UPC na svou interaktivní televizi Horizon ulovilo 200 tisíc lidí

Streaming a televizní program podle vlastních představ. Tato vize baví čím dál tím více tuzemských diváků. A to nejen u UPC, ale třeba i u O2.

Loni v květnu spustilo UPC svůj Horizon včetně videotéky My Prime a zařadilo se do zástupu videoslužeb, jejichž nástup se svou omezenou nabídkou korunoval na konci roku americký Netflix

Dnes už Horizon podle UPC využívá přes 200 tisíc zákazníků. Je to ovšem hlavně tím, že UPC na přelomu roku převedla téměř dvě třetiny svých klientů na nové tarify

Podle šéfa UPC Frans-Willema de Kloeta se chytila i mobilní televize Horizon Go, která každý měsíc zaznamená více než jeden a půl milionu přehrání pořadů.

Hranici dvou set tisíc nedávno pokořilo i O2TV. „Spustili jsme vlastní kanál O2 Sport, představili nové tarify pro celou rodinu a všem zákazníkům jsme do jejich počítačů, tabletů a mobilů začali zrcadlit celou naši programovou nabídku,“ říká marketingový šéf operátora David Duroň.

O2 hlásí i půl milionu stažení aplikace pro sledování televize v mobilu. Konkurenční T-Mobile na konci loňského roku registroval necelých sto tisíc stažených aplikací své mobilní televize. 

Content

UPC se loni pod vedením De Kloeta pustilo do projektu sdílené bezplatné Wi-Fi sítě Wi-Free. K té se už může připojit aktuálně 450 tisíc z celkového počtu šesti set tisíc klientů kabelového operátora.

Zároveň ale ke konci roku provedla firma obří zákaznickou rošádu, když převedla stovky tisíc klientů na nové tarify. To v některých případech znamenalo i zdražení

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 2. 2016 12:29
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »