Názory k článku
UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com
9. 12. 2015 8:40 Nový

klasická politika UPC

celé vlákno

Tohle je klasická politika UPC. Na "oko" ruší staré tarify, aby mohlo dojít k plošnému zdražení. Dříve jsem využíval 10MB/s, který mi zrušili s tím, že již není v jejich nabídce. Zanedlouho se pak objevil znovu s tím, že byl o poznání levnější než dříve. No nezbývá mi nic jiného, než opět poslat písemnou výpověď a čekat, až se mi ozvou a cenu vrátí zpět na původní hodnotu :) Nejde mi ani tak o těch 51 kc navíc ale o jednání této společnosti.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) 91.230.2.---
9. 12. 2015 8:44 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Když vám vadí jednání společnosti, nebylo by lepší poslat výpověď a zpět se už nikdy nevrátit?

Mirek
Mirek (neregistrovaný) 80.188.136.---
9. 12. 2015 9:14 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Nejsem sice autor původního příspěvku, ale jsem v podobné situaci. Čeká mě navýšení ceny o 64 korun, což už není zanedbatelná částka. A přitom moje původní rychlost byla 120MB, tak netuším proč se UPC rozhodlo mě přeřazovat na vyšší a vyšší tarify a teď mi cpou 300MB.

Proč se nerozloučím s UPC? Je to jednoduché - v podstatě mají v naší oblasti monopol, jediná další varianta by bylo připojení přes telefonní kabel, což je kvalitativně jinde a nerad bych tak dopadl. UPC se prostě chová tak, že si se zákazníky dělá co chce, protože vědí že většina z nich nemá šanci sehnat alternativu.

Ladislav.N aura:10
14. 1. 2016 12:53 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Co vám brání dát výpověď a přihlásit se na 100Mbit za 399,- měsíčně včetně paušálu za WiFi modem? Akce platí do konce ledna 2016, do 22. ledna si další ještě víc zvýhodněnou akci můžete objednat s tím, že vám zavedení můžou odložit až do konce března 2016?
Je potřeba se jenom trochu rozhlídnout po netu s otevřenýma očima... :-)
P.S.: Při psaní tohoto příspěvku mi reklama na akci UPC bliká na pravé straně stránky... Ale to je zase jiná, na balíček se 100 TV programy... za 549 měsíčně.

"Zaujala Vás nabídka, ale máte internet nebo televizi od konkurence? Nevadí, objednejte si službu dnes a nainstalujeme Vám ji kdykoliv do 31.3.2016."

ldx
ldx (neregistrovaný) 2001:4c28:4000:----:----:----:----:----
10. 12. 2015 1:09 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Tak přesně tohle jsem před několika lety udělal a nelituju toho. Dneska mám rychlejší připojení za menší peníz a další služby k tomu. Kdybych u nich zůstal, byl bych tímto svévolným a zřejmě protizákonným navyšováním už několikrát postižen. UPC nikdy více, jsou to šejdíři.

☭☹☠
☭☹☠ (neregistrovaný) 185.101.107.---
9. 12. 2015 8:48 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Nechápu. Když vám tolik jde o jednání té společnosti, proč se s ní prostě nerozloučíte?

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com
9. 12. 2015 11:56 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Nepopírám, že je UPC stále nejlepší v poměru cena/výkon. Proto si raději vynutím lepší podmínky než abych přešel ke konkurenci. Jde jen o to, že navýšení ceny z důvodu navýšení rychlosti, o které člověk nežádá se mi zdá jako podvod. Představte si situaci s mobilním operátorem. Objednáte si tarif se 100 volnými minutami, které vám bohatě stačí za 100Kč, podepíšete smlouvu a operátor Vám za čas řekne. Pro Váš větší komfort Vám dáváme 200minut za 200Kč (nezáleží nám na tom, že to nevyužijete/ne­potřebujete). Tohle je ve své podstatě přesně to, co dělá UPC.

V emailu od UPC stojí: V UPC je naší prioritou starat se o Vás a poskytovat Vám vždy ty nejlepší služby. Z důvodu zkvalitňování služeb, bla bla bla... Že je tato změna dělána PRO DOBRO ZÁKAZNÍKA bych pochopil v případě, že by člověka ze 40MB převedli na nejnižší možný 100MB bezplatně (alespoň do konce jeho věrnostního období).

P2010
P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 11:07 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Balicek INTERNET 10 je samozrejme stale v nabidce, staci jen cist http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/dokumenty-manualy/ -> cenik sluzeb.

