Loni v květnu spustilo UPC svůj Horizon včetně videotéky My Prime a zařadilo se do zástupu videoslužeb, jejichž nástup se svou omezenou nabídkou korunoval na konci roku americký Netflix.
Dnes už Horizon podle UPC využívá přes 200 tisíc zákazníků. Je to ovšem hlavně tím, že UPC na přelomu roku převedla téměř dvě třetiny svých klientů na nové tarify.
Podle šéfa UPC Frans-Willema de Kloeta se chytila i mobilní televize Horizon Go, která každý měsíc zaznamená více než jeden a půl milionu přehrání pořadů.
Hranici dvou set tisíc nedávno pokořilo i O2TV. „Spustili jsme vlastní kanál O2 Sport, představili nové tarify pro celou rodinu a všem zákazníkům jsme do jejich počítačů, tabletů a mobilů začali zrcadlit celou naši programovou nabídku,“ říká marketingový šéf operátora David Duroň.
O2 hlásí i půl milionu stažení aplikace pro sledování televize v mobilu. Konkurenční T-Mobile na konci loňského roku registroval necelých sto tisíc stažených aplikací své mobilní televize.
UPC se loni pod vedením De Kloeta pustilo do projektu sdílené bezplatné Wi-Fi sítě Wi-Free. K té se už může připojit aktuálně 450 tisíc z celkového počtu šesti set tisíc klientů kabelového operátora.
Zároveň ale ke konci roku provedla firma obří zákaznickou rošádu, když převedla stovky tisíc klientů na nové tarify. To v některých případech znamenalo i zdražení.