Názory k článku
Ukazuje Facebook příspěvky méně lidem, pokud nezaplatíte?

Matouš
Matouš (neregistrovaný) ---.tsk-praha.cz
4. 3. 2013 11:19 Nový

Ukazovaní příspěvků fanouškům

celé vlákno

Ano je tomu opravdu tak. Bez jakýchkoliv debat. Provozuji muj-ipad.cz 3 roky, který má na FB cca 2500 fanoušků. FB záměrně ukazuje obsah méně fanouškům a nutí majitele si platit propagaci - aby vidělo jeho příspěvek více než cca 15% fanoušků. Facebooku už jsem dal za propagaci svých příspěvku svým fanouškům stovky dolarů.

Nick
Nick (neregistrovaný) 213.29.21.---
4. 3. 2013 11:39 Nový

Re: Ukazovaní příspěvků fanouškům

celé vlákno

A to se chlubíte či si stěžujete, že Vás FB natáhl o stovky dolarů? Nedávejte své příspěvky jen skrze FB a přiveďte si fanoušky mimo FB.

Matouš
Matouš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 3. 2013 18:51 Nový

Re: Ukazovaní příspěvků fanouškům

celé vlákno

Konstatuji. Já nepropaguji web jen skrze FB..

delabrutale
delabrutale (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
4. 3. 2013 14:53 Nový

Re: Ukazovaní příspěvků fanouškům

celé vlákno

Tomu se upřímně ani nedivím. Stačí se podívat na váš web, kde o nějaké vaší fanpage na facebooku není ani zmínka a je jasné, že jinak, než placenou reklamou na facebooku, nové fanoušky získat nemůžete.

Chce to prostě vytáhnout hlavu z prdele.

Matouš
Matouš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 3. 2013 18:55 Nový

Re: Ukazovaní příspěvků fanouškům

celé vlákno

Je vidět, že web nesledujete. Prochází neustále vývojem a aktuálně jsem FB box, po větší kampani, stáhl..

Na FB je většina fanoušků, kteří nepřišli na základě placené reklamy.

Váš styl diskuze je podivný..

Petr Holý aura:71
4. 3. 2013 12:00 Nový

ehm :)

celé vlákno

Kdyby tomu tak nebylo, a placené příspěvky by nebyly zvýhodňovány, za co by si vlastně připláceli? :)

Jistě, že kdo zaplatí, toho častěji ukazují :)) A čím víc zaplatí, tím častěji bude vidět.... není to vlastně princip reklamy? :))

Konečně FB objevuje svůj finanční model :))) prostě je to další kanál na prodej reklamy :)))

Matouš
Matouš (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
4. 3. 2013 18:50 Nový

Re: ehm :)

celé vlákno

Souhlasím..

Jen se mi nelíbí platit za nové fanoušky z Indie a Asie, ale to je trochu jiná diskuze.

Jiri
Jiri (neregistrovaný) ---.35.broadband6.iol.cz
4. 3. 2013 18:20 Nový

Sociální, ne reklamní síť

celé vlákno

Jenomže Facebook si získal slávu ne jako reklamní časopis, ale jako sociální síť. A jestliže jsem si já svou vlastní snahou vytvořil komunitu 2,5 tisíce fanoušků, považoval bych za samozřejmé, že moje příspěvky fanouškům se budou ukazovat pokud možno maximu z nich, jako tomu bylo ještě před vstupem na Facebooku burzu někdy vloni. Od té doby dojí lidi kde můžou. Dnes se zobrazí příspěvek třeba jen 150 lidem z oněch 2,5 tisíce. Pokud si musím připlatit, aby se moje sdělení zobrazilo mým fanouškům, pak jsem si vůbec nemusel zakládat firemní stránku a prakticky denně o ni pečovat, psát posty, sdílet, odpovídat zákazníkům atd. a mohl jsem si rovnou zaplatit jen reklamu na Facebooku. V zásadě je to popření principu sociální sítě. Teď je to spíš reklamní síť. A od chvíle, kdy se objevily reklamy i v samotném timeline, kde opravdu hodně opruzují, uvažuju z Facebooku úplně odejít a firemní sociální stránku vést na Google+ nebo raději vůbec.

Daniel Dočekal aura:99

Re: Sociální, ne reklamní síť

celé vlákno

> se budou ukazovat pokud možno maximu z nich,
> jako tomu bylo ještě před vstupem na Facebooku
> burzu někdy vloni.

Před poslední změnou algoritmu se zobrazovalo nějakým 20-25 procentům, nyní je to v průměru 16 procent. Až tak drastická změna to není.

> Dnes se zobrazí příspěvek třeba jen 150 lidem
> z oněch 2,5 tisíce

Evidentní velké množství lidí, kteří si stránku skryli a které stránka obtěžuje, takže její příspěvky označují jako spam. To je další podstatná změna od září loňského roku. Každá Stránka svého štěstí strůjcem. EdgeRank je neúprosný.

Milos Brejcha aura:83
5. 3. 2013 10:03 Nový

Re: Sociální, ne reklamní síť

celé vlákno

"Evidentní velké množství lidí, kteří si stránku skryli a které stránka obtěžuje, takže její příspěvky označují jako spam."

Ne nutne. Facebook se podle vseho rozhoduje o mire zverejneni prispevku dane stranky podle toho, ja moc jsou fanousci stranky aktivni - tj jake % z nich sdilelo, likeovalo nebo komentovalo prechozi prispevky, nebo se o strance nekde zminili..ten algoritmus bude urcite slozitejsi a kolik lidi si prispevek skrylo nebo oznacilo za spam v tom bude take.
Ale pointa je v tom, ze kdyz si nekdo "koupi fanousky", tedy at uz falesne ucty, nebo lidi, ktere to nezajima("koupit" se daji i celkem ferove, napr vyhlasenim souteze o nejakou cenu - asi lepsi varianta nez ostatni. Videl jsem uz i jakousi burzu, ze clovek lajkne x stranek a za to dostane od ostatnich podobny pocet like) , ti nebudou prilis aktivni. Ve vysledku se post nedostane k rade tech, ktere to zajima a ke kterym se dostat mohl. Takze je lepsi mit stranku se 100 ferovymi likes, nez s 1000 pseudo likes a 200 fair likes.

Matouš
Matouš (neregistrovaný) ---.tsk-praha.cz
5. 3. 2013 10:24 Nový

Re: Sociální, ne reklamní síť

celé vlákno

Ano, presne tak to je a i FB to sam rika. Zobrazuje vic prispevku, ktere jsou likovany a komentovany. Nic proti..

Vzdy s usmevem koukam jak ma enjaka stranka 20k fanousku.. Snazim se ziskavat samozrejme fanousky, ktere obsah zajima a zadne "specialni" sluzby jsem nevyuzil. Fiktivni fanousci mne opravdu nezajimaji a doufam, ze nezajimaji ani me recenzenty.

Jsem ale rozhodne proti, kdyz platim kampan o nove fanousky a pribyvaji mi Indove a Asiate, kterym se velmi casto libi 2 roky stare fotografie..! A to cilim na CR samozrejme..

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem