Já jsem s UPC taky maximálně spokojený. Využívám jej na několika místech už cca deset let. Každému, kdo má UPC v dosahu, jej doporučuji.
Co mi vadí je, že nemají pokrytí v historickém centru Prahy. Hned bych s největší radostí připojil další dva zákazníky.
A kdyby měli pokryté i vesnice, měl bych další desítky potencionálních klientů.
Zákaznická podpora je špatná, to jo. Řekl bych tak třetí nejhorší (po Citibank a Vodafone). Ale:
1) Úroveň zákaznických podpor (díky úsporám) u jiných společností klesá , takže se to možná časem srovná.
2) Pokud všechno jede, není potřeba jim volat. Odhaduji, že jsem jim třeba vloni nevolal (tedy spíš nepsal, protože volat opravdu nemá cenu) ani desetkrát, takže to docela jde....
A v čem vidíš problém v mé větě?
Spokojenost diskutujícího jsi komentoval špatnou zkušeností se zákaznickou a technickou podporou.
Já uznávám, že podpora stojí za prd. Ale přidávám se k tomu, že jsem s UPC spokojený. Ano, taky proto, že nemusím často volat na hotline, kde mě nechají čekat desítky minut. Jinými slovy, že výpadky UPC jsou minimální. A pokud potřebuji něco jiného (navýšení rychlosti, pevnou IP adresu, reverzní záznam,....) použiji webový formulář.
Mimo UPC mám i jiná připojení (centrum Prahy, "odlehlé Horní-Dolní"), ke mě na hotline sice přijmou rychleji, ale mají tolik výpadků, že už jejich pracovníky znám jmény... :-(
a na to jste prisel jak, ze reverse je povinny? doporucil bych studium anglickeho slovniku, zejmena se zamerit na slovicko "should"... samozrejme jsou pripady kdy to je vhodne a ma smysl, mezi ty ale domaci pc fakt nepatri... ostatne ani vy s tou v6 bez reverzu moc propagandy nenadelate...
Protože RFC 1033 a 1912 - http://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_DNS_lookup
Pokud vam staci obcas fungujici net a vecne dohadovani se "supportem", kterej tvrdi, ze problem neni na jejich strane, pripadne ze vam prece vsechno funguje (drzite svuj kourici modem prave vytrzeny ze zdi v ruce) ...
Mam tu cest mit ve "sprave" nekolik jejich pripojek, a bez problemu je jedna z nich, ostatni neustale neco nefunguje, zrovna ted mam na jedne moc pekny PL, nejspis jim nekde natekla voda do kabelu ... ale zjevne s tim ani pres urgence nehodlaji nic delat...
No ona je otazka zda se bude opravdu ten Pripojovaci poplatek 1000 Kc uctovat, nebo to bude v akci za nejakou symbolickou cenu, jako to casto byva.
Neco se o tom pise na UPC foru http://www.upczone.cz
Rychlost 120Mbit/s? To jako že modemy od UPC mají Gbit ethernet? Protože standartním 100Mbit/s to logicky zdaleka neproleze. Dle mého tedy jde o marketingová čísla k nahnání oveček.
Nicméně zdražení nejlevnějších tarifů vítám, neboť dělám pro konkurenci, a u těchto rychlostí se naše nabídky "potkávaly" :)
Pokud všechno jede, není potřeba jim volat.
To je opravdu báječný postřeh. Nevím jak ty, ale já mám lepší zábavu, než volat technickou podporu v případech, kdy to potřeba není. Ovšem když to potřeba je a ty provoláš bezvýsledně stovky korun, aniž by ses vůbec někam dovolal, tak nevím, jak to slušně okomentovat.
Většinou tady na UPC nadáváte, ale mně příjde to co od nich mám jako dobrá nabídka: Internet 60 / 6 Mbit + TV Komfort 80 programů + HD PVR za 797 vč. DPH měsíčně. Internet jede výborně a TV taky. TV jsem si pořídil hlavně kvůli HD programům (a i SD programy UPC upscaluje lépe než můj TV aparát). Jen ten PVR musím jednou za čas resnout.
UPC mám takřka 12 let a za celou dobu bylo možná 5 nebo 6 výpadků, ten nejdelší asi půldenní. Takže se službou naprostá spokojenost a problémy nevidím ani na zákaznický lince, kde sice technicky nejsou na výši, ale není problém se nechat přepojit na specialistu a s ním všechno řešit. U mně to byla třeba blokace portu 25, ale to se moc lidí stejně netýká.