Tom
Tom (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com
9. 12. 2015 11:45 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Ano, to máte pravdu. Pokud si přečtete můj příspěvěk pořádně, zjístíte, že to tam zmiňuji. Zákazníkům navýšilo UPC rychlost s tím, že 10MB už nenabízí, s navýšením rychlosti (na 40MB) se zvýšila také cena. Zanedlouho na to se 10MB tarif opět objevil v nabídce a bezplatný přechod na levnější variantu už z 40MB nebyl možný. Tuším, že to takto bude i nyní :)

lsd
lsd (neregistrovaný) 147.231.236.---
9. 12. 2015 13:14 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Jo, je v nabídce. Mám ho. Po změně služeb zůstane rychlost zachována. Jediný detail je, že to bude celé o 31 Kč dražší. Prostě optimalizace jen pro UPC.

astray
astray (neregistrovaný) 2a01:4240:5f52:----:----:----:----:----
9. 12. 2015 12:28 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Taky nechápu. Mám teď balíček Kombi Komfort (internet Fiber 60, 60/6 Mbps), za který platím včetně pronájmu modemu a STB 848,98 Kč. Teď mně to chtějí převést na balíček "Internet 100 s Horizon Komfort" (internet 100/10 Mbps) za což chtějí 899,98 Kč. Přitom v nabídce mají balíček Internet 200+ s Horizon Komfort+ (internet 200/20 Mbps) za 859 Kč.

astray
astray (neregistrovaný) 2001:470:6f:----:----:----:----:----
9. 12. 2015 18:44 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Vidíte, na to jsem nepřišel. Je pravda, že současnou smlouvu jsem podepisoval v listopadu 2011 na dva roky.

hledej jiného ISP
hledej jiného ISP (neregistrovaný) 2a00:ca8:0:----:----:----:----:----
10. 12. 2015 9:01 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Existuje i jiné řešení

Je mi líto všech, kteří nemají možnost volby a pokud chtějí využívat stabilního připojení k Internetu a TV musí zvolit molok z názvem UPC. Ve všech větších městech,ale vždy existuje alternativní řešení v podobě sítí středně velkých poskytovatelů, jenž mnohdy nabídnou ještě výhodnější služby. Na Severní Moravě je to třeba PODA, která Vám nabídne 50mb net s TV za 390,-Kč. A tu cenu mi drží už minimálně 4 roky. V Pardubicích u ségry je nějaká podobná firma a je určitě ve všech ostatních městech.

Kdyby u nás lidé nebyli ovce a řekli jasné ne, určitě by žádné zdražování nehrozilo. Je to stejné jako u bank. Každý nadává na poplatky, ale když je možnost změny - pohltí lidi lenost a jen si stěžují na fórech.

Žijeme v kapitalizmu, je třeba se starat.

Hodně štěstí Vám všem.

komik
komik (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
2. 1. 2016 22:30 Nový

Re: klasická politika UPC

celé vlákno

Já využíval ten nejmenší 5+ internet, protože to stačí. Mám to jako doplněk k mobilnímu internetu na velká data. Ale každýho půl roku se s nima hádat? Nabídli mi 100m za příplatek pouhých 60 Kč/m. Jde o pakatel. Ale proč si mám připlácet za rychlost, kterou nevyužíju když se obecně konektivita neustále zlevňuje? Takže jsme si navýšili limit u mobilního internetu a peču na UPC.

BTW: pokud jste se dívali do ceníku pro podnikatele, ceny za připojení má UPC nižší, což je divné, protože u firem se předpokládá větší počet napojených PC a tedy i vyvížení..

Milan Fakovaný aura:10
9. 12. 2015 9:32 Nový

Banda šmejdů

celé vlákno

Téhle bandě se doporučuju zdaleka vyhýbat. Když jsem od nich odcházel, začali tvrdit, že nedostali výpověď a milion výmluv, proč mě "nepustí". Až když jsem ji řekl, že to můžou dát k soudu a že se na stání velice těším, jak budou prokazovat, že to, od čeho mám doklad o doručení, nedostali, tak mi napsali dopis v tom smyslu, že sice vůbec nemám pravdu, ale že se z dobré vůle rozhodli mou výpověď akceptovat. Neskutečné jednání.

To jejich neustálé zdražování umělým rušením tarifů, účtováním za modem a další kulišárny svědčí o tom, že takhle vypadají praví šmejdi a ne slušná společnost.

Naprosto nechápu, jak někdo u nich může zůstávat. A evidentně se to děje a přesně na to oni spoléhají.

Jiří Koula aura:10
9. 12. 2015 11:33 Nový

Re: Banda šmejdů

celé vlákno

Když jsem od nich odcházel já, tak žádné obstrukce nedělali, akorát mi zavolali, jestli si to nechci rozmyslet. No nechtěl. Ale tu SMS potvrzující, že vrácený modem obdrželi, si pro jistotu stále uchovávám.

