UPC Česká republika s.r.o. změnila VoP pro podnikatele,přičemž změny byly radikální a oznámila to pouze emailem, i když pro podáni výpovědi je nutné zaslat UPC pouze doporučený dopis.Radikální změny se týkají veškerých firem a podnikatelů, s tím,že vypovědět smlouvu je možné pouze jedno ročně,s automatickým prodloužením smlouvy na celý rok.Podnikání nese riziko,kdy předpovědět zrušení prodejny nebo kanceláře není možné, ale teď platit za služby je povinen každý,i když se služba následně nebude užívat,po vystěhování prostoru, podání výpovědi a odevzdání zařízení UPC.Domnívám se, že se jedná o bezdůvodné obohacení firmou UPC- naše firma z důvodu ukončení činnosti je povinna uhradit 10 měsíců internetu a používání telefonu,což činí 7000 kč.Proč je naše firma povinná hradit takovou částku?Je to odměna za věrnost!!-7 let u firmy UPC. V dopise se uvádí, že ...- v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků. Zkvalitňujeme síť, zavádíme nové balíčky služeb, optimalizujeme technické, provozní i organizační podmínky.
Z těchto důvodů převedeme k 1. 2. 2017 na nový SUPER výhodný balíček...
V rámci této změny se mění podmínky pro ukončení smlouvy. Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď.
Co vám brání dát výpověď a přihlásit se na 100Mbit za 399,- měsíčně včetně paušálu za WiFi modem? Akce platí do konce ledna 2016, do 22. ledna si další ještě víc zvýhodněnou akci můžete objednat s tím, že vám zavedení můžou odložit až do konce března 2016?
Je potřeba se jenom trochu rozhlídnout po netu s otevřenýma očima... :-)
P.S.: Při psaní tohoto příspěvku mi reklama na akci UPC bliká na pravé straně stránky... Ale to je zase jiná, na balíček se 100 TV programy... za 549 měsíčně.
"Zaujala Vás nabídka, ale máte internet nebo televizi od konkurence? Nevadí, objednejte si službu dnes a nainstalujeme Vám ji kdykoliv do 31.3.2016."
Pokud máte doklad, že jste dopis odeslal 28.6., pak výpovědní lhůta končí posledním dnem července naprosto jednoznačně. Nesmíte se nechat ukecat a musíte trvat na svém. Samozřejmě pak ihned po skončení smlouvy odeslat balíček s modemem a příp. příslušenstvím na adresu UPC, a pokud by po vás chtěli platit měsíc navíc, máte v rukou doklad, že jste jim zařízení včas vrátil a připojení nevyužíval.
Že si oni z nějakého důvodu otevřeli dopis pozdě, vás nemusí zajímat. :-)
a opětovné přihlášení jako nový zákazník.
UPC v lednu 2016 nabízí v letácích Internet 100Mbit/s s WiFi modemem v ceně za 399,- měsíčně, a pokud si stihnete objednat službu do 22. ledna, dají vám na 3 měsíce 200Mbit a další bonusy bezplatně při podpisu roční smlouvy (reklama na tuto akci bliká i zde, na Lupě nahoře. :-) Samozřejmě si musíte ohlídat, abyste nepodepsali nějaký fígl ve smlouvě, v němž bude automatické zvýšení ceny.
UPC i další velcí operátoři dlouhodobě provozují politiku výhodných akčních cen pro nové zákazníky a těm starým a líným postupně ceny zvyšují. Mnozí si toho ani nevšimnou a někteří zákazníci tak klidně platí třeba starý odložený set-top box, který jim UPC pronajal kdysi bezplatně, avšak později za něj začal účtovat bezmála 50Kč měsíčně.
Operátorům, i těm zdánlivě dominantním na trhu, je třeba dát najevo, že si nemohou dovolit neslušné zacházení se zákazníky. Nebojte se výpovědi a opakovaného přihlášení, pokud vám už v době podání výpovědi operátor nenabídne lepší podmínky.
