Hlavní navigace

UPC se chce zaměřit na firemní zákazníky

Jiří Macich ml.

Kabelový operátor UPC se chce s Telefónikou O2 utkat o firemní klientelu. Odstartoval kampaň zaměřenou na firmy a živnostníky. Je to komplexní změna. Od kabelové firmy se chceme posunout více ke klasickému telekomunikačnímu operátorovi, od zábavy ke službám pro firmy, vysvětlil ekonomickému listu E15 František Malina, mluvčí UPC.

Kabelový operátor UPC se chce s Telefónikou O2 utkat o firemní klientelu. Odstartoval kampaň zaměřenou na firmy a živnostníky. Je to komplexní změna. Od kabelové firmy se chceme posunout více ke klasickému telekomunikačnímu operátorovi, od zábavy ke službám pro firmy, vysvětlil ekonomickému listu E15 František Malina, mluvčí UPC.

UPC tedy chce posílit svou roli klasického triple-play poskytovatele a ze svých telefonních služeb udělat něco více, než jen jakýsi benefit pro domácnosti s kabelovou televizí. Do konce roku chce získat zhruba pět tisíc firemních zákazníků. Telefónica O2 je však zatím klidná – alespoň navenek. Naše portfolio služeb je velmi komplexní a na potřeby našich zákazníků reagujeme neustále. Nástup nového hráče do tohoto segmentu tedy pro nás není důvodem pro zavádění změn, řekl listu E15 její mluvčí Martin Žabka.

Našli jste v článku chybu?
2. 6. 2009 15:55
Honza (neregistrovaný)
Tak tohle jsem opravdu nepochopil nekolik duvodu proc UPC si nedovodu predstavit pro firemni klientelu: 1) datovou sit maji temer vyhradne na sidlistich - kolik firem ma sidlo na sidlisti? 2) podpora je naprosto udesna - alespon co jsem slysel ze vsech stran 3) pri soucasnym sdileni coaxialniho vedeni na tom jsou hur nez O2 s ADSL; pokud si nestastnou nahodou na jednom okruhu coaxu poridi vic lidi rychlej tarif tak je to jen otazkou casu kdy ta firma UPC opusti