Hlavní navigace

Provozovateli CS Link byly ukradeny osobní údaje 57 tisíc zákazníků

Marek Janouš

Skupina „Czechurity“ včera zveřejnila databázi zákazníků ukradenou CS Linku (na zveřejněném odkaze už databáze není). Jak uvedlo E15, v databázi byli uživatelé, kteří CS Link zaplatili neoblíbený servisní poplatek. Databáze obsahovala „jména zákazníků, jejich e‑maily, způsoby platby za služby a další informace“ patrně více než 57 tisíc zákazníků.

Skupina „Czechurity“ včera zveřejnila databázi zákazníků ukradenou CS Linku (na zveřejněném odkaze už databáze není). Jak uvedlo E15, v databázi byli uživatelé, kteří CS Link zaplatili neoblíbený servisní poplatek. Databáze obsahovala „jména zákazníků, jejich e‑maily, způsoby platby za služby a další informace“ patrně více než 57 tisíc zákazníků.

Čtenář Radek Horáček pod článkem upozorňuje, že CS Link také zjevně nehashuje uživatelská hesla, a tedy mohla být ukradena i ona. Zákazníci CS Link by rozhodně měli zvážit, kam jinam zadali stejný e‑mail a heslo.

Na provozovatele CS Linku, lucemburskou společnost M77 Group S. A., také chodí mnoho stížností Českému telekomunikačnímu úřadu.

Našli jste v článku chybu?
14. 12. 2012 17:06

Dobrá, může se stát, že někdo podcení zabezpečení. Co by se ale (dle mého názoru) stávat nemělo, je totální ticho a totální neinformovanost klientů. Nemám žádnou informaci o tom, že by někomu došel např. informační e-mail s požadavkem na změnu hesla, že by byla stará hesla zneplatněna a také se mi nepodařilo nalézt žádné vyjádření na stránkách provozovatele služby. Prostě ticho a tváříme se, že se vlastně nic nestalo. Pokud se pletu, budu rád, pokud mne opravíte.

16. 12. 2012 10:31
jirka (neregistrovaný)

Taky bych se rád na sebe podíval. Když jsem je žádal přes zákaznickou linku, abych si ověřil údaje, ani se neobtěžovali mi odpovědět. A dovolat se na zákaznickou linku nejde, nejdéle jsem na melodii vydržel 20 minut.