To na ně platí! Vyzkoušel jsem si to osobně na dvou místech u dvou různých konkurujících si velkých operátorů, a jsem oproti původní ceně na zhruba polovině a s výrazně lepšími parametry připojení! ;-)
P.S.:
Nenechte se odradit tím, že vám automat na telefonní centrále hlásí, že máte čekat a jste např. sedmý v pořadí... Když se nedohodnete s klientským centrem, dejte rovnou výpověď.
já jsem u UPC (dříve kabel plus myslím) od začátku tuším 20 let a nemohu si vynachválit,věrnostní na 2 roky internet 200 mb + telefon cca 440.-kč měsíčně,výpadky jsem zaznamenal min 00 skoro nic,komunikace s operátory na úrovni co jsem potřeboval na vše jsem získal odpovědˇ za sebe hodnotím velké + na televizy mám satelit od Skylink
Já využíval ten nejmenší 5+ internet, protože to stačí. Mám to jako doplněk k mobilnímu internetu na velká data. Ale každýho půl roku se s nima hádat? Nabídli mi 100m za příplatek pouhých 60 Kč/m. Jde o pakatel. Ale proč si mám připlácet za rychlost, kterou nevyužíju když se obecně konektivita neustále zlevňuje? Takže jsme si navýšili limit u mobilního internetu a peču na UPC.
BTW: pokud jste se dívali do ceníku pro podnikatele, ceny za připojení má UPC nižší, což je divné, protože u firem se předpokládá větší počet napojených PC a tedy i vyvížení..
S UPC jsem se rozloučil (to je info pro šťouraly, kteří mají takové komentáře).
Jenom upozorňuji, že UPC má ve smlouvě jednu pěknou větu, že doručením výpovědi se rozumí den doručení do společnosti UPC.
Dopis jsem poslal doporučeně 28.6., od UPC mi došla zpráva, že mou výpověď přijímají, ale protože obálku "ROZBALILI" až 7.7., tak se počítá celý následující měsíc a tak jsem platil ještě celý srpen za H*VN*, protože jsemse stěhoval. Jejich sprosté plošné zavedení pronájmu navíc snad ani nemusím komentovat. Prý jde jen o rozdělení platby...U mě rozdělení je to, že když platím 249 měsíčně a pronájem modemu je 49, tak internet by měl stát 200...kdepak, rozdělení platby podle UPC je 249+49. Váš iNet si strčtě do (_!_) vážení z UPC!!!
Jejich uboha politika.... Hledala jsem alternativu a jedine, co by vyslo zhruba stejne jako UPC po zdrazeni, by byl satelit - pronajem paraboly za 1kc mesicne plus mesicni tarif za balicek. Ale ceskych programu je tam o neco mene. Navic se mi nechce nechat vrtat do baraku. A to jsem u UPC zacinala na 199kc mesicne, ted o 4 roky pozdeji uz za ty same sluzby chteji kolem 300. Vim, ze jde o "blbou" stovku, ale nevim, proc bych mela platit vic, nez novi zakaznici.
A na kolik přijde ten speciální balíček Internet 240+ s Horizon Komfort+ („Jde o nový balíček určený pro naše dlouhodobé zákazníky") ?
Já jsem měl 120 Mb za 704 Kč a přišlo mi, že mě převedou na 300 Mb za 740,-. Nakonec jsme se dohodli na 200 Mb za 510,-. Pouze internet. Žádný balíček s TV mi nenabídli...
Lidem, kterým snižují rychlost a současně zdražují se snaží tvrdit (telefonicky i na twitteru), že jejich zvýšení rychlosti bylo dočasné. Není to pravda viz
http://upc.refresh.cz/nwl/130918-speedup/120+120.html
Zde je jasně napsáno, že změnaje trvalá.
http://www.ceskatelevize.cz/lide/vit-hlasensky Fakt je to jeho oficiální kontakt coby redaktora ČT... to nevymyslíš.
A proto ma mnoho wifi siti prave tyto parametry o rad ci dva lepsi, nez vsemozna DSL a kabelova pripojeni.
Resil jsem (nikoli vlastni) linky od UPC, kde jen vysvetlit protistrane, ze 10paketu ktere projdou za minutu vazne neni funkcni linka bylo na tyden i 14 dnu. A ani po 3 mesicich se neudalo vubec nic.
Doticni presli na wifi, maji sice "papirove" linku 10x pomalejsi, zato 100% funkcni.
Rozdil spociva prave v tom, zda ISP provozuje ci neprovozuje "verejnou" sit. Pokud provozuje, musi se registrovat (pozor, to nema nic spolecneho s licencemi) a pak se na nej vztahuje ona povinost (a spousta dalsich), a zaroven pochopitelne i opravneni (napriklad vstup na soukrome pozemky atd).
Pokud ISP provozuje sit jako neverejnou, muze si pripojit a odpojit koho chce. Ale zaroven nemuze treba na ty soukrome pozemky (pokud k tomu nema souhlas).
