Hlavní navigace

UPC na svou interaktivní televizi Horizon ulovilo 200 tisíc lidí

16. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Streaming a televizní program podle vlastních představ. Tato vize baví čím dál tím více tuzemských diváků. A to nejen u UPC, ale třeba i u O2.

Loni v květnu spustilo UPC svůj Horizon včetně videotéky My Prime a zařadilo se do zástupu videoslužeb, jejichž nástup se svou omezenou nabídkou korunoval na konci roku americký Netflix

Dnes už Horizon podle UPC využívá přes 200 tisíc zákazníků. Je to ovšem hlavně tím, že UPC na přelomu roku převedla téměř dvě třetiny svých klientů na nové tarify

Podle šéfa UPC Frans-Willema de Kloeta se chytila i mobilní televize Horizon Go, která každý měsíc zaznamená více než jeden a půl milionu přehrání pořadů.

Hranici dvou set tisíc nedávno pokořilo i O2TV. „Spustili jsme vlastní kanál O2 Sport, představili nové tarify pro celou rodinu a všem zákazníkům jsme do jejich počítačů, tabletů a mobilů začali zrcadlit celou naši programovou nabídku,“ říká marketingový šéf operátora David Duroň.

O2 hlásí i půl milionu stažení aplikace pro sledování televize v mobilu. Konkurenční T-Mobile na konci loňského roku registroval necelých sto tisíc stažených aplikací své mobilní televize. 

BRAND24

UPC se loni pod vedením De Kloeta pustilo do projektu sdílené bezplatné Wi-Fi sítě Wi-Free. K té se už může připojit aktuálně 450 tisíc z celkového počtu šesti set tisíc klientů kabelového operátora.

Zároveň ale ke konci roku provedla firma obří zákaznickou rošádu, když převedla stovky tisíc klientů na nové tarify. To v některých případech znamenalo i zdražení

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).