UPC hlásí nárůst klientů, někteří z nich si ale stále stěžují

Kabelový operátor UPC evidoval na konci září tohoto roku 295 400 klientů využívajících jeho vysokorychlostního připojení k Internetu. Vyplývá to ze zprávy UPC Holding B.V. shrnující výsledky za třetí čtvrtletí roku 2008. Ke konci září 2007 mělo kabelové připojení od UPC 230 700 klientů. Meziročně si tedy největší kabelový poskytovatel v zemi připsal k dobru 64 700 zákazníků.

Kabelový operátor UPC evidoval na konci září tohoto roku 295 400 klientů využívajících jeho vysokorychlostního připojení k Internetu. Vyplývá to ze zprávy UPC Holding B.V. shrnující výsledky za třetí čtvrtletí roku 2008. Ke konci září 2007 mělo kabelové připojení od UPC 230 700 klientů. Meziročně si tedy největší kabelový poskytovatel v zemi připsal k dobru 64 700 zákazníků.

EBF16

Ne všichni jsou ale spokojeni. Kromě dlouhodobé kritiky technické podpory a zákaznické linky někteří z klientů mluví o výpadcích či nízké přenosové rychlosti při využití vybraných služeb, jako jsou třeba výměnné sítě. Operátor problémy přiznává, ale prý jsou jen dočasným projevem modernizace sítě právě kvůli nárůstu počtu klientů.

Na jedné straně jsme samozřejmě rádi, na straně druhé nám daná skutečnost výrazně prodlužuje instalaci internetových služeb a promítá se i do doby a způsobu modernizace vybraných částí kabelové sítě (kterou děláme mimo jiné proto, abychom mohli od počátku roku 2009 začít naplňovat zvýšení rychlostí i stávajícím klientům, uvedl nedávno pro Lupu František Malina, tiskový mluvčí UPC. Spekulace o plošném praktikování FUP na vybraný internetový provoz odmítl a tvrdí, že se nejedná o záležitost, která by se dotýkala skutečně významného počtu zákazníků, že problémy monitorujeme a že problémy pominou, neboť jsou skutečně přechodné a nejsou výrazem změny naší internetové politiky,.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 11. 2008 21:51

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »