Úřad nestíhá vyřizovat stížnosti na spam

Pokud jste podali na nějakou firmu či jednotlivce stížnost v souvislosti s nevyžádaným obchodním sdělením (spam), zřejmě jste také dostali e-mail od vedoucího samostatného oddělení inspektorátu IV Úřadu pro ochranu osobních údajů. V e-mailu je uvedeno, že úřad eviduje tisíce stížností na porušení zákona č.480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

Pokud jste podali na nějakou firmu či jednotlivce stížnost v souvislosti s nevyžádaným obchodním sdělením (spam), zřejmě jste také dostali e-mail od vedoucího samostatného oddělení inspektorátu IV Úřadu pro ochranu osobních údajů. V e-mailu je uvedeno, že úřad eviduje tisíce stížností na porušení zákona č.480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

Vedoucí tohoto oddělení žádá stěžovatele, aby odpověděli na e-mail a informovali úřad, zda trvají na prošetření své stížnosti. Pokud neodpoví, bude jejich stížnost odložena. V textu zprávy je rovněž informace, že na vyřízení stížnosti se čeká v některých případech až jeden rok.

Tento postup úřadu se stal terčem kritiky. Například Martin Malý, autor blogovacího systému Bloguje.cz, na tento e-mail odpověděl otevřeným dopisem, ve kterém píše: Váš mail považuju za výsměch vašim povinnostem, za výsměch onomu zákonu a za jasný signál o beztrestnosti, vyslaný všem, kdo jednají v rozporu se zákonem,.

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 12. 2007 17:15

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»