Na provozování veřejné telefonní sítě musíte mít od státu licenci. Součástí licenčních podmínek je požadavek, že nesmíte nikoho diskriminovat. Jak si to kdo vykládá, to už je jiná věc. Každopádně každý z mobilních operátorů je povinnen s vámi smlouvu uzavřít. Pokud tedy projevíte zájem, nebudete mu dlužit peníze apod. A to podle operátorem stanovené veřejné nabídky služeb.
Ovšem ISP licenci nepotřebuje. A zda ji potřebuje kabelovka, to netuším.
To má být vtip?
Chápu že na vesnici je to asi nejrychlejší připojení, ale wifi za poloviční peníz a s rychlostí dejme tomu 6 mbit se mi přesto zdá jako dostačující. Tj. zhruba na úrovni O2, které je dostupné v lokalitách, kde nemá UPC položený kabely. Další výhoda wifi je většinou v menších latencích, veřejné IP a symetrických rychlostech (tj. ne upload 1/10 atp.).
UPC se snaží masivní reklamou všem vnuknout, že 100 a více mbit je nepostradatelné pro život, ale opak je pravdou.
Sice sám jedu na 100mbitech, ale mnohem důležitější je pro mně latence a spolehlivost bez výpadků.
http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/obecne-dotazy/smlouva/vraceni-zarizeni/?q2=vr%C3%A1tit
Zařízení i s příslušenstvím nám můžete vrátit na některé z kontaktních míst nebo nám jej zašlete na adresu: UPC Česká republika, s.r.o., Kostomlátecká 20/39, 28802 Nymburk
Od 1. 1. 2016 dochází ke změně adresy distribučního skladu. Zařízení od 1. 1. 2016 zasílejte na novou adresu: UPC Česká republika s.r.o., Průmyslová 1507, 691 23 Pohořelice.
http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/kontakt/
Kontaktní místa:
Navštivte nás osobně na kontaktních místech v Praze v pracovních dnech mezi 8 a 18 hodinou.
UPC klasika.
Existuje i jiné řešení
Je mi líto všech, kteří nemají možnost volby a pokud chtějí využívat stabilního připojení k Internetu a TV musí zvolit molok z názvem UPC. Ve všech větších městech,ale vždy existuje alternativní řešení v podobě sítí středně velkých poskytovatelů, jenž mnohdy nabídnou ještě výhodnější služby. Na Severní Moravě je to třeba PODA, která Vám nabídne 50mb net s TV za 390,-Kč. A tu cenu mi drží už minimálně 4 roky. V Pardubicích u ségry je nějaká podobná firma a je určitě ve všech ostatních městech.
Kdyby u nás lidé nebyli ovce a řekli jasné ne, určitě by žádné zdražování nehrozilo. Je to stejné jako u bank. Každý nadává na poplatky, ale když je možnost změny - pohltí lidi lenost a jen si stěžují na fórech.
Žijeme v kapitalizmu, je třeba se starat.
Hodně štěstí Vám všem.
Asi jste měl opravdu smůlu. Služeb UPC využívám snad deset let (včetně Karnevalu) a objektivně konstatuji, že jim to funguje dobře. Výpadky za celou tu dobu minimální, rychlost dobrá.
Pokud na mne zkoušeli finty s novými skvělými službami, a že to zkoušeli (loni - navýšení o asi 11 Kč plus 100 televizních programů - paní od nich nechápala, že o televizi prostě nemám zájem; pak jsem podlehl, načež druhý den zkroušeně volala znovu, že se spletla, že to bude o 70 Kč navíc - to jsem se naštval a natvrdo jsem řekl, že buď stejná cena jako dříve, nebo končím; a byla stejná cena, vyšší rychlost + televize - do hry ovšem vstoupilo retenční nebo jaké oddělení).
Neumím si představit, že by to podobně mohlo chodit na WiFi, tam jednak není žádná rezerva a už samotný princip sdíleného přístupu je omezením..
Ja si stezovat nemuzu za 330 kc co jsem platil za internet 40 mb/s mi nove dali zakladni kabelovku + zdarmajeden ze tri balicku programu(relax, darwin nebo sport) ktery muzu menit jednou mesicne internet 100 m/s k tomu navic jeste horizont go v cene + pronajem hd boxu to vse za 330 kc modem mam vlastni
Nejkvalitnější? Ty jejich zbytečně asymetrické linky s častými výpadky a plíživým zdražováním mi jako nejkvalitnější nepřijdou, i místní wifina je spolehlivější. Ale třeba jsem měl jen smůlu na shnilé vedení.
Jinak koukám dobře že už ani nenabízejí veřejnou statickou IPv4 adresu? Dřív ji měli předraženou, teď ji v ceníku nevidím vůbec
Az na tu drobnost ze v pripade UPC je to "par korun" kazdy 1/2 rok +-. A to jak internet tak TV.
Vskutku dojemne, kdyz dostanu neco, co nehodlam jinak vyuzivat. Vsak to je i presne duvod, proc to nabizeji. Take jdete koupit 10 rohliku a k tomu si berete pytlik s 10 hreby, dostanete je gratis, jen ten rohlik bude stat 10Kc/ks, takova drobnost.
Co je propána tohle???
"užíváte Službu způsobem, který negativně ovlivňuje provoz sítě či jakékoli její části, nebo kvalitu Služeb poskytovaných jiným účastníkům“."
Každý způsob běžného užívání internetu negativně ovlivňuje provoz sítě. Není takové ustanovení proti dobrým mravům?
Taky nechápu. Mám teď balíček Kombi Komfort (internet Fiber 60, 60/6 Mbps), za který platím včetně pronájmu modemu a STB 848,98 Kč. Teď mně to chtějí převést na balíček "Internet 100 s Horizon Komfort" (internet 100/10 Mbps) za což chtějí 899,98 Kč. Přitom v nabídce mají balíček Internet 200+ s Horizon Komfort+ (internet 200/20 Mbps) za 859 Kč.
Nepopírám, že je UPC stále nejlepší v poměru cena/výkon. Proto si raději vynutím lepší podmínky než abych přešel ke konkurenci. Jde jen o to, že navýšení ceny z důvodu navýšení rychlosti, o které člověk nežádá se mi zdá jako podvod. Představte si situaci s mobilním operátorem. Objednáte si tarif se 100 volnými minutami, které vám bohatě stačí za 100Kč, podepíšete smlouvu a operátor Vám za čas řekne. Pro Váš větší komfort Vám dáváme 200minut za 200Kč (nezáleží nám na tom, že to nevyužijete/nepotřebujete). Tohle je ve své podstatě přesně to, co dělá UPC.
V emailu od UPC stojí: V UPC je naší prioritou starat se o Vás a poskytovat Vám vždy ty nejlepší služby. Z důvodu zkvalitňování služeb, bla bla bla... Že je tato změna dělána PRO DOBRO ZÁKAZNÍKA bych pochopil v případě, že by člověka ze 40MB převedli na nejnižší možný 100MB bezplatně (alespoň do konce jeho věrnostního období).
Ano, to máte pravdu. Pokud si přečtete můj příspěvěk pořádně, zjístíte, že to tam zmiňuji. Zákazníkům navýšilo UPC rychlost s tím, že 10MB už nenabízí, s navýšením rychlosti (na 40MB) se zvýšila také cena. Zanedlouho na to se 10MB tarif opět objevil v nabídce a bezplatný přechod na levnější variantu už z 40MB nebyl možný. Tuším, že to takto bude i nyní :)
Můj názor asi nebude moc populární, ale myslím, že když od UPC máte jejich tzv. ceny pro stálé zákazníky, tak je to v klidu. Měl jsem 40 Mbit + TV se sportovním balíčkem + pronájem HDR settopboxu za 609 Kč. Teď budu mít navýšeno na 120 Mbit a bude to o korunu dražší. Nemám s tím problém. Co by za to dal můj táta, který má tu smůlu, že bydlí na vesnici, kde mu O2 může nabídnout jen 20 Mbit + TV se sportem, kde to včetně pronájmu modemu a settopboxu vychází přes tisíc korun.
Balicek INTERNET 10 je samozrejme stale v nabidce, staci jen cist http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/dokumenty-manualy/ -> cenik sluzeb.
Reálně se problém týká jen těch, kteří mají nějaký tarif levnější než dnešní minimum 499 korun. Typicky uživatelé UPC 40 či nějakých vyloženě starých věcí. Pak standardní postup moc není, jen klasické vyhrožování odchodem atd.
Pokud jste byl dosud v nějakém vyšším tarifu, tak by přechod na ten aktuální za 499 problém být neměl, třeba vámi nastíněným postupem...
Češi mají nejdražší placenou televizi ve střední Evropě, platí i víc než Francouzi
http://byznys.lidovky.cz/cesi-maji-nejdrazsi-placenou-televizi-ve-stredni-evrope-plati-i-vic-nez-francouzi-gii-/media.aspx?c=A151128_124955_ln-media_ELE
Na druhe strane UPC stale nabizi jednoznacne nejkvalitnejsi sluzbu, tam kde neni zaroven v dome lokalni optika. Stale si lze vybrat levnejsi tarif, ktery je rychlejsi nez ten stary. Chapu ze se snazi zakazniky nesmerovat na drazsi, je to takovy test bdelosti :-)
Dobrý den,
Před dvěma dny jsem obdržel oznámení o změně služby 15.1.2016, kdy mi chcete změnit můj současný tarif na „megarychlý Internet 200+“.
O tuto změnu nemám zájem, respektive rychlost 200 Mbit/s nejsem schopen reálně využít.
Žádám tedy k 15.1.2016 o převedení na tarif Internet 100+
Pokud tuto změnu nechcete provést, pak na základě Vámi avizované úpravy Všeobecných podmínek k 15.1.2016 odstupuji od stávající smlouvy, na což mám podle zákona právo. A současně žádám o zřízení nové smlouvy na tarif Internet 100+ k 15.1.2016.
U mě to samé. Do teď jsem měl nejnižší běžně nabízený internetový tarif (40 Mb/s), který mi komfortně stačí. Na ssh žádné raketové rychlosti nepotřebuju a na 10GB si klidně těch 30 - 60 minut počkám. Nejdřív mi volala nějaká paní, že mi zvednou tarif na 200 Mb/s, že to bude super a že si jenom XX Kč připlatím. Ani zmínka o tom, že bych třeba z nejnižšího (40) šel zase na nejnižší (100) a platil naopak o XX Kč míň. Ve spojení s dalšími okolnostmi mě docela naštvala a bez dalšího jsem hovor ukončil. O pár týdnů později (teď) mi přišel e-mail stejného ražení. Už jsem byl definitivně rozhodnutý, že pokud bude UPC dělat drahoty se změnou na 100 Mb/s, půjdu jinam. Naštěstí tohle proběhlo (zatím) bez jakýchkoliv problémů. V UPC už po těch letech asi dobře vědí, jak velké prasárny jim ještě projdou.
Ano, UPC jsou šmejdi nejhoršího kalibru. Problém je v tom, že na mnoha místech nabízí UPC opravdu zdaleka nejlepší poměr ceny a výkonu, ale zákazník musí vydržet, že s ním jednají jako s prašivým psem. Bydlet třeba v Praze na Petřinách, při zmínce o UPC bych si tak akorát znechuceně odplivl.
Příhoda z letošního roku: Cca dvoudenní výpadek. Na infolince mi řekli, že vědí, kde je problém, ale že k postiženému zařízení se nemůžou dostat, protože majitel nemovitosti je v Itálii. Ale že to intenzivně řeší. Co na to říct...
Téhle bandě se doporučuju zdaleka vyhýbat. Když jsem od nich odcházel, začali tvrdit, že nedostali výpověď a milion výmluv, proč mě "nepustí". Až když jsem ji řekl, že to můžou dát k soudu a že se na stání velice těším, jak budou prokazovat, že to, od čeho mám doklad o doručení, nedostali, tak mi napsali dopis v tom smyslu, že sice vůbec nemám pravdu, ale že se z dobré vůle rozhodli mou výpověď akceptovat. Neskutečné jednání.
To jejich neustálé zdražování umělým rušením tarifů, účtováním za modem a další kulišárny svědčí o tom, že takhle vypadají praví šmejdi a ne slušná společnost.
Naprosto nechápu, jak někdo u nich může zůstávat. A evidentně se to děje a přesně na to oni spoléhají.
Nejsem sice autor původního příspěvku, ale jsem v podobné situaci. Čeká mě navýšení ceny o 64 korun, což už není zanedbatelná částka. A přitom moje původní rychlost byla 120MB, tak netuším proč se UPC rozhodlo mě přeřazovat na vyšší a vyšší tarify a teď mi cpou 300MB.
Proč se nerozloučím s UPC? Je to jednoduché - v podstatě mají v naší oblasti monopol, jediná další varianta by bylo připojení přes telefonní kabel, což je kvalitativně jinde a nerad bych tak dopadl. UPC se prostě chová tak, že si se zákazníky dělá co chce, protože vědí že většina z nich nemá šanci sehnat alternativu.
Tohle je klasická politika UPC. Na "oko" ruší staré tarify, aby mohlo dojít k plošnému zdražení. Dříve jsem využíval 10MB/s, který mi zrušili s tím, že již není v jejich nabídce. Zanedlouho se pak objevil znovu s tím, že byl o poznání levnější než dříve. No nezbývá mi nic jiného, než opět poslat písemnou výpověď a čekat, až se mi ozvou a cenu vrátí zpět na původní hodnotu :) Nejde mi ani tak o těch 51 kc navíc ale o jednání této společnosti.