Hlavní navigace

UPC opět slibuje řešení problémů se zákaznickou linkou

Jiří Macich ml.

Sdružení obrany spotřebitelů po řadě stížností klientů UPC vyzvalo největšího kabelového operátora u nás, aby začal řešit situaci, kdy je často téměř nemožné dovolat se na zákaznickou linku. Ze stížností adresovaných SOS bylo patrné, že v mnoha případech je zcela nemožné se dovolat na Klientské centrum UPC. V případech, kdy se toto podařilo, bylo čekání spotřebitele – klienta společnosti UPC tak dlouhé, že spotřebitel raději po uplynutí určitého času (řádově desítky minut) hovor ukončil,…

Sdružení obrany spotřebitelů po řadě stížností klientů UPC vyzvalo největšího kabelového operátora u nás, aby začal řešit situaci, kdy je často téměř nemožné dovolat se na zákaznickou linku. Ze stížností adresovaných SOS bylo patrné, že v mnoha případech je zcela nemožné se dovolat na Klientské centrum UPC. V případech, kdy se toto podařilo, bylo čekání spotřebitele – klienta společnosti UPC tak dlouhé, že spotřebitel raději po uplynutí určitého času (řádově desítky minut) hovor ukončil, protože volání na Klientské centrum UPC je zpoplatněno, stojí v tiskové zprávě Sdružení obrany spotřebitelů.

UPC slibuje nápravu. Na počátku letošního roku prý byli doškoleni noví operátoři, kteří momentálně začínají posilovat zákaznický servis. Do konce května se pak zakončí proces, který by měl být konečnou fází v doplňování kapacit klientského centra. Není to ovšem poprvé, kdy UPC slibuje nápravu. Už loni v září UPC slibovalo zlepšení nejpozději do listopadu v souvislosti s instalováním nové telefonní centrály. Problémy však přetrvávají.

Našli jste v článku chybu?
6. 2. 2008 21:27
Petr (neregistrovaný)
Nejlepší bylo, když jsem tam volal, začal jsem opravdu až na sté pozici a čekal hodinu a když jsem se dostal na řadu k operátorovi, tak ten chytrolín nevěděl jak vyřešit můj dotaz líp než že sprostě zavěsí. Odešel jsem od nich a už jejich služby nechci nikdy víc, ani kdyby byly zadarmo!
7. 2. 2008 10:02
kyselka (neregistrovaný)
Uvedu Vám jen pár praktik firmy UPC s kterýma jsem já, nebo moje okolí setkalo. - na klientské centrum UPC se nedá dovolat. Na uvedené číslo volat hodinu není žádná výjimka. Dokonce mně jeden člověk potvrdil, že jeden měsíc zaplatil za telefon voláním na UPC více, než platí měsíčně za jejich služby. Doporučuji volat na linku nového zákazníka a důrazně se dožadovat spojení s potřebnou službou. Nebo si zjistit jejich tajné čísla - internet Vám odpojí bez předběžného upozornění a teprve potom Vám p…