Josef Toman
Josef Toman (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 9:59 Nový

UPC - co s nimi?

celé vlákno

U mě to samé. Do teď jsem měl nejnižší běžně nabízený internetový tarif (40 Mb/s), který mi komfortně stačí. Na ssh žádné raketové rychlosti nepotřebuju a na 10GB si klidně těch 30 - 60 minut počkám. Nejdřív mi volala nějaká paní, že mi zvednou tarif na 200 Mb/s, že to bude super a že si jenom XX Kč připlatím. Ani zmínka o tom, že bych třeba z nejnižšího (40) šel zase na nejnižší (100) a platil naopak o XX Kč míň. Ve spojení s dalšími okolnostmi mě docela naštvala a bez dalšího jsem hovor ukončil. O pár týdnů později (teď) mi přišel e-mail stejného ražení. Už jsem byl definitivně rozhodnutý, že pokud bude UPC dělat drahoty se změnou na 100 Mb/s, půjdu jinam. Naštěstí tohle proběhlo (zatím) bez jakýchkoliv problémů. V UPC už po těch letech asi dobře vědí, jak velké prasárny jim ještě projdou.

Ano, UPC jsou šmejdi nejhoršího kalibru. Problém je v tom, že na mnoha místech nabízí UPC opravdu zdaleka nejlepší poměr ceny a výkonu, ale zákazník musí vydržet, že s ním jednají jako s prašivým psem. Bydlet třeba v Praze na Petřinách, při zmínce o UPC bych si tak akorát znechuceně odplivl.

Příhoda z letošního roku: Cca dvoudenní výpadek. Na infolince mi řekli, že vědí, kde je problém, ale že k postiženému zařízení se nemůžou dostat, protože majitel nemovitosti je v Itálii. Ale že to intenzivně řeší. Co na to říct...

Behemot
Behemot (neregistrovaný) 77.87.242.---
20. 1. 2016 23:21 Nový

Re: UPC - co s nimi?

celé vlákno

Spoje.net? Banda pyrátů co řídí freestylem už krapet moc velkou firmu…

Karel Novák

Osobně bych to viděl asi takto

celé vlákno

Dobrý den,

Před dvěma dny jsem obdržel oznámení o změně služby 15.1.2016, kdy mi chcete změnit můj současný tarif na „megarychlý Internet 200+“.

O tuto změnu nemám zájem, respektive rychlost 200 Mbit/s nejsem schopen reálně využít.

Žádám tedy k 15.1.2016 o převedení na tarif Internet 100+

Pokud tuto změnu nechcete provést, pak na základě Vámi avizované úpravy Všeobecných podmínek k 15.1.2016 odstupuji od stávající smlouvy, na což mám podle zákona právo. A současně žádám o zřízení nové smlouvy na tarif Internet 100+ k 15.1.2016.

Tomas Hruby aura:68
9. 12. 2015 11:01 Nový

Re: Osobně bych to viděl asi takto

celé vlákno

Reálně se problém týká jen těch, kteří mají nějaký tarif levnější než dnešní minimum 499 korun. Typicky uživatelé UPC 40 či nějakých vyloženě starých věcí. Pak standardní postup moc není, jen klasické vyhrožování odchodem atd.
Pokud jste byl dosud v nějakém vyšším tarifu, tak by přechod na ten aktuální za 499 problém být neměl, třeba vámi nastíněným postupem...

Ptc
Ptc (neregistrovaný) ---.digitalniservis.cz
9. 12. 2015 12:24 Nový

Re: Osobně bych to viděl asi takto

celé vlákno

Na tu tvoji poslední větu ovšem nemusí UPC reflektovat a pak smůla.

fd
fd (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----
9. 12. 2015 12:51 Nový

Re: Osobně bych to viděl asi takto

celé vlákno

Pokud je UPC verejny telco operator, tak musi. Respektive, mohou samozrejme podniknout nejake obstrukce na tema ze zrizeni nove linky bude trvat 3 mesice, ale zridit ji proste musi ze zakona (nebot zcela zjevne v danem miste tomu nic technicky nebrani).

t
t (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 12. 2015 19:12 Nový

Re: Osobně bych to viděl asi takto

celé vlákno

Žádný zákon operátorům nenařizuje, aby s tebou kdokoliv z nich uzavřel smlouvu. Tak je založena výhradně na dobrovolnosti obou smluvních stran, takže když UPC nebude chtít, tak budeš skutečně mít smůlu.

Karel
Karel (neregistrovaný) 93.90.162.---
11. 12. 2015 12:34 Nový

Re: Osobně bych to viděl asi takto

celé vlákno

Na provozování veřejné telefonní sítě musíte mít od státu licenci. Součástí licenčních podmínek je požadavek, že nesmíte nikoho diskriminovat. Jak si to kdo vykládá, to už je jiná věc. Každopádně každý z mobilních operátorů je povinnen s vámi smlouvu uzavřít. Pokud tedy projevíte zájem, nebudete mu dlužit peníze apod. A to podle operátorem stanovené veřejné nabídky služeb.

Ovšem ISP licenci nepotřebuje. A zda ji potřebuje kabelovka, to netuším.

fd
fd (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----
11. 12. 2015 13:11 Nový

Re: Osobně bych to viděl asi takto

celé vlákno

Rozdil spociva prave v tom, zda ISP provozuje ci neprovozuje "verejnou" sit. Pokud provozuje, musi se registrovat (pozor, to nema nic spolecneho s licencemi) a pak se na nej vztahuje ona povinost (a spousta dalsich), a zaroven pochopitelne i opravneni (napriklad vstup na soukrome pozemky atd).

Pokud ISP provozuje sit jako neverejnou, muze si pripojit a odpojit koho chce. Ale zaroven nemuze treba na ty soukrome pozemky (pokud k tomu nema souhlas).

P2010
P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 10:58 Nový

Ceska republika

celé vlákno

Češi mají nejdražší placenou televizi ve střední Evropě, platí i víc než Francouzi
http://byznys.lidovky.cz/cesi-maji-nejdrazsi-placenou-televizi-ve-stredni-evrope-plati-i-vic-nez-francouzi-gii-/media.aspx?c=A151128_124955_ln-media_ELE

Na druhe strane UPC stale nabizi jednoznacne nejkvalitnejsi sluzbu, tam kde neni zaroven v dome lokalni optika. Stale si lze vybrat levnejsi tarif, ktery je rychlejsi nez ten stary. Chapu ze se snazi zakazniky nesmerovat na drazsi, je to takovy test bdelosti :-)

VM
VM (neregistrovaný) 77.87.241.---
9. 12. 2015 19:43 Nový

Re: Ceska republika

celé vlákno

Nejkvalitnější? Ty jejich zbytečně asymetrické linky s častými výpadky a plíživým zdražováním mi jako nejkvalitnější nepřijdou, i místní wifina je spolehlivější. Ale třeba jsem měl jen smůlu na shnilé vedení.

Jinak koukám dobře že už ani nenabízejí veřejnou statickou IPv4 adresu? Dřív ji měli předraženou, teď ji v ceníku nevidím vůbec

Tomáš2
Tomáš2 (neregistrovaný) 82.113.62.---
9. 12. 2015 21:19 Nový

Re: Ceska republika

celé vlákno

a IPv6 je jen vlhký sen. UPC má jen papírově dobré služby, časté výpadky, špatná konektivita vlastně kamkoliv to celé zabíjí. Nemluvě o naprosto nezákaznickém přístupu na hraně (i za hranou) zákona.

JardaA
JardaA (neregistrovaný) ---.vabo.cz
10. 12. 2015 7:27 Nový

Re: Ceska republika

celé vlákno

Asi jste měl opravdu smůlu. Služeb UPC využívám snad deset let (včetně Karnevalu) a objektivně konstatuji, že jim to funguje dobře. Výpadky za celou tu dobu minimální, rychlost dobrá.
Pokud na mne zkoušeli finty s novými skvělými službami, a že to zkoušeli (loni - navýšení o asi 11 Kč plus 100 televizních programů - paní od nich nechápala, že o televizi prostě nemám zájem; pak jsem podlehl, načež druhý den zkroušeně volala znovu, že se spletla, že to bude o 70 Kč navíc - to jsem se naštval a natvrdo jsem řekl, že buď stejná cena jako dříve, nebo končím; a byla stejná cena, vyšší rychlost + televize - do hry ovšem vstoupilo retenční nebo jaké oddělení).
Neumím si představit, že by to podobně mohlo chodit na WiFi, tam jednak není žádná rezerva a už samotný princip sdíleného přístupu je omezením..

Michal M
Michal M (neregistrovaný) 193.86.243.---
9. 12. 2015 11:59 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

V novych podminkach je (konecne) umozneno vratit pronajate zarizeni na kontaktnich mistech UPC. Tak aspon jedno dobre plus pro zakaznika.

hawran diskuse aura:10
9. 12. 2015 13:20 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

Oni už mají nějaká "kontaktní místa"?

Já jsem ještě loni musel posílat (za svoje) ten jejich hw z Brna(!) někam do Čech.

Michal M
Michal M (neregistrovaný) 193.86.243.---
9. 12. 2015 13:51 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

Pisou to primo ve VOP, ale vic jsem to nestudoval. Osobne si myslim, ze to budou vsechny UPC pobocky.

Jinak meli vzdy kontaktni mista, jen slouzili pouze k podpisu smlouvy...

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 165.225.80.---
10. 12. 2015 7:53 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

Podle jejich webu obsahuje seznam kontaktních míst jednu jedinnou adresu někde u Nákladového nádraží v Praze na Žižkově, ač o kontaktních místech všude píšou v množném čísle.

lsd
lsd (neregistrovaný) 147.231.236.---
10. 12. 2015 12:33 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

kontaktní místa jsou takové ty minikiosky v obchodních centrech, kde obyvkle sedí nějaký studentík nebo studentka, co kvůli většině dotazů volají na infolinku

hawran diskuse aura:10
10. 12. 2015 12:04 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/obecne-dotazy/smlouva/vraceni-zarizeni/?q2=vr%C3%A1tit

Zařízení i s příslušenstvím nám můžete vrátit na některé z kontaktních míst nebo nám jej zašlete na adresu: UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 28802 Nymburk

Od 1. 1. 2016 dochází ke změně adresy distribučního skladu. Zařízení od 1. 1. 2016 zasílejte na novou adresu: UPC Česká republika s.r.o., Průmyslová 1507, 691 23 Pohořelice.

http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/kontakt/

Kontaktní místa:
Navštivte nás osobně na kontaktních místech v Praze v pracovních dnech mezi 8 a 18 hodinou.

UPC klasika.

x x aura:10
10. 12. 2015 17:45 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

Hawrošu ty máš dlóhý klepeta. Jednó si stěžuješ, že ten jejich krám musíš posílat do Cajska a hned ti to přisunó do Pohořelic, kdybys k nim hodil curyk.

pt
pt (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 11:30 Nový

Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Můj názor asi nebude moc populární, ale myslím, že když od UPC máte jejich tzv. ceny pro stálé zákazníky, tak je to v klidu. Měl jsem 40 Mbit + TV se sportovním balíčkem + pronájem HDR settopboxu za 609 Kč. Teď budu mít navýšeno na 120 Mbit a bude to o korunu dražší. Nemám s tím problém. Co by za to dal můj táta, který má tu smůlu, že bydlí na vesnici, kde mu O2 může nabídnout jen 20 Mbit + TV se sportem, kde to včetně pronájmu modemu a settopboxu vychází přes tisíc korun.

P2010
P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 11:33 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Presne tak, v ramci obecne zoufalych moznosti vyberu kvalitniho pripojeni v CR je UPC stale dobra volba, pokud si projdete jejich nabidku a nenechate se jen tupe nasmerovat tim, co vam "vyhodne" nabidnou.

Petr B
Petr B (neregistrovaný) 195.113.243.---
9. 12. 2015 12:11 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Zoufalych moznosti? :) Zeptejte se v Americe nebo Australii, co by rekli na nas bezFUPovy a pomerne dost rychly internet :)

Unknown
Unknown (neregistrovaný) 78.108.102.---
9. 12. 2015 13:31 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Ani komunikace tam neni o moc lepsi, nastesti si jejich zakaznici umi vynutit pozornost ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=D2ZM2SfHHcM

ldx
ldx (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
10. 12. 2015 23:04 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

To má být vtip?
Chápu že na vesnici je to asi nejrychlejší připojení, ale wifi za poloviční peníz a s rychlostí dejme tomu 6 mbit se mi přesto zdá jako dostačující. Tj. zhruba na úrovni O2, které je dostupné v lokalitách, kde nemá UPC položený kabely. Další výhoda wifi je většinou v menších latencích, veřejné IP a symetrických rychlostech (tj. ne upload 1/10 atp.).
UPC se snaží masivní reklamou všem vnuknout, že 100 a více mbit je nepostradatelné pro život, ale opak je pravdou.
Sice sám jedu na 100mbitech, ale mnohem důležitější je pro mně latence a spolehlivost bez výpadků.

P2010
P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
11. 12. 2015 12:59 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

ale mnohem důležitější je pro mně latence a spolehlivost bez výpadků.

Pro mne take. A prave tento parametr nemuze wifi nikdy splnit.

fd
fd (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----
11. 12. 2015 13:15 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

A proto ma mnoho wifi siti prave tyto parametry o rad ci dva lepsi, nez vsemozna DSL a kabelova pripojeni.

Resil jsem (nikoli vlastni) linky od UPC, kde jen vysvetlit protistrane, ze 10paketu ktere projdou za minutu vazne neni funkcni linka bylo na tyden i 14 dnu. A ani po 3 mesicich se neudalo vubec nic.

Doticni presli na wifi, maji sice "papirove" linku 10x pomalejsi, zato 100% funkcni.

Filip Lauko aura:95
9. 12. 2015 12:46 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Mě osobně převádí ze 40+ na 200+ za cenu +9Kč. (Proč by mi nabízeli 100+, kde je to -91 ;-) )
Ale mám obdobné srovnání s menším městem. Jestli je někdo naštván na UPC a kvalitu jejich služeb.... O2 na něj.

Thomas
Thomas (neregistrovaný) 2001:1ae9:2a:----:----:----:----:----
9. 12. 2015 13:32 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Asi tak v místě mého bydliště byl jediný kabelový internet od O2 fantastických 8Mbit za 800/měsíc daleko od ústředny takže sousedi co to používali se dostávali na závratných max 1Mbit down a upload max 128kbps. Naštestí existuje tam i jiná alternativa

Black
Black (neregistrovaný) ---.gemsystem.cz
11. 12. 2015 11:06 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Tak to Vám můžu jen tiše závidět. Mě poslali, že z 60+ na 200+ a k tomu 91Kč

Filip Jirsák
9. 12. 2015 13:28 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Má smůlu o 20 Mbit/s + TV? Jak byste pak nazýval situace, kde je za dobré konstelace hvězd 2 Mbit/s? A nebo místa úplně bez pokrytí…

klacek
klacek (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 19:32 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Od kdy O2 pronajímá modem a setobox.? :D

shimako
shimako (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
12. 12. 2015 7:53 Nový

Re: Ceny UPC se dají snést

celé vlákno

Od té doby,co nabízí O2TV

astray
astray (neregistrovaný) 2a01:4240:5f52:----:----:----:----:----
9. 12. 2015 12:31 Nový

Síťové změny

celé vlákno

Budou ty nové tarify znamenat i síťové změny? Např. přechod na platformu DS-Lite (což nedávno udělali např. ve Švýcarsku). Přišel bych tak o veřejnou IPv4 adresu a byl za NATem.

Radek Zajíc aura:91
9. 12. 2015 12:51 Nový

Re: Síťové změny

celé vlákno

Ne. IPv6 zatim vubec nemaji. Tedy ani DS-Lite. Ale zrejme je to jen otazka casu.

astray
astray (neregistrovaný) 2001:470:6f:----:----:----:----:----
9. 12. 2015 18:48 Nový

Re: Síťové změny

celé vlákno

Dík za info. Ty mně vždycky pomůžeš.
ntw

StreamLine
StreamLine (neregistrovaný) ---.cust.centrio.cz
9. 12. 2015 13:29 Nový

Jupííííííí!!!!

Od UPC jsem odešel před několika léty a jsem rád, že jsem tak udělal. Od té doby jsem díky tomu ušetřil několik tisíc Kč. Jupíííííí!!!!

honza
honza (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
9. 12. 2015 14:55 Nový

Co to má být???

celé vlákno

Co je propána tohle???

"užíváte Službu způsobem, který negativně ovlivňuje provoz sítě či jakékoli její části, nebo kvalitu Služeb poskytovaných jiným účastníkům“."

Každý způsob běžného užívání internetu negativně ovlivňuje provoz sítě. Není takové ustanovení proti dobrým mravům?

Michal
Michal (neregistrovaný) 77.78.81.---
9. 12. 2015 17:02 Nový

Re: Co to má být???

celé vlákno

Presne to same me napadlo, kdyz jsem to cetl. Jeste lepsi je, ze to zduvodnuji nejednoznacnosti puvodnich podminek. Proste klasicka zmrdska zadni vratka k tomu, aby Vam mohli omezovat rychlost jakykoliv zpusobem, kdykoliv se jim zachce.

Vakoplž
Vakoplž (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 17:46 Nový

Těch pár korun

celé vlákno

...čekal jsem, kdy se tu vášně rozjedou a je to tu.

K tarifu člověk dostane tu jejich MyPrime telku, tak v tom nevidím problém.

fd
fd (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----
9. 12. 2015 18:29 Nový

Re: Těch pár korun

celé vlákno

Az na tu drobnost ze v pripade UPC je to "par korun" kazdy 1/2 rok +-. A to jak internet tak TV.

Vskutku dojemne, kdyz dostanu neco, co nehodlam jinak vyuzivat. Vsak to je i presne duvod, proc to nabizeji. Take jdete koupit 10 rohliku a k tomu si berete pytlik s 10 hreby, dostanete je gratis, jen ten rohlik bude stat 10Kc/ks, takova drobnost.

Kryton...
Kryton... (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 21:12 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

200 mega za 500,- je důvod nadávat jenom dokud se nepodivam na ceník O2. Pak je mi tepr do pláče.

Lidi, k 15.1. můžete vypovědět všichni svoje závazky. Tak toho prostě využijte a vyjednejte si nový smlouvy.

Rixo
Rixo (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 22:32 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

celé vlákno

A já jen dodám, že je to o tom nebát se a ozvat se. Dá se dostat na zajímavé nabídky nebo i minimálně jiné katalogové, ke kterým je jen nutné se na dva roky upsat, což pokud v nitru duše víte, že UPC je široko daleko nejlepší poskytovatel (nebo jediný), není nejmenší problém.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 12. 2015 22:55 Nový

změna ceny

Osobně logiku změn cen vůbec nechápu, mám 40Mbit za 350 a zvedají mi to na 100mbit a budu platit 351kč, tedy o korunu víc

a vedle kolegovi který měl 120mbit za 350, tak dostal mejl ze mu dají 100mbit a zvednou cenu o 50?! to mají prostě naky divny

Vocasek
Vocasek (neregistrovaný) ---.google.com
9. 12. 2015 23:24 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

Ja si stezovat nemuzu za 330 kc co jsem platil za internet 40 mb/s mi nove dali zakladni kabelovku + zdarmajeden ze tri balicku programu(relax, darwin nebo sport) ktery muzu menit jednou mesicne internet 100 m/s k tomu navic jeste horizont go v cene + pronajem hd boxu to vse za 330 kc modem mam vlastni

upckzfuckingchrist
upckzfuckingchrist (neregistrovaný) ---.12-2.cable.virginm.net
10. 12. 2015 1:29 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

Doteraz som mal 120 mbps s nejakym bonusom zadara na 240 mbps. Teraz mi poslali dopis, ze mi daju super 200 mbps tarif a mam platit o 51 kc mesacne. Uplne dava zmysel.

Harpet
Harpet (neregistrovaný) ---.google.com
10. 12. 2015 11:41 Nový

Navyseni...

celé vlákno

Mam ted klasik 40.. Po zmene budu mit 100 a s navysenim o 23 korun za dalsich 60 navic. Co tu remcate furt. Tenhle narod je fakt jen banda stezovatelu. Chce se mi zvracet

lsd
lsd (neregistrovaný) 147.231.236.---
10. 12. 2015 12:30 Nový

Re: Navyseni...

celé vlákno

To jste na tom dobře. Mě podle jejich zprávy nenavýší ani rychlost ani služby, jen cenu.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
11. 12. 2015 8:48 Nový

Re: Navyseni...

celé vlákno

Tak to jste na tom také dobře. Mně sníží rychlost z 240 na 200 a připlatím si 50Kč.

none
none (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 12. 2015 17:12 Nový

Re: Navyseni...

celé vlákno

Ano, i ja to budu mit asi o dvacku drazsi.. Letos 20, pristi rok 20... Salamova metoda.

speciman
speciman (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 1. 2016 17:28 Nový

Re: Navyseni...

celé vlákno

chtěli by burani vše zadarmo

Vít Hlásenský
Vít Hlásenský (neregistrovaný) 194.108.56.---
11. 12. 2015 10:09 Nový

Černé ovce

celé vlákno

O převodu klientů na nový tarif bychom rádi natočili reportáž do pořadu České televize Černé ovce. Klienti UPC, jichž se změna nepříjemně dotýká a kteří by se o svou zkušenost chtěli podělit v TV reportáži, pište prosím na e-mail hlasensky@yahoo.fr.

fd
fd (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----
11. 12. 2015 13:18 Nový

Re: Černé ovce

celé vlákno

Zeby CT nemela vlastni domenu a na ni vlastni email?

David Slížek aura:30
11. 12. 2015 13:27 Nový

Re: Černé ovce

celé vlákno

Spíš nedává interní mailové adresy externistům. Divné, ale občas to tak velká média dělají.

Michal
Michal (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
11. 12. 2015 14:20 Nový

Re: Černé ovce

celé vlákno

Lidem, kterým snižují rychlost a současně zdražují se snaží tvrdit (telefonicky i na twitteru), že jejich zvýšení rychlosti bylo dočasné. Není to pravda viz

http://upc.refresh.cz/nwl/130918-speedup/120+120.html

Zde je jasně napsáno, že změnaje trvalá.

t
t (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
12. 12. 2015 13:24 Nový

Re: Černé ovce

celé vlákno

O čem chceš točit proboha reportáž? O tom, že každý, kdo se změnou nesouhlasí, může ke dni účinnosti bez sankcí ukončit smlouvu? To už se musí točit reportáže o každém zdražení, které někde nastane? Pak si proběhni pár obchoďáků, tam toho natočíš víc.

Jaroslav Kolín aura:10
12. 12. 2015 15:43 Nový

Až do...

V dopisu UPC, který jsem dostal, se mj. praví:
Rychlost stahování AŽ 100 Mbit/s, rychlost odesílání AŽ 10 Mbit/s. Takže když bude nižší, ne aby sis, zákazníku, stěžoval. Beztak je snížená tím verglem, co k nám máš připojený. :-(

tf
tf (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 12. 2015 2:17 Nový

Re: UPC převádí dvě třetiny klientů na nové tarify. Může to znamenat i zdražení

A na kolik přijde ten speciální balíček Internet 240+ s Horizon Komfort+ („Jde o nový balíček určený pro naše dlouhodobé zákazníky") ?
Já jsem měl 120 Mb za 704 Kč a přišlo mi, že mě převedou na 300 Mb za 740,-. Nakonec jsme se dohodli na 200 Mb za 510,-. Pouze internet. Žádný balíček s TV mi nenabídli...

Romana
Romana (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
20. 12. 2015 1:32 Nový

Taky od UPC na chvili utecu

Jejich uboha politika.... Hledala jsem alternativu a jedine, co by vyslo zhruba stejne jako UPC po zdrazeni, by byl satelit - pronajem paraboly za 1kc mesicne plus mesicni tarif za balicek. Ale ceskych programu je tam o neco mene. Navic se mi nechce nechat vrtat do baraku. A to jsem u UPC zacinala na 199kc mesicne, ted o 4 roky pozdeji uz za ty same sluzby chteji kolem 300. Vim, ze jde o "blbou" stovku, ale nevim, proc bych mela platit vic, nez novi zakaznici.

007
007 (neregistrovaný) ---.alfservis.cz
29. 12. 2015 12:02 Nový

Pozor na odstoupení od smlouvy

celé vlákno

S UPC jsem se rozloučil (to je info pro šťouraly, kteří mají takové komentáře).
Jenom upozorňuji, že UPC má ve smlouvě jednu pěknou větu, že doručením výpovědi se rozumí den doručení do společnosti UPC.
Dopis jsem poslal doporučeně 28.6., od UPC mi došla zpráva, že mou výpověď přijímají, ale protože obálku "ROZBALILI" až 7.7., tak se počítá celý následující měsíc a tak jsem platil ještě celý srpen za H*VN*, protože jsemse stěhoval. Jejich sprosté plošné zavedení pronájmu navíc snad ani nemusím komentovat. Prý jde jen o rozdělení platby...U mě rozdělení je to, že když platím 249 měsíčně a pronájem modemu je 49, tak internet by měl stát 200...kdepak, rozdělení platby podle UPC je 249+49. Váš iNet si strčtě do (_!_) vážení z UPC!!!

Ladislav.N aura:10
14. 1. 2016 12:02 Nový

Re: Pozor na odstoupení od smlouvy

celé vlákno

Pokud máte doklad, že jste dopis odeslal 28.6., pak výpovědní lhůta končí posledním dnem července naprosto jednoznačně. Nesmíte se nechat ukecat a musíte trvat na svém. Samozřejmě pak ihned po skončení smlouvy odeslat balíček s modemem a příp. příslušenstvím na adresu UPC, a pokud by po vás chtěli platit měsíc navíc, máte v rukou doklad, že jste jim zařízení včas vrátil a připojení nevyužíval.
Že si oni z nějakého důvodu otevřeli dopis pozdě, vás nemusí zajímat. :-)

Petr z Petrova
Petr z Petrova (neregistrovaný) ---.jon.cz
3. 1. 2016 20:10 Nový

U nich sliby-chyby!!!

S UPC už nemám nic společného. A jak se mi ulevilo. To jsou nemilosrdní vydřiduši!!!

speciman
speciman (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 1. 2016 17:22 Nový

upc prima

já jsem u UPC (dříve kabel plus myslím) od začátku tuším 20 let a nemohu si vynachválit,věr­nostní na 2 roky internet 200 mb + telefon cca 440.-kč měsíčně,výpadky jsem zaznamenal min 00 skoro nic,komunikace s operátory na úrovni co jsem potřeboval na vše jsem získal odpovědˇ za sebe hodnotím velké + na televizy mám satelit od Skylink

Ladislav.N aura:10
14. 1. 2016 11:41 Nový

Na politiku operátorů jako UPC a podobní platí výpověď

a opětovné přihlášení jako nový zákazník.
UPC v lednu 2016 nabízí v letácích Internet 100Mbit/s s WiFi modemem v ceně za 399,- měsíčně, a pokud si stihnete objednat službu do 22. ledna, dají vám na 3 měsíce 200Mbit a další bonusy bezplatně při podpisu roční smlouvy (reklama na tuto akci bliká i zde, na Lupě nahoře. :-) Samozřejmě si musíte ohlídat, abyste nepodepsali nějaký fígl ve smlouvě, v němž bude automatické zvýšení ceny.
UPC i další velcí operátoři dlouhodobě provozují politiku výhodných akčních cen pro nové zákazníky a těm starým a líným postupně ceny zvyšují. Mnozí si toho ani nevšimnou a někteří zákazníci tak klidně platí třeba starý odložený set-top box, který jim UPC pronajal kdysi bezplatně, avšak později za něj začal účtovat bezmála 50Kč měsíčně.
Operátorům, i těm zdánlivě dominantním na trhu, je třeba dát najevo, že si nemohou dovolit neslušné zacházení se zákazníky. Nebojte se výpovědi a opakovaného přihlášení, pokud vám už v době podání výpovědi operátor nenabídne lepší podmínky.
To na ně platí! Vyzkoušel jsem si to osobně na dvou místech u dvou různých konkurujících si velkých operátorů, a jsem oproti původní ceně na zhruba polovině a s výrazně lepšími parametry připojení! ;-)
P.S.:
Nenechte se odradit tím, že vám automat na telefonní centrále hlásí, že máte čekat a jste např. sedmý v pořadí... Když se nedohodnete s klientským centrem, dejte rovnou výpověď.

Zasílat nově přidané názory e-mailem