pro stávající zákazníky (samoobsluha, dobíjení kreditu). Informace o společnosti, vlastníkovi MobilKomu,…

Telekomunikační poskytovatel U:fon po několika měsících opět uvedl do provozu novou verzi svých oficiálních webových stránek na ufon.cz. Stránky nyní mají více fungovat především jako e-shop s kompletní aktuální nabídkou všech tarifů a zařízení. Oproti starším verzím je stránka více prodejně orientována a obsahuje daleko podrobnější informace o samotných produktech, obsahuje také sekci pro stávající zákazníky (samoobsluha, dobíjení kreditu). Informace o společnosti, vlastníkovi MobilKomu, tiskové zprávy atd. jsou odteď k dispozici pouze na novém korporátním webu mobilkom.cz, vysvětluje Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka.

Úprava webových stránek souvisí se změnou využívaných obchodních kanálů, kterou U:fon oznámil na konci loňského roku. U:fon uzavřel své čtyři značkové prodejny, zrušil podomní nabídku služeb a využívání externích call center. V současnosti hodlá využívat hlavně prodej prostřednictvím svého webu a také e-shopů třetích stran. Více zapojit chce i prodej prostřednictvím dalších velkoobchodních a maloobchodních partnerů. Tomu se částečně přizpůsobuje i nabídka, kde U:fon zjednodušil své datové tarfiy a představil jednotný hlasový tarif.

Našli jste v článku chybu?