UPC + Karneval = nebezpečný monopol?

Spojením dvou největších kabelových společností v České republice bezesporu vznikne monopolní poskytovatel kabelové televize. Dá se ale mluvit o skutečném monopolu, když si firmy UPC a Karneval v podstatě nikdy vůbec nekonkurovaly, protože nepůsobily ve stejných lokalitách a zákazníci si nemohli vybrat, jestli si pořídí kabelovku od jedné nebo druhé společnosti? Více v článku UPC + Karneval = nebezpečný monopol? na DigiZone.cz.

Spojením dvou největších kabelových společností v České republice bezesporu vznikne monopolní poskytovatel kabelové televize. Dá se ale mluvit o skutečném monopolu, když si firmy UPC a Karneval v podstatě nikdy vůbec nekonkurovaly, protože nepůsobily ve stejných lokalitách a zákazníci si nemohli vybrat, jestli si pořídí kabelovku od jedné nebo druhé společnosti? Více v článku UPC + Karneval = nebezpečný monopol? na DigiZone.cz.

Školení: Jak na firemní Facebook prakticky

  •  
    Jak efektivně propojit Facebook s webem.
  • Jak vše měřit a vyhodnocovat.
  • Jak řešit krizové situace.

Detailní informace o školení Facebooku »