UPC + Karneval = nebezpečný monopol?

Spojením dvou největších kabelových společností v České republice bezesporu vznikne monopolní poskytovatel kabelové televize. Dá se ale mluvit o skutečném monopolu, když si firmy UPC a Karneval v podstatě nikdy vůbec nekonkurovaly, protože nepůsobily ve stejných lokalitách a zákazníci si nemohli vybrat, jestli si pořídí kabelovku od jedné nebo druhé společnosti? Více v článku UPC + Karneval = nebezpečný monopol? na DigiZone.cz.

Spojením dvou největších kabelových společností v České republice bezesporu vznikne monopolní poskytovatel kabelové televize. Dá se ale mluvit o skutečném monopolu, když si firmy UPC a Karneval v podstatě nikdy vůbec nekonkurovaly, protože nepůsobily ve stejných lokalitách a zákazníci si nemohli vybrat, jestli si pořídí kabelovku od jedné nebo druhé společnosti? Více v článku UPC + Karneval = nebezpečný monopol? na DigiZone.cz